duminică, 6 mai 2012

Programare candidati pentru inspectia la clasa

Am intrat intamplator pe site-ul IJS Vaslui si am vazut ca s-au afisat programarile pentru inspectiile la clasa.
Am spus ca daca tot am ajuns acolo, sa pun si un link catre ele :)

Programare candidati pentru inspectie la clasa/proba practica

Tot acolo am gasit si o nota cu precizari privind sustinerea inspectiei la clasa/proba practica si am spus sa pun link si catre acest document.
Precizari privind sustinerea inspectiei la clasa/proba practica - judetul Vaslui

Am mai intrat la vreo doua inspectorate si nu am gasit afisate listele cu programari. Nu am cautat la toate inspectoratele dar cine doreste sa o faca aici are lista cu toate inspectoratele scolare judetene:
Inspectorate scolare


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

2 comentarii:

  1. M-ar interesa si pe mine pentru Constanta. Am vrut sa intru pe forumul inspectoratului din Ct si nu pot pentru ca nu am cont si nici nu se mai da voie sa te inregistrezi. Daca m-ati putea cineva care are cont. Ms.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar nu pe forum trebuie sa intre, ci pe site-ul inspectoratului scolar judetean Constanta: http://www.isjcta.ro
      M-am uitat si nu au fost afisate pe site programarea candidatilor pentru inspectia la clasa.

      Ștergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: