sâmbătă, 13 aprilie 2013

Stiti ceva? Spuneti aici!

Mi-a venit o idee. Toti cei care citesc aceasta postare sa lase un comentariu, cu o informatie despre examen, despre acte, despre orice e util pentru titularizare.
Hai sa incercam ca in aceasta postare sa nu punem intrebari, ci sa fie doar informatii interesante, ca cel care citeste comentariile sa inteleaga cat mai multe.

Am sa incep eu :)


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

39 de comentarii:

  1. Perioada de inscriere pentru examen este 8-17 mai 2013.

    RăspundețiȘtergere
  2. Examenul scris este pe 30 iulie 2013.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna seara!
    Eu, as vrea sa semnalez altceva.Stiti f bine, ca acum 1 saptamana a inceput inscrierea pentru pretransfer.Mi-am adunat toate hartiile si l-am dus la una din scolile care scosesera ore libere. Am gradul I, doua licente, 12 ani vecime, activitate ..., cursuri. Dar n-a contat! Nu am primit acordul Scolii. Nu mi-au fost punctate toate documentele din dosar. Nu stiu cui sa ma mai adresez. Toata lumea imi da dreptate, Inspectoratul Scolar a dat un alt punctaj, si cu toate astea , am pierdut postul.
    Cristina Bonteanu, profesor de istorie, Giurgiu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Contestatiile se depun la inspectorat in perioada 12-15 aprilie.

      Ștergere
    2. Ce contestatie? Sa traiasca pilosii, ca atat functioneaza in tara asta: SPAGA!

      Ștergere
  4. Ce titularizare,ce concurs cu asa denumire cand nu exista nici o miza?Eu sustin acest examen de ani de zile,anul trecut am luat nota 10,si ce daca?Nu exista nici un post titularizabil la disciplina pe care o predau.Judecati voi cum suna: suplinitor cu nota 10 la concurs de titularizare???Concluzie?Acest concurs este o formalitate,e o smecherie a ,,superiorilor'' nostrii de a-si pastra scaunele si bineinteles de a ne manipula dupa cum viseaza noaptea!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu pentru toti, mai sunt si care au luat fara pile, cum sunt eu , unde era sa dau pila in toata tara ? nici macar nu stiu unde s-a corectat asa ca sunt si suspiciuni dar si adevaruri

      Ștergere
    2. eu am reusit mi-am luat pretransferul si ma gandesc ca de aici o sa ies la pensie. Asa ca bafta in continuare pt cei ce nu au reusit , vor reusi odata si odata!!!! si eu m-am chinuit din 2007 dar anul trecut a fost cu noroc si la engleza este totusi o limba straina!!!!

      Ștergere
    3. Felicitari ca ai reusit, dar sa stii ca sunt multi care nu reusesc din cauza directorilor.

      Ștergere
    4. @Anonim: „Ce titularizare,ce concurs cu asa denumire cand nu exista nici o miza?Eu sustin acest examen de ani de zile,anul trecut am luat nota 10,si ce daca?Nu exista nici un post titularizabil la disciplina pe care o predau.Judecati voi cum suna: suplinitor cu nota 10 la concurs de titularizare???Concluzie?Acest concurs este o formalitate,e o smecherie a ,,superiorilor'' nostrii de a-si pastra scaunele si bineinteles de a ne manipula dupa cum viseaza noaptea!!!!!”
      Îndrăznesc să vă contrazic. Nu știu cum este la dv. în județ, dar la noi în Călărași zic eu că lucrurile merg destul de bine. Eu am terminat facultatea în 2008 și în același an am luat examenul de licență cu notă peste 8 și titularizarea cu nota 9. Precizez că nu am prostul obicei de a da șpagă, așa că tot ceea ce am făcut a fost mai întâi cu ajutorul lui Dumnezeu, apoi cu ajutorul a ceea ce am învățat la facultate.

      Ștergere
    5. da sa stiti ca asa este, au fost si cazuri din astea dar putine in rest pt ceilalti din sala a fost ok. bafta inca odata si fiti optimisti ca odata si odata se va intampla si minunea la voi!

      Ștergere
  5. Foarte bine ca eu nu stiu mai nimic :). Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  6. http://www.petitieonline.com/promovarea_examenului_de_definitivat_cu_nota_7

    RăspundețiȘtergere
  7. Mâine mă voi duce la Inspectoratul Școlar București și vă anunț dacă au mai afișat ceva noutăți. Mulțumesc tuturor pentru știrile de mare importanță și în special celor care au înființat acest site și se preocupă în continuare de informarea noastră!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aș vrea și eu să aflu! Dacă aveți noutăți, vă rog să mi le trimiteți pe adresa mea de mail: puchea_dorel@yahoo.ro sau profesorul.1973@gmail.com. Vă mulțumesc!

      Ștergere
  8. Semnati petitia aceea cu promovarea defului cu nota 7 ! cu cat mai multe semnaturi, cu atat mai bine, poate avem sansa sa ne asculte cineva ! nu mi se pare corect sa se modifice nota de la an la an, iar noi, napastuitii de soarta din 2013 sa trebuiasca sa-l promovam cu 8. Asa ca, va rog, semnati, va ia o secunda ! bafta tuturor !!!

    RăspundețiȘtergere
  9. As vrea sa stiu si eu cand se depun dosarele pt. suplinire

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot atunci cand se depun dosarele pentru titularizare: 8-17 mai 2013.

      Ștergere
  10. Eu stiu ca nu poti sa predai in oras 4 ani consecutiv(ma refer la posturile de educatoare). BAFTA LA TOTI!

    RăspundețiȘtergere
  11. cum aflu de petitie, ca eu acum am citit? vreau si eu 7 si subiecte mai abordabile, nu dintr-alea la care sa ne inchinam...

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna la toti!!!pentru examenul de titularizare[lb.engleza]am auzit 100 de variante in legatura cu subiectele-literatura,gramatica,metodica ca-n 2011,sau subiecte ca-n 2012?ok,,nu punem intrebari,dar noi cand stim EXACT?????stie cineva sigur??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca citesti legea educatiei din 2011 ai sa vezi ca examenul va fi din didactica specialitatii asa cum a fost si anul trecut.

      Ștergere
    2. imi puteti spune va rog, daca si la biologie, subiectele la titularizare vor fi tot ca anul trecut din didactica specialitatii?
      va multumesc,

      Ștergere
  13. Directorii vor spaga pentru continuitate - scoala nr 84- Nicolae Balcescu din Bucuresti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atat timp cat nu vor fi bagati la puscarie directorii si inspectorii care iau spaga, practica va continua. Nu am auzit pana acum de vreun caz in care cei mentionati au fost prinsi de procurori.

      Ștergere
  14. pentru orasul ramnicu valcea se vor afisa undeva centrele la care se depun dosarele? ca presupun ca va fi din nou nebunie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand se vor afisa centrele de concurs, le voi pune si eu pe site.

      Ștergere
  15. pe ce posturi ne titularizam? toate se duc acum cu legea 253/2011, pile!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Stiu ca e offtopic, dar spuneti-mi si mie, pls, referitor la acte, pentru inscriere Titularizare obisnuita, exact ce copii trebuie legalizate: LICENTA + MASTER fiecare cu foile matricole aferente legalizate, sau doar diplomele trebuie legalizate ? Iar copiile dupa buletin si certificatele de nastere sunt copii simple, sau la fel, trebuie legatizate si acestea ? Nu se specifica nicaieri clar... Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  17. Copii legalizate de pe actele de studii, foaia matricolă şi certificat profesional (ultimul pentru absolvenţii liceului pedagogic);
    Copii de pe certificatele de naştere şi căsătorie (pentru solicitanţii care şi-au schimbat numele);
    Copie de pe fila din buletinul de identitate sau cartea de identitate cu domiciliul;

    Este extras din "Metodologia de mobilitate personal 2013-2014"

    RăspundețiȘtergere
  18. vor fi la fel ca anul trecut subiectele? ca structura ma refer...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, subiectele din acest an vor fi din didactica specialitatii, la fel ca anul trecut.

      Ștergere
    2. super... ceva recomandari pentru geografie? o carte anume?

      Ștergere
  19. Buna ziua tuturor,

    am avut intentia de a sustine si eu examenul de titularizare, am mers la ISMB sect 5, la ora 09:45 nu era decat o d-na secretara , deranjata de prezenta mea acolo, am rugat-o sa m-ajute cu lista posturilor libere....atat mi-a trebuit.........a inceput sa ridice vicea , iar ochii ii erau iesiti din orbite.....am ramas fara cuvinte....si am plecat asa cum venisem.....scarbita de tot ce se-ntampla.
    sper ca la anul sa fie mai bine, desi nu cred , n-am nici o sansa....materia "Cultura Civica" are putine ore...si se dau profesorilor de istorie....
    Va doresc celor ce sustin examenul mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  20. Va rog frumos cine stie ce trebuie sa invat pt logopedie? cumva din cartea de psihopedagogie titularizare???? este undeva un post liber vacant 1 an si m-as duce la concurs? Acel dosar de inscriere unde il depun? la scoala? la inspectorat?....nu stiu nimic...ma ajutati?

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna ziua. Sunt noua in invatamant si as vrea sa stiu daca merg sa dau examenul de titularizare in alt judet si ma titularizez acolo.este obligatoriu sa raman un an de zile in judetul respective ???????. va rog mult sa-mi raspundeti

    RăspundețiȘtergere
  22. E u am avut nesansa sa prind post cu articolul 253,am indeplinit toate conditiile doar ca n-am lucrat anul curent deoarece sunt in maternitate,mai mergem inca o data la concurs.Bafta la toti!

    RăspundețiȘtergere
  23. stie cineva cand se afiseaza lectiile pentru inspectia speciala la titularizare in jud Sibiu?...zilele au fost stabilite mai putin lectiile...

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: