joi, 1 noiembrie 2012

3.000.000 !

Poate va intrebati ce sunt acesti 3000000... Ei bine nu sunt bani, ci este numarul de vizualizari care l-a avut site-ul de cand l-am creat.
Pentru mine este ceva extraordinar, sa stiu ca am creat ceva util, ceva care este cautat, iar lumea revine pe site stiind ca va gasi ceva folositor.
Nu m-am gandit niciodata cand am creat acest site, ca in 3 ani, site-ul va avea asa o explozie de vizitatori.

Multumesc tuturor celor care mi-au trimis materiale pentru a fi publicate, tuturor celor care mi-au spus ceva util si mai ales tuturor celor care au raspuns la comentarii. Sincer, eu nu mai reusesc sa raspund la toti, asa ca sa nu va suparati pe mine daca raspunsul vine mai greu... sau chiar nu vine.

Mult succes si cat mai multe bucurii!


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

Un comentariu:

  1. Si noi multumim pt informatiile foarte folositoare care le aflam de aici.Eu,personal sunt foarte multumita de ce gasesc aici si sunt in pas cu noutatile.Sunt informatii poate adunate din mai multe surse de informare care ne ajuta foarte mult.Mult succes iti dorim si tot inainte!

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: