sâmbătă, 19 martie 2011

Teste pentru concursul de titularizare - Florica Mitu

Am tot vazut ca se cauta aceasta carte si am spus sa pun si eu un link catre ea.
Cartea se numeste: "Teste pentru concursul de titularizare - Limba si Literatura Romana si Metodica Predarii Limbii si Literaturii Romane in Invatamantul Primar (Institutori / Invatatori)" si este scrisa Florica Mitu.

Pare o carte destul de interesanta. Nu stiu exact daca mai este 100% corecta, avand in vedere ca s-au mai schimbat programele, dar cine doreste poate sa se uite pe ea.

Teste pentru concursul de titularizare - Florica Mitu

Documentul este in format .pdf si este destul de mare. Dureaza putin pana se copie in calculatorul personal.


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

9 comentarii:

  1. cum il pot copia in calculator?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa dai click pe butonul Download, iar apoi trebuie sa pui si tu un document pe scribd.

      Ștergere
    2. Eu am copiat doar linkul intr-un document, si pot reveni la el cand doresc, si asa nu mai e nevoie sa o descarc.

      Ștergere
    3. Daca ai acces mereu la internet, asa trebuie sa faci. Nu trebuie sa descarci toate fisierele pe calculator.

      Ștergere
  2. TE ROG TRIMITEMI SI MIE ACEASTA CARTE .EU NU AM REUSIT SA O DESCARC.MULTUMESC. ADRESA MEA cblentes@ yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau, dar nu pot sa-ti trimit acest document pe mail. Este prea mare. Te rog mai incearca si sigur ai sa reusesti.

      Ștergere
  3. dar ptr profesori cum se mai numea?

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu există o astfel de carte și pt educatori?

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna seara!
    Stiti cumva cum as putea sa descarc continutul cartii?pentru ca nu merge...

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: