duminică, 20 iulie 2014

Rezultate finale definitivat 2014

Stiu ca am spus ca le voi afisa imediat, dar am fost ocupata si nu prea am avut timp sa stau pe net :)
Cei care doresc sa vada rezultatele la examenul de definitivare in invatamant, din iulie 2014, o poate face aici:

Rezultate definitivat 2014 - judetul ALBA
Rezultate definitivat 2014 - judetul ARGES
Rezultate definitivat 2014 - judetul ARAD
Rezultate definitivat 2014 - municipiul BUCURESTI
Rezultate definitivat 2014 - judetul BACAU
Rezultate definitivat 2014 - judetul BIHOR
Rezultate definitivat 2014 - judetul BISTRITA-NASAUD
Rezultate definitivat 2014 - judetul BRAILA
Rezultate definitivat 2014 - judetul BOTOSANI
Rezultate definitivat 2014 - judetul BRASOV
Rezultate definitivat 2014 - judetul BUZAU
Rezultate definitivat 2014 - judetul CLUJ
Rezultate definitivat 2014 - judetul CALARASI
Rezultate definitivat 2014 - judetul CARAS-SEVERIN
Rezultate definitivat 2014 - judetul CONSTANTA
Rezultate definitivat 2014 - judetul COVASNA
Rezultate definitivat 2014 - judetul DAMBOVITA
Rezultate definitivat 2014 - judetul DOLJ
Rezultate definitivat 2014 - judetul GORJ
Rezultate definitivat 2014 - judetul GALATI
Rezultate definitivat 2014 - judetul GIURGIU
Rezultate definitivat 2014 - judetul HUNEDOARA
Rezultate definitivat 2014 - judetul HARGHITA
Rezultate definitivat 2014 - judetul ILFOV
Rezultate definitivat 2014 - judetul IALOMITA
Rezultate definitivat 2014 - judetul IASI
Rezultate definitivat 2014 - judetul MEHEDINTI
Rezultate definitivat 2014 - judetul MARAMURES
Rezultate definitivat 2014 - judetul MURES
Rezultate definitivat 2014 - judetul NEAMT
Rezultate definitivat 2014 - judetul OLT
Rezultate definitivat 2014 - judetul PRAHOVA
Rezultate definitivat 2014 - judetul SIBIU
Rezultate definitivat 2014 - judetul SALAJ
Rezultate definitivat 2014 - judetul SATU MARE
Rezultate definitivat 2014 - judetul SUCEAVA
Rezultate definitivat 2014 - judetul TULCEA
Rezultate definitivat 2014 - judetul TIMIS
Rezultate definitivat 2014 - judetul TELEORMAN
Rezultate definitivat 2014 - judetul VALCEA
Rezultate definitivat 2014 - judetul VRANCEA
Rezultate definitivat 2014 - judetul VASLUI


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

13 comentarii:

  1. Am luat 6,85 la definitivat. Am depus contestatie pentru ca am considerat ca am scris corect. Baremul la biologie nu a fost in concordanta cu subiectele. Am vre-o sansa sa-mi maresc nota?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sanse sunt, dar eu cred ca sunt mici :(

      Ștergere
    2. nu, ca nu sti sa scrii corect

      Ștergere
    3. Nu, ca nu stii sa scrii romaneste

      Ștergere
    4. Cel sau care a comentat greseala unei persoane care probabil a scris incorect gramatical doar din cauza grabei si a neatentiei, habar nu are regulile gramaticale, apoi probabil s-a uitat pe net cum se scrie corect si s-a corectat dupa 1 minut. Rade ciob de oala sparta. In plus pretentia de nota 8 la definitivat este o bataie de joc si o sfidare a bietilor dascali care traiesc de pe o zi pe alta dintr-un salariu rusinos

      Ștergere
  2. Nu e admis sa nu stii sa scrii, indiferent ce predai....oricat de grabit ai fi, asemenea greseli nu sunt admise! da, cu Def-ul e bataie de joc si cu nota 8...eu l-am luat cu 8.65 anul acesta, dar e foarte, foarte greu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vreau sa stiu ce nu am scris corect?

      Ștergere
    2. Corect este “vreo” si nu “vre-o”. P.S Nu eu te-am corectat... :)

      Ștergere
  3. am colege care au luat titularizarea cu note peste 8 , iar definitivatul l-au picat cu note de 5 .Cum se poate intampla asta cand se stie ca programele sunt asemanatoare si se considera ca o nota mare la titularizare arata clar ca definitivatul n-ar trebui sa fie o problema?...

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt asemanatoare, dar la titularizare se axeaza pe practica, iar la definitivat pe teorie.Poate de asta. Si sa nu uitam ca la titularizare nota de la inspectie reprezinta un sfert din nota finala.

    RăspundețiȘtergere
  5. TITULARIZAREA IN FORMA ACTUALA CAND LUCRARILE NU SUNT CORECTATE DE DOCTORANZI E O MARE MAGARIE . DACA CEI CARE CORECTEAZA AU PROMOVAT PE POST INAINTE DE ACEST MOD DE A FI TITULARIZAT CU CE COMPETENTE CORECTEAZA CAND NICI EI NU STIU BINE CE AR TREBUI SA STIE LA ACEST NIVEL ? NEAVAND PREGATIRE AUTORIZATA PRINTR-UN EXAMEN, IN ACEST SENS , EI FIIND SIMPLI PROFESORI. RUSINE MINISTRULUI INVATAMANTULUI CA DUPA CE AU FOST ALESI CU 70% IN PARLAMENT NU AU MODIFICAT LEGEA ASTA IDIOATA CARE NU EXAMINEAZA CONCURENTII PE MATERIA PREDATA IN FACULTATI CI DOAR BAGA BETE IN ROATE CELOR CARE NU AU PILE SI RELATII DE FAPT CRED CA ASTA SE URMARESTE . SI MAI VORBIM DE CORUPTIE.RUSINEEEE SA VA FIE alesilor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Subiectele de la def nu sunt la fel cu cele de la titularizare.. ( ma refer aici la limba engleza) . La def intra literatura, gramatica, metodica, psihopedagogie deci foarte multa teorie, pe cand titularizarea implica strict metodica. E normal sa fie mai usor

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca nota la def este 8 si am depus dosarul pt art 253, ce pasi urmeaza?
    Cand se elibereaza adeverintele si de unde, atat pentru titularizare cat si pt def? Multumesc

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: