duminică, 22 mai 2011

Documentati-va... inainte de a face o afirmatie

Nu inteleg de ce suntem noi oamenii mai intai suspiciosi, pentru inceput presupunem ca e ceva de rau... dar de ce nu ne gandim ca poate cineva chiar munceste pentru un anumit lucru... si acel lucru e bun?
In cartierul parintilor s-a sfintit o pompa de apa potabila. S-a incercat, la blocurile din cartier, sa se stranga niste bani pentru a plati preotul sau pentru a cumpara cate ceva, sa se faca pachetele de dat la lume. Erau unii care spuneau celorlalti sa nu dea bani. OK, inteleg ca nu vrei sa dai bani, dar de ce spui si la altii sa nu dea? Si nu mai spun ca au fost fel de fel de discutii legate de pompa de apa, chiar daca a fost facuta pe banii primariei. Nimic nu e bun...

Revenind la ale noastre :) ... Nu de mult a intrat cineva pe site si a incepus sa lase comentarii cu injuraturi, sa spuna ca nu gaseste nimic pe site si fel de fel de alte chestii. Daca nu iti place la mine pe site, nu mai intra. Daca tot te-ai ostenit sa lasi un comentariu, lasa unul constructiv si spune-mi ce as putea sa fac mai bine, ca data viitoare sa fii si tu multumit.

Acum 2 zile, iar a fost cineva tare suparat de acest site :)
A inceput sa spuna ca e site facut din banii statului, adica si din banii lui, ca e naspa, ca de ce trebuie sa astepte o gramada pana copie de pe filebox... etc.
Vin cu cateva lamuriri, poate va citi si cel care a postat comentariul.
Site-ul este al meu personal. Eu l-am creat (pe blogspot ca era moca, nu am de dat bani pe domenii) si eu il intretin 100%. Nu am nici o legatura cu statul (doar ca informatiile care le pun vin majoritatea de pe site-uri ale statului) si nu primesc nici un ban de la stat.
Legat de fisirele la care trebuie asteptat un timp pana se copie... ce pot sa zic? acolo am gasit si eu loc gratuit sa le pun(ca nu am bani sa dau pe spatii), deci pe filebox, speedyshare, myfreefilehosting... si fiind gratuite au un timp de viata limitat, de aceea trebuie sa le mai pun cand expira.

Deci cand vreti sa aduceti o acuza cuiva, e bine sa fiti siguri ca aveti dreptate.

Oricum eu sunt foarte bucuroasa de ce am realizat. Exista multa lume care apreciaza ce fac si imi multumesc pentru ajutor... si stiu ca nu poti multumi niciodata pe toata lumea :)


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

2 comentarii:

  1. iti multumesc, eu,ca ai creat site-ul si ca ne ajuti! nu baga in seama toti retardatii mintal.

    RăspundețiȘtergere
  2. Incerc sa nu iau in seama... dar tot ma gandesc de ce unii au doar rautate in priviri...

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: