miercuri, 1 decembrie 2010

M-am suparat...

OK! Inteleg ca nu voi multumi pe toata cu acest site, dar daca nu iti place ce postez aici nu mai intra, din cate stiu eu nu te obliga nimeni sa intri aici.
Daca nu iti place poti lasa un comentariu decent, nu sa injuri ca un om jalnic, ca oricum nu iti public comentariile tale de doi lei.... si ma gandesc ca daca tu cauti subiecte despre titularizare inseamna ca vrei sa fii profesor???
Vai! mi-e mila... mi-e mila copiii la care le vei preda, mi-e mila de ce a ajuns invatamantul si mi-e sila de tot ce vad si aud in tara asta...


Subiecte si programe - titularizare si definitivat

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: