sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Clarificari - Mobilitatea personalului didactic 2012/2013

Am primit un comentariu:

Buna seara!Am gasit informatiile acestea pe ISJ Ilfov. Poate ii sunt de folos cuiva!

TITULARIZAREA cadrelor didactice suplinitoare participante la CNU 2008, 2009 şi 2010 cf.art.253 din L 1 /2011
se realizează prin modificarea duratei contractelor individuale de muncă din perioadă determinată în perioadă nedeterminată

CONDIŢII:
- ocupă un post vacant în unitatea respectivă
- se certifică viabilitate de 4 ani a postului / catedrei
- CA al unităţii de învăţământ este de acord
- candidatul a obţinut la concursurile menţionate cel puţin media 7
- postul / catedra nu a fost ocupat în etapa de soluţionare a R A

Acţiune: se vor urmări precizările Capitolului IV din Metodologie
Directorul unităţii /-ilor va emite decizie de numire pe post/catedră
Se încheie C.I.M. pe perioadă nedeterminată de la 01 09 2012

Sunt informatii utile si sigur va ajuta pe multa lume.

Multumesc din suflet tuturor care incearca sa ofere informatii ajutatoare si tuturor celor care mai raspund la comentarii. Eu nu mai fac fata la atatea comentarii, asa ca sa nu va suparati pe mine daca nu v-am raspuns. Mai ales de cand cu noua lege, nici eu nu mai stiu exact cum o sa fie.

Cine doreste sa descarce intreg documentul de pe site-ul ISJ Ilfov, o poate face de aici:
Clarificari - Mobilitatea personalului didactic 2012/2013



Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

2 comentarii:

  1. De ce nu beneficiaza de titularizarea si cei care au obtinut peste 7 la CNU 2011 ( mai ales ca fata de ceilalti ani, acestia au avut si niste camere de supraveghere in spate, deci stres mai mult) .Aici nu se face o diferentiere aiurea, (ma intreb si eu un profesor care ma consoder dezavantajat, fata de colegii mei)profa eco

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu media 8,90 la examenul de titularizare la disciplina istorie ( 2010 - 2011 )am primit ore la 3 unitati de invatamant distincte ( cate 6 ore la fiecare unitate pentru un an ). La sfarsitul anului scolar am fost nevoit sa ma pensionez pe caz de boala, situatie in care ma aflu si in momentul acesta. Pensionarea este temporara. Pot oricand sa ma angajez daca starea sanatatii imi permite acest lucru. Ce trebuie sa fac ? Exista posibilitatea de a ocupa un post vacant ? Daca da, cum ?
    Va multumesc

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: