joi, 23 iulie 2015

Rezultate titularizare 2015

Din pacate nu am mai avut timp sa ma ocup de acest blog, asa cum o faceam anii trecuti, dar am zis sa incerc totusi sa-l mai actualizez si sa pun si eu rezultatele de la examenul de titularizare 2015.
Acestea le puteti vedea mai jos pentru fiecare judet in parte:

Rezultate titularizare 2015 - judetul ALBA
Rezultate titularizare 2015 - judetul ARGES
Rezultate titularizare 2015 - judetul ARAD
Rezultate titularizare 2015 - municipiul BUCURESTI
Rezultate titularizare 2015 - judetul BACAU
Rezultate titularizare 2015 - judetul BIHOR
Rezultate titularizare 2015 - judetul BISTRITA-NASAUD
Rezultate titularizare 2015 - judetul BRAILA
Rezultate titularizare 2015 - judetul BOTOSANI
Rezultate titularizare 2015 - judetul BRASOV
Rezultate titularizare 2015 - judetul BUZAU
Rezultate titularizare 2015 - judetul CLUJ
Rezultate titularizare 2015 - judetul CALARASI
Rezultate titularizare 2015 - judetul CARAS-SEVERIN
Rezultate titularizare 2015 - judetul CONSTANTA
Rezultate titularizare 2015 - judetul COVASNA
Rezultate titularizare 2015 - judetul DAMBOVITA
Rezultate titularizare 2015 - judetul DOLJ
Rezultate titularizare 2015 - judetul GORJ
Rezultate titularizare 2015 - judetul GALATI
Rezultate titularizare 2015 - judetul GIURGIU
Rezultate titularizare 2015 - judetul HUNEDOARA
Rezultate titularizare 2015 - judetul HARGHITA
Rezultate titularizare 2015 - judetul ILFOV
Rezultate titularizare 2015 - judetul IALOMITA
Rezultate titularizare 2015 - judetul IASI
Rezultate titularizare 2015 - judetul MEHEDINTI
Rezultate titularizare 2015 - judetul MARAMURES
Rezultate titularizare 2015 - judetul MURES
Rezultate titularizare 2015 - judetul NEAMT
Rezultate titularizare 2015 - judetul OLT
Rezultate titularizare 2015 - judetul PRAHOVA
Rezultate titularizare 2015 - judetul SIBIU
Rezultate titularizare 2015 - judetul SALAJ
Rezultate titularizare 2015 - judetul SATU MARE
Rezultate titularizare 2015 - judetul SUCEAVA
Rezultate titularizare 2015 - judetul TULCEA
Rezultate titularizare 2015 - judetul TIMIS
Rezultate titularizare 2015 - judetul TELEORMAN
Rezultate titularizare 2015 - judetul VALCEA
Rezultate titularizare 2015 - judetul VRANCEA
Rezultate titularizare 2015 - judetul VASLUI


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

9 comentarii:

  1. Buna ziua!

    Cand se mai poate da examenul?

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua. Am luat la titularizare peste 5. As putea sa particip la sedinta publica din septembrie. Mentionez ca am studii de specialitate si anume liceul pedagogic. Am inteles ca in septembrie sunt sanse mai mari sa prind un loc la gradinita la care vreau. Care este diferenta dintre sedinta publica de acum, cea pe 28 iulie pentru cei cu note intre 5 si 7 si cea din sempembrie?
    o zi bună.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prima sedinta este pe 25 august pentru suplinire. De pe 17 august sa urmaresti zilnic site-ul ministerului si pe cel al inspectoratului scolar. Astia sunt in stare sa programeze sedinta intr-o zi si tot in ziua respectiva sa anunte.

      Ștergere
  3. buna seara,

    va rog frumos sa ma informati cand se fac inscrieri pentru educator suplinitor pentru 2015/2016
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. eu cred ca rezultatele finale sunt (unele din ele)gresit afisate,deoarece, cand cineva i-a la proba practica 8,50 si la scris 4,15 nu poate sa-ti iasa nota finala 4,15 :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. In perioadele 30/31 iulie 2015 si 17/19 august 2015 se pot depune niste cereri ca sa se prelungeasca contractul de munca la suplinitori. Ele se depun la inspectorate. Am fost astazi la Isj si acolo mi se spune ca sa aduc un dosar, ca actele sunt scrise pe cererea tip. Acea cerere nu exista bag seama ca nu e nici in metodologie, nici in adaugiri, nu este nicaieri. Te rog sa ma ajuti!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna seara am si eu o intrebare in cazul in care nu mi-am depus dosarul in luna mai si nu am fost la examenul de titularizare am vreo sansa sa obtin vreun post de suplinitor mentionez ca sunt debutanta.Astept un ras Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna seara...am si eu cateva nelamuriri legate de titularizare si de examenul de suplinire...va rog frumos, daca puteti sa ma ajutati cu niste clarificari: - daca am fost la examenul de titularizare si nu am luat post in sedinta de la sfarsitul lui iulie, pot sa merg direct la sedinta din 25 august, fara a mai fi nevoie sa mai depun ceva acte la dosar? Va intreb deoarece am auzit ceva legat de data de 17-18 august, iar din metodologie nu am inteles mare lucru. - legat de examenul de suplinire, daca am luat peste 5 la examenul scris de la titularizare, mai are rost sa ma inscriu?

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna seara...am si eu cateva nelamuriri legate de titularizare si de examenul de suplinire...va rog frumos, daca puteti sa ma ajutati cu niste clarificari: - daca am fost la examenul de titularizare si nu am luat post in sedinta de la sfarsitul lui iulie, pot sa merg direct la sedinta din 25 august, fara a mai fi nevoie sa mai depun ceva acte la dosar? Va intreb deoarece am auzit ceva legat de data de 17-18 august, iar din metodologie nu am inteles mare lucru. - legat de examenul de suplinire, daca am luat peste 5 la examenul scris de la titularizare, mai are rost sa ma inscriu?

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: