marți, 3 august 2010

Subiecte turism (maistri) titularizare 2010

Nu imi mai lasati adresele voastre de e-mail pentru a va trimite subiecte. Eu le voi posta aici pentru a le putea vedea toata lumea. Nu am timp destul pentru a raspunde tuturor, dar sa stau sa trimit subiecte la fiecare in parte.
Daca doriti sa primiti un e-mail cu postarile mele de pe site, puteti sa va inscrieti adresa de e-mail in casuta din stanga unde scrie: "Fii informat cu ultimele noutati din acest site"

Aici am afisat subiectele date anul acesta la turism - maistri instructori.

Subiecte turism (maistri) titularizare 2010

Subiecte turism (maistri) titularizare 2010

Barem de notare turism (maistri) titularizare 2010

Barem turism (maistri) titularizare 2010 pag 1Barem turism (maistri) titularizare 2010 pag 2Barem turism (maistri) titularizare 2010 pag 3

Pentru a vedea subiectele de anul acesta de laEconomic, Administrativ, Posta, sa viziteze urmatorul link:

Subiecte si bareme Economic, Administrativ, Posta titularizare 2010


Variante Subiecte Titularizare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: