duminică, 11 martie 2012

Intrebari despre examen

Primesc o multime de intrebari despre examen: cand, unde, ce si cum?
Mai intai va rog sa cautati pe site. Folositi casuta de cautare pe site si daca nu gasiti, intrebati.
Daca ati terminat facultatea X si nu stiti ce puteti preda, uitati-va in centralizator 2012. Am primit foarte multe intrebari de genul asta exact la postarea cu centralizatorul.
Tot acolo vedeti si ce programa aveti.
Pentru a vedea cand sunt inscrierile, data de examen vedeti in Calendar. Cititi si Metodologia pentru alte informatii.

Eu vreau sa va raspund, dar sa caut pentru fiecare... nu am cand.


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

24 de comentarii:

  1. Buna. Vreau sa stiu daca se face inspectie la clasa pentru titularizare sau suplinire. Daca da, este valabila la tote discilpinele, cand se sustine aceasta inspectie, cu cine se sustine? Mentionez ca examenul il sustin la discipline tehnologice.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, din cate stiu, inspectia la clasa se tine la toate disciplinile. Doar cei care sustin anul acesta definitivatul nu vor mai tine aceasta inspectie.

      Ștergere
  2. Am terminat Facultatea de Ecologie si Protectia Mediului, 3 ani si am facut si D.P.P.D.-ul, nivelul I+II.
    Fara master am inteles ca pot sa predau doar Biologia sau Discipline Tehnologice la gimnaziu. Anul trecut m-am apucat de invatat la Ecologie(din Programa)dar avea subiecte de master. Intrebarea mea este ce trebuie sa invat. Exista separat ceva numai pentru diploma de licenta? Invat la Ecologie sau invat Biologia? Va multumesc. Site-ul este foarte bun!
    Mihaela Hriscu (mihaela.hriscu@yahoo.com)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela, la pagina 14 din metodologie, scrie ca cei cu studii de scurta durata nu pot preda la liceu. Pentru a preda la liceu iti trebuie master.
      Sfatul meu este sa inveti la disciplina care poti preda, adica biologia.

      Ștergere
  3. VA ROG,STIE CINEVA CARE ESTE SITUL PT PROGRAMA DE TITULARIZARE PRESCOLARI PE ANUL ASTA??AM CAUTAT PE SITUL INSPECTORATULUI ARGES DAR NU REUSESC SA VAD EXACT.
    vA MULTUMESC

    RăspundețiȘtergere
  4. BUNA, EU AM TERMINAT FACULTATEA DE ISTORIE, IAR ANUL ACESTA TERMIN MASTERUL INSA NU AM FACUT MODULUL II PENTRU A PUTEA PREDA LA LICEU. SUNT FOARTE PUTINE POSTURI DE ISTORIE PE IASI SI VREAU SA INCERC LA SUPLINITORI NECALIFICATI IN AUGUST DACA SE VA TINE EXAMEN. INTREBAREA MEA ESTE DACA SE TINE ACEASTA INSPECTIE SI LA GRADINITA? MULTUMESC.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Momentan nu este specificat nimic despre necalificati. Trebuie sa urmaresti sa vezi daca apare ceva nou.

      Ștergere
  5. Raduica Liliiana30 martie 2012 la 12:29

    As dori programa pentru titularizare 2012 la electrotehnica- electromecanica.
    Liliiana

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna!
    Eu sustin anul acesta inspectii pentru def , specializarea educatoare si sustin examen de titularizare pentru invatatori. Ma pot folosi de nota de inspectiile de def si pentru titularizare?
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. M-ar interesa programa la biologie
    Cu respect,
    Marius

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna ziua! am o mare nelamurire in legatura cu art. 108 (4) din metodologie:



      Articolului 108 alinatul 4 "Cadrul didactic care a obţinut cel puţin media
      7 (şapte) la inspecţiile la clasă în cadrul examenului de definitivare în învăţământ
      poate folosi acest rezultat şi în cadrul concursului de ocupare a posturilor
      didactice/catedrelor vacante/rezervate în unităţile de învăţământ preuniversitar
      pentru angajare pe perioadă nedeterminată sau determinată, iar cadrul didactic care
      au obţinut cel puţin media 5 (cinci) la inspecţiile la clasă în cadrul examenului de
      definitivare în învăţământ poate folosi acest rezultat şi în cadrul concursului de
      ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate în unităţile de
      învăţământ preuniversitar pentru angajare pe perioadă determinată. În situaţia în care
      candidatul optează şi pentru susţinerea inspecţiei speciale la clasă în cadrul concursului
      de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate în unităţile de
      învăţământ preuniversitar, la media finală a concursului se ia în calcul nota
      obţinută la inspecţia specială la clasă în cadrul concursului."


      imi poate explica cineva daca cei care au luat deful in anii tecuti pot echivala inspectia la casa pt titularizare cu nota de la inspectia pt def?

      art nu mentioneaza anul incare s-a tinut inspectia la clasa pt def

      Ștergere
    2. Eu din ce stiu, ca sa poti echivala inspectia, aceasta trebuia sustinuta anul asta. Daca a fost sustinuta in anii anteriori nu o mai poti echivala.

      Ștergere
  8. Bună ziua.Am o nelămurire,dacă postul este scos pentru titularizare şi nu reuşesc să obţin nota şapte doar notă de trecere adică cinci pot să iau postul respectiv la suplinire calificată ,cu condiţia să nu fie nimeni cu notă de titularitare?Mulţumesc

    RăspundețiȘtergere
  9. - Imi poate spune cineva unde gasesc sa cumpar subiectele gata rezolvate, gata extrase din cartiile de bibliografie pentru titularizarea la Biologie ? Va multumesc .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cauta pe net, poate gasesti. Sunt care au facut conspecte pentru fiecare subiect. Eu am gasit la chimie, la biologie nu stiu.

      Ștergere
  10. Bună ziua. Se poate ocupa un post din altă şcoală dacă am dat examen pe un altul?Mulţumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da se poate. Toate posturile care raman neocupate dupa prima sesiune de repartizare (cand se aleg posturile doar din centru la care ai dat examen), se vor repartizeaza in sedinta publica.

      Ștergere
  11. buna seara. in ce conditii pot fi suplinitor, daca nu am licenta la litere. mai pot preda? licenta o finalizez in septembrie si pierd titularizarea, cum pot face sa fiu suplinitor? si ce inseamna asta mai precis? multumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fara diploma de licenta nu poti fi decat suplinitor necalificat. Din pacate anul acesta se zvoneste ca nu va mai fi examen pentru necalificati. Dupa examenul din 2 august se va sti mai sigur.

      Ștergere
  12. Pot preda si la liceu cu diploma de licenta sau trebuie si master?

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: