joi, 19 februarie 2015

Posturi titularizare 2015

S-a afisat pe edu.ro prima lista a posturilor pentru miscarea personalului didactic 2015-2016. Aceasta o puteti vedea pentru fiecare judet in parte, de la link-ul urmator:

Posturi titularizare 2015


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

28 de comentarii:

  1. Buna ziua am vazut ca s-a afisat lista posturilor 2015 daca doresc un anumit post intr-o localitate cum pot proceda ca nu stiu as dori cateva informatii va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te inscrii, dai examen si daca iei nota mare, prinzi si postul.

      Ștergere
    2. Va multumesc pentru informatii, dar unde anume ma inscriu trebuie sa merg la inspectorat ?

      Ștergere
    3. In calendar scrie ca inscrierile se fac la inspectorat in perioada 11-19 mai 2015, dar trebuie urmarit in caz de mai apar alte schimbari.

      Ștergere
  2. Sustineti examenul de titularizare,apoi participati la o sedinta publica cu strigare,unde posturile sunt repartizate in ordine descrescatoare a mediilor(cel putin nota 7).

    RăspundețiȘtergere
  3. O intrebare va rog. Aveti cumva si o rezolvare a variantelor pentru titularizare pe limba romana pentru cei care dau pentru prima data ca sa ne putem face si noi o idee. Va rog mult!! Multumesc frumos!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rezolvare nu am, dar am postat mai demult cateva indicatii, cum ar trebui tratate subiectele.

      Ștergere
    2. Cauti pe edu subiectele care s- au dat in anii anteriori. Trebuie sa cobori cautarea si sub anul 2011.

      Ștergere
  4. Cand se depun dosarele? In ce perioada? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ziua! Postul pe care il ocup acuma este al unei doamne titulare care s-a mutat in alta localitate si care vrea sa se transfere. Eu am dreptul sa ocup acest loc conform art. 58, cap VII, din Metodologie, (pg. 31). Nu inteleg de ce exista riscul sa mi-l ia altcineva? Mi s-a spus ca atunci cand se fac transferurile poate veni un titular din alta parte. Dar, daca eu predau aici de 2 ani si indeplinesc conditiile?
    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Titularii au prioritate in fata suplinitorilor. Consulta cu atentie Metodologia 2015 si Calendarul aferent si te vei lamuri de acest lucru

      Ștergere
  6. Buna seara cand si unde anume se depun dosarele? Eu sunt din Brasov.Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In calendar scrie ca inscrierile se fac la inspectorat in perioada 11-19 mai 2015, dar trebuie urmarit in caz de mai apar alte schimbari.

      Ștergere
  7. Buna ziua ne raspunde si noua cineva......?Va multumim!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vreti numai mura in gura. Va este lene sa deschideti un calendar sa vedeti etapele pentru concurs, sau sa cititi putin in metodologie sa vedeti unde si cand se fac inscrierile.

      Ștergere
  8. buna seara si la multi ani tuturor doamnelor pentru ziua de 8 martie, am o rugaminte trimiteti-mi si mie cateva indicatii cum ar trebui sa tratez subiectele, mentionez ca eu sustin examenul la psihopedagogie speciala. va multumesc anticipat pentru bunavointa.

    RăspundețiȘtergere
  9. buna ziua! am terminat facultatea de drept din Craiova la FR si facultatea de geografie la dr tr severin,in prezent sunt la master la dreptul afacerilor la craiova. nu am gasit de lucru in acest domeniu si m-ar interesa un post in educatie in mehedinti mai exact dr tr severin. ma puteti ajuta sa imi spuneti ce pasi ar trebuii sa urmez pt a ma inscrie si la ce as putea opta: educator ,invatator sau prof. va multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai precizat daca ai absolvit modulul pedagogic la drept si/sau geografie. Fara el nu poti preda ca profesor calificat. Educator sau invatator calificat nu poti fi decat daca ai absolvit liceul pedagogic, specializarea invatatori si/sau educatori.

      Ștergere
    2. nu am absolvit niciun modul,deci imi pot lua gandul de la un astfel de job,sau pot lucra ca si necalificat?
      va multumesc

      Ștergere
    3. Poti lucra ca necalificat, dar examenul pentru necalificati se da in toamna, in functie de locurile ramase libere.

      Ștergere
    4. multumesc frumos pt rasp.

      Ștergere
  10. Buna. Eu nu inteleg cum trebuie sa ma uit in acele tabele. Cum imi dau seama de posturile libere pentru limba și literatura română? În București mă interesează. Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde la ce posturi vrei sa te uiti: cu viabilitate 4 ani, sub 4 ani sau incomplete.

      Ștergere
  11. Buna am o intrebare daca nu am terminat modulul psihopedagogic dar am terminat facultatea de sport pot preda ca si profesor suplinitor?

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: