vineri, 8 iulie 2011

Subiecte Terapie Educationala Complexa si Integrata 2009

Nu mai stiu cine mi-a cerut subiecte la aceasta materie. Daca nu v-am raspuns la cei care imi cer subiecte, inseamna ca nu le am afisate inca, sau nu le am deloc.
Aici am pus niste variante la Terapie Educationala Complexa si Integrata din 2009.

Subiecte Terapie Educationala Complexa si Integrata titularizare 2009

Subiecte Terapie Educationala Complexa si Integrata titularizare 2009 p1Subiecte Terapie Educationala Complexa si Integrata titularizare 2009 p2Subiecte Terapie Educationala Complexa si Integrata titularizare 2009 p3

Barem de notare Terapie Educationala Complexa si Integrata titularizare 2009

Barem de notare Terapie Educationala Complexa si Integrata titularizare 2009 p1Barem de notare Terapie Educationala Complexa si Integrata titularizare 2009 p2Barem de notare Terapie Educationala Complexa si Integrata titularizare 2009 p3


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: