sâmbătă, 7 iunie 2014

Materiale utile - Istorie

Am spus ca examenul se apropie si ar fi bine sa pun cat mai multe materiale pentru invatat. Unele dintre ele se poate sa le mai fi pus si in trecut, dar nu cred ca se supara cineva daca am sa le mai postez inca o data :)
Am inceput cu disciplina Istorie:

Didactica istoriei

Ghid de evaluare Istorie

Ghid de implementare curiculara a istoriei

Rezolvare subiect istorie - titularizare 2012

-----------
Copyright


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

8 comentarii:

  1. Ma puteti ajuta cu didactica pentru educatie muzicala?sau unde o pot gasi,nu am reusit sa gasesc pe nicaieri..

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna seara!Va rog mult, spuneti-mi si mie cum se va proceda anul acesta la examenul de titularizare pt. invatatori? Sunt derutata complet pentru ca programa este aceiasi ca in anii anteriori, adica se va merge tot pe trei subiecte separate(lb. romana separat, pedagogie si metodica , tot separat?) Multumesc anticipat!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vezi subiectele din 2013 si 2012. Examenul scris va avea aceeasi structura.

      Ștergere
  3. Am gasit subiectele din 2013 si 2012,dar nu stiu ce trebuie sa invat,la proba practica am luat nota foarte mare si ar fi pacat ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ! Anul asta dau pentru prima oara examenul de titularizare, la istorie. Are cineva modele de subiecte rezolvate?

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna seara, deranjez cu o intrebare la examenul din 21 Iulie pe disciplina ed.fizica ,subiectele vor fi din metodica sau teorie?,pentru ca,eu mi-am pregatit metodica (exercitii)insa cand am intrat pe saitul I.S.J.BV.a aparut programa titularizare ed.fizica si sport -2014 unde era doar teorie ( sunt din jud.Brasov)/eu nu mai stiu ce sa zic.ma poate ajuta cineva cu ceva sugestii
    Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Subiectele din 21 iulie 2014 vor fi din metodica la toate disciplinele chiar daca programele au ramas neschimbate din 2010. Cine spune asta: legea educatiei din 2011.

      Ștergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: