duminică, 15 septembrie 2013

Concurs pentru ocuparea posturilor didactice - septembrie 2013 Brasov

Pentru cei care nu au aflat, in judetul Brasov se da examen pentru calificati si necalificati, pentru ocuparea posturilor didactice aparute in timpul anului scolar.
Mai jos aveti mai multe informatii:
Concurs pentru ocuparea posturilor didactice aparute in timpul anului scolar - septembrie 2013 Brasov

Posturile care sunt neocupate in judetul Brasov le puteti vedea aici:
Posturi neocupate Brasov, septembrie 2013


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

6 comentarii:

  1. As dori subiecte rezolvate la ocupatea postului de educatoare

    RăspundețiȘtergere
  2. Va rog subiecte rezolvate la ocuparea postului de educatoare

    RăspundețiȘtergere
  3. Subiecte rezolvate la ocupatea postului de educatoare, va rog

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu raspunndeti la cererere Am rugat de un an ,:doresc se ubiecte rezolvate la discilpina educatoare, pentru titulaizare Nici un raspuns multi deschid saitul , dar putini gasesc ccea ce au cerut

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place mult. Adica ce credeti ca e aici? Un loc unde voi veniti si cereti, iau eu trebuie sa fac? Nu pun pentru ca nu am. Nu pun pentru ca nimeni dintre voi nu vrea sa puna si pentru altii.

      Ștergere
  5. Cereti mereu adresa , am publicat-o , dar nici un raspuns faforabil

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: