joi, 6 mai 2010

Raspunsuri la comentarii

Se pare ca azi am invatat ceva nou. Stiu cum sa pun link direct in comentarii. Acum cel care doreste sa se duca la pagina indicata de mine, nu va mai fi nevoit sa stea si sa dea copy-paste in browser-ul de internet.
Cu aceasta ocazie am actualizat cateva raspunsuri si am sa mai actualizez cateva. De accea imi cer scuze tuturor care primesc e-mail si cred ca e un nou raspuns sau niste informatii suplimentare la intrebarea lor.
Cu noi informatii despre examen o sa revin in curand.


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

Un comentariu:

  1. cine ma ajuta sa gesesc si eu raspunsurile la examenul de suplinire din 6 august?va rog cine stie unde sau afisat?

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: