sâmbătă, 27 aprilie 2013

OMEN Nr. 42485/23.04.2013 privind organizarea si desfasurarea concursului

A aparut OMEN Nr. 42485/23.04.2013 privind organizarea si desfasurarea concursului de titularizare 2013, care detine informatii foarte importante legate de examenul de titularizare si recomand sa il cititi.

In el am vazut ceva foarte interesant: "la nivelul judetelor/municipiului Bucuresti se pot constitui si centre de concurs organizate pe discipline".
Sa intelegem de aici ca se pot consitui centre la care se da examen doar pentru o disciplina, pentru toate scolile din judet? Adica asa cum era pana in 2012? Eu nu prea inteleg.
Si altceva ce eu nu inteleg, de ce este exprimarea: "se pot constitui"? Adica vor fi sau nu? Si cine decide asta: inspectoratele judetene?

Sincer mie nu imi este foarte clar, si daca cineva stie mai multe despre acest subiect il rog sa lase un comentariu.

OMEN Nr. 42485/23.04.2013 privind organizarea si desfasurarea concursului de titularizare 2013


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

22 de comentarii:

  1. si totusi nimic concret pentru suplinitori

    RăspundețiȘtergere
  2. ba da munca multa in zadar

    RăspundețiȘtergere
  3. cel mai ok ,dupa parerea mea ar fi teste grila nu inchistare pe subiecte stufoase fara nici o relevanta pt munca la clasa...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este adevarat ca structura subiectelor nu are nici o relevanta pentru munca la clasa, decat la un numar mic de scoli cu elevi buni si foarte buni. Testele grila ar permite o obiectivitate maxima, dar responsabilii din minister nu vor accepta asa ceva. De altfel nicidata in invatamant la titularizare, definitivat si gradele II si I, nu s-au dat teste grila. In domeniul medical se dau de mai multi ani teste grila, deci se poate, daca se doreste.

      Ștergere
  4. Nu-mi spune cineva cand incep inscrierile dosarelor in centre?

    RăspundețiȘtergere
  5. Este adevarat ca structura subiectelor nu are nici o relevanta pentru munca la clasa, decat la un numar mic de scoli cu elevi buni si foarte buni. Testele grila ar permite o obiectivitate maxima, dar responsabilii din minister nu vor accepta asa ceva. De altfel nicidata in invatamant la titularizare, definitivat si gradele II si I, nu s-au dat teste grila. In domeniul medical se dau de mai multi ani teste grila, deci se poate, daca se doreste.

    RăspundețiȘtergere
  6. In judetul Arad exista un centru unic de inscriere, nu inteleg cum ramane cu proba practica?

    RăspundețiȘtergere
  7. Am si eu o intrebare!
    pentru proba orala inspectia la clasa si sustinerea unei ore mi se va da titlul lectie dinainte pentru a o pregati sa o sustin sau trebuie sa aleg eu o lectie care trebuie sa o predau elevilor - in cazul meu geografie??
    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa perioada de inscrieri, va fi afisat si graficul pentru inspectiile la clasa. Nu poti sa alegi tu lectia, pentru a nu da peste cap programa elevilor. In functie de cat timp ai pana la inspectie, poti sa te duci la scoala sa vezi clasa, elevii, etc.

      Ștergere
  8. Pentru limba straina intocmim si proiect didactic ? sustinem proba orala sau inspectia la clasa ?

    RăspundețiȘtergere
  9. Si noi cei are terminam in 2013 ce legalizam? Diploma de bac si foaia matricola din facultate ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foaia matricola si adeverinta de la facultate.

      Ștergere
  10. Sunt la master an terminal si este primul an in care depun dosarul;nelamurirea mea estedaca pot atasa la dosar diploma de licenta sau trebuie sa am si adeverinta master si adeverinta pentru modul pedagogic?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca vrei post la liceu iti trebuie si adeverinta de la master.

      Ștergere
  11. am si eu o intrebare! poate sa-mi spuna si mie cineva ce acte iti trebuie la dosar pentru examenul de titularizare. multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunt la master an terminal si este pentru prima data cand depun dosarul; nelamurirea mea este daca trebuie sa atasez o adeverinta de la master si de la modulul pedagogic sau este suficient diploma de licenta si foaia matricola?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca postul pentru care dai examen nu este la liceu, atunci nu este necesar.

      Ștergere
  13. Buna ziua!
    Unde se depun dosarele de inscriere pentru titularizare?
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La centrul de examen de care apartine scoala unde vrei postul.

      Ștergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: