marți, 3 mai 2016

Acte inscriere concurs titularizare 2016

Desi actele necesare pentru dosarul de inscriere la titularizare se gasesc in metodologie, la sfarsitul cererii de inscriere la concurs, primesc din ce in ce mai multe intrebari despre ele. Asa ca am hotarat sa le mai afisez inca o data:

ANEXEZ ÎN URMATOAREA ORDINE, acte doveditoare legalizate de biroul notarial (act. nr. 1 ori 1') sau atestat pentru conformitate de catre unitatea de învatamânt la care functionez în anul scolar 2015 - 2016 (actele nr. 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8):

1) Copii legalizate de pe actele de studii, foaia matricola si certificat profesional (ultimul pentru absolventii liceului pedagogic);

1') Absolventii promotiei 2016 vor prezenta copia legalizata a adeverintei de la institutia de învatamânt superior/postliceal/mediu din care sa rezulte ca au sustinut examenul de licenta/absolvire/bacalaureat, media de absolvire a facultatii/scolii postliceale/liceului pedagogic, specializarea dobândita, media anilor de studii si faptul ca pe parcursul efectuarii studiilor s-a frecventat si promovat modulul pedagogic;

2) Copii de pe certificatele de obtinere a gradelor didactice;

3) Copii de pe certificatele de nastere si casatorie (pentru solicitantii care si-au schimbat numele);

4) Copie de pe actul de titularizare în învatamântul preuniversitar (daca este cazul);

5) Decizia inspectoratului scolar sau a întreprinderii de întrerupere a activitatii (daca este cazul);

6) Copie de pe fila din buletinul de identitate sau cartea de identitate cu domiciliul;

7) Adeverinta din care sa rezulte vechimea efectiva în învatamânt (daca este cazul);

8) Copie de pe carnetul de munca si/sau copia filei corespunzatoare din registrul general de evidenta a salariatilor;

9) Avize si atestate necesare ocuparii postului didactic/catedrei, daca este cazul.

10) Avizul/adeverinta medical(a) din care sa rezulte ca sunt apt(a) pentru a preda în învatamânt;

11) Declaratie pe proprie raspundere ca nu desfasor activitati incompatibile cu demnitatea functiei didactice, ca nu am fost îndepartat din învatamânt pentru motive disciplinare sau printr-o hotarâre judecatoreasca definitiva de condamnare penala si nu mi s-a interzis dreptul de a fi încadrat într-o functie didactica printr-o hotarâre judecatoreasca definitiva de condamnare penala;

12) Numai pentru titulari: adeverinta eliberata de unitatea de învatamânt din care sa rezulte situatia postului (structura pe ore si discipline a catedrei, viabilitatea postului/catedrei, nivelul de învatamânt si regimul de mediu), avizul pentru detasare de la unitatea/unitatile de învatamânt la care cadrul didactic este titular si copii ale deciziilor de detasare din perioada 01.09.2006 – 31.08.2016 (daca este cazul).


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

118 comentarii:

  1. pentru continuitate trebuie actele legalizate la notariat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din ce am vazut eu in metodologie, nu trebuie.

      Ștergere
  2. Când se fac înscrierile?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va rog sa imi raspundeti , cand se depun dosarele pentru titularizare -educatiri 2017

      Ștergere
    2. In urma cu cateva zile, ati pus aceasta intrebare si pe http://variante-subiecte-examene.blogspot.ro si v-am raspuns si acolo: perioada de inscriere este 16-22 mai 2017.

      Ștergere
  3. de la facultate trebuie acte inainte de a da licenta sau dupa licenta? Eu licenta o dau in iulie si nu stiu ce acte sa cer acum?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De la facultate ai sa iei o adeverinta plecum ca esti in an terminal si nu ai dat inca licenta. Dupa licenta trebuie sa aduci la dosar dovada ca ai luat examenul.

      Ștergere
  4. Salut! Copia filei din registrul general de evidenta a salariatilor e Obligatorie daca nu am lucrat pana acum in invatamant? Avizul medical trebuie de la medicina muncii si trebuie sa fie un aviz pshologic? Mersi anticipat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca nu ati mai lucrat in invatamant nu trebuie copie dupa cartea de munca.
      Adeverinta medicala se elibereaza de catre medicul de familie

      Ștergere
    2. Daca nu ati mai lucrat in invatamant nu este nevoie de copie dupa cartea de munca.
      Adeverinta medicala se elibereaza de la medicul de familie.

      Ștergere
    3. De ce duceti lumea in eroare?Adeverinta medicala trebuie sa fie emisa de medicina muncii!!!

      Ștergere
    4. Sa stii ca nu in toate judetele se cere asa ceva. De exemplu, eu anul trecut m-am inscris doar cu adeverinta de la medicul de familie.

      Ștergere
  5. Buna ziua,
    Am si eu o intrebare legata de actul de la nr 8 (Copie de pe carnetul de munca si/sau copia filei corespunzatoare din registrul general de evidenta a salariatilor). De unde se poate elibera acest document si daca se refera strict doar la cei care au lucrat in invatamat, intrucat eu spre exemplu am lucrat intr-o multinationla.
    Multumesc
    Angela

    RăspundețiȘtergere
  6. Se stie de când se încep înscrierile?multumesc

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ziua!
    As avea o intrebare. pentru a ma putea inscrie la examenul de titularizare ( ulterior inspectiei la clasa ) trebuie neaparat sa am modulul pedagogic facut? sau se poate aduce dovada frecventarii si obtinerii sale in 2-4 ani? Iar al doilea caz, se poate sa ma inscriu pe un post complet liceal doar cu modulul I, ulterior sa aduc dovada celui de-al doilea? Specificare: tanara absolventa licenta promotia de anul acesta 2016, tanar absolvent licenta in 2014.
    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ziua!
    As avea o intrebare... pentru a ma putea inscrie la examenul de titularizare ( ulterior inspectiei la clasa ) trebuie neaparat sa am modulul pedagogic facut? sau se poate aduce dovada frecventarii si obtinerii sale in 2-4 ani? Iar al doilea caz, se poate sa ma inscriu pe un post complet liceal doar cu modulul I, ulterior sa aduc dovada celui de-al doilea? Specificare: tanara absolventa licenta promotia de anul acesta 2016, tanar absolvent licenta in 2014.
    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu poti. Trebuie sa ai dovada finalizarii cursului in momentul inscrierii.

      Ștergere
  9. Va rog sa ma ajutati cu un raspuns la intrebarea mea.
    Anul trecut am fost scos din examen cu tentativa de frauda, (am uitat sa imi las telefonul la bagaje) pot sa ma inscriu anul acesta din nou la examen?
    La declaratie scriu ca nu mi sa interzis dreptul disciplinar si nici nu am.fost indepartat prin decizie jud?
    Multumesc mult

    Marinel

    RăspundețiȘtergere
  10. In 12 se reactualizeaza lista, iar din 13 mai incep.
    Spor

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna seara! Am o mare nelamurire. Am terminat facultatea anul trecut, iar la examenul de atunci am adus adeverinta de la facultate. In acest an mai este valabila adeverinta daca eu nu am primit diploma de licenta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. trebuie sa prezinti copii legalizate notarial dupa diploma de facultate si foaia matricola.

      Ștergere
    2. Da, adeverinta este valabila atata timp cat nu ti-a fost eliberata diploma de licenta.

      Ștergere
  12. Bună seara!
    Am lucrat în învățământ în 2002,2003,2006 și 2007. De la sârșitul anului 2007 lucrez la o companie privată. Pentru a mă înscrie la examenul de titularizare am nevoie doar de copia cărții de muncă și de pagina REVISAL sau e obligatoriu să prezint și adeverința cu vechimea în învățământ (dacă e nevoie, de unde o cer, având în vedere că am lucrat la mai multe instituții de învățământ?)? Documentele „conform cu originalul” pot fi eliberate de către compania la care activez în prezent?
    Vă mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  13. Salut! Copia filei din registrul general de evidenta a salariatilor e Obligatorie daca nu am lucrat pana acum in invatamant? Avizul medical trebuie de la medicina muncii si trebuie sa fie un aviz pshologic? Mersi anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna ziua! Imi puteti spune unde gasesc exact cererea de inscriere in metodologie?Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  15. am si eu o intrebare, actele de mai sus sunt valabile si la inscrierea pentru educatie fizica si sport?

    RăspundețiȘtergere
  16. am si eu o intrebare,actele de mai sus sunt valabile si la inscrierea la educatie fizica si sport?

    RăspundețiȘtergere
  17. daca am adresa pe alt oras pot sa imi depun dosarul in Bucuresti?

    RăspundețiȘtergere
  18. Bună ziua. Dacă nu lucrez în invatamant este necesar "Copie de pe carnetul de munca si/sau copia filei corespunzatoare din registrul general de evidenta a salariatilor"???

    RăspundețiȘtergere
  19. 8) Copie de pe carnetul de munca si/sau copia filei corespunzatoare din registrul general de evidenta a salariatilor;de unde se procura asta???????????????

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna ziua. In 2014 am intrat in concediu de crestere al copilului iar pana atunci am lucrat ca suplinitor- anul acesta vreau sa ma inscriu dar nu sustin examenul, vreau ( sper sa si reusesc) sa ocup postul in baza notei de la examenul din 2014...de unde iau copiea de pe carnetul de munca si/sau copia filei corespunzatoare din registrul general de evidenta a salariatilor??? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  21. Am terminat facultatea anul trecut, iar la examenul de atunci am adus adeverinta de la facultate. In acest an mai este valabila adeverinta daca eu nu am primit diploma de licenta?

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna ziua ,in afara de primele acte ,restul de acte trebuie semnate conform cu originalul de catre directorul scolii unde se preda?

    RăspundețiȘtergere
  23. buna ziua, daca sunt absolventa in 2015 si dau licenta in iulie 2016 pot aduce adeverinta de absolvire de anul trecut

    RăspundețiȘtergere
  24. buna ziua! actele si data inscrierii sunt valabile si pentru examenul de suplinire?

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna seara, pentru examenul de titularizare ce acte trebuiesc legalizate mai exact, eu mi-am legalizat doar diploma de licenta si foaia matricola, mai trebuiesc alte acte legalizate ?

    RăspundețiȘtergere
  26. Buna seara! Daca am terminat facultatea de pedagogie, pot candida pentru postul de educatoare??? Daca nu, mi-ati putea spune ce post pot ocupa? Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  27. Buna seara, va rog spuneti mi daca este necesara eliberarea certificatului de absolvire a modulului pedagogic, eu am terminat in 2002 si nu l am decat pe foaia matricolă, trebuie sa il obtin separat sau este de ajuns că este trecut pe foaia matricolă?
    Va multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  28. Buna seara,va rog sa ma ajutati.Dosarele pentru suplinire se depun o data cu cele pentru titularizare sau exista alt termen de depunere?Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  29. Bună ziua
    Dacă am terminat facultatea în 2015 dar nu am susținut examenul de licență și nu îl voi susține nici în luna iulie, pot sustine examenul de titularizare?

    RăspundețiȘtergere
  30. Buna ziua. As vrea sa stiu: ce alte cursuri/ scoli ar trebui sa fac pentru a deveni educatoare? Am terminat pedagogie muzicala, masterat, iar acum termin doctoratul in litere; de aproape 10 ani lucrez ca asistent de cercetare intr-un institut. Plus ca am avut contracte de colaborare cu gradinitele, ca profesor de muzica. Multumesc.☺

    RăspundețiȘtergere
  31. Buna ziua.Am si eu o intrebare.Am terminat facultatea de drept,universitatea Constantin Brancusi Tg-Jiu cu licenta in 2010 si in paralel am facut modulul pedagogic terminat in 2009 cu diploma.Nu am profesat niciodata nici ca profesor,nici ca avocat.Ma pot inscrie si eu la examen macar pentru suplinitor?

    RăspundețiȘtergere
  32. Daca depun dosarul din nou, absolventa a profilului pedagogic , trebuie sa susțin din nou acea lecție ?

    RăspundețiȘtergere
  33. Buna ziua,
    Daca am terminat Facultatea de psihologie si stiintele educatiei in 2011, pana cand ma pot titulariza pe invatatori?

    RăspundețiȘtergere
  34. Buna ziua, unde gasim model de fisa de inscriere?
    Daca completez cererea pentru concurs, si am dat concurs in 2013 cu nota peste 5, mai completez si acea cerere acum sau alta data daca vreau repartitie in baza acelei note? Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  35. Buna! O intrebare am si eu, stie cineva unde trebuie depus dosarul de inscriere la ex de titularizare? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere

  36. Buna seara, unde se depun actele si care este programul de lucru\/

    RăspundețiȘtergere
  37. Buna ziua!Va rog frumos sa-mi spuneti daca la inscriere trebuie sa specific si unitatea de invatamant pt care optez? Examenul se sustine tot in unitatea de invatamant pe care am ales-o?Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  38. Buna ziua!Unde se sustine va proba practica de predare a pianului?La scoala pentru care am optat?

    RăspundețiȘtergere
  39. Buna ziua! La dosarul pentru inscrierea la concurs trebuie copii legalizate si dupa diploma si foaia matricola de la dppd? Si daca am terminat facultatea pe vremea cand se faceau 4 ani trebuie sa am copie legalizata si dupa diploma de la maste si foaia matricola?Nu imi mai amintesc cum am procedat acum 7 ani...

    RăspundețiȘtergere
  40. as dori sa stiu daca cumva avem nevoie la dosarul de inscriere si de REVISAL?

    RăspundețiȘtergere
  41. Buna ziua! Este necesar dosar de carton sau nu conteaza?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din cate stiu eu, trebuie neaparat de carton, ca sa poata scrie usor pe el.

      Ștergere
  42. Unde zice ca trebuie copia filei din registrul general de evidenta al salariatilor sau copia carnetului de munca, se poate pune la dosar copia contractului de munca? Daca nu, de unde pot face rost de ele?

    RăspundețiȘtergere
  43. In loc de copia carnetului de munca sau a filei din registrul de evidenta al salariatilor pot pune copia contractului de munca? Daca nu se poate, de unde pot face rost de ele?

    RăspundețiȘtergere
  44. In loc de copia din registrul salariatilor se poate pune la dosar copia de pe contractul de munca?

    RăspundețiȘtergere
  45. Intrebare - Am terminatspecializarea Comunicare Sociala, Relatii Publice si Asistenta Sociala, in cadrul facultatii de Filozofie. M-am uitat in centralizator si nu prea reusesc sa vad unde m-as incadra. Am modulul psihopedagogic; nu-l am in schimb pe cel de psihopedagogie speciala. Din ce am vazut eu m-as incadra ca psihopedagog pe catedra de psihologie. Ma puteti ajuta, va rog mult, cu un raspuns?

    RăspundețiȘtergere
  46. Anul trecut, 2015 am luat examenul de titularizare si momentan sunt profesor suplinitor, iar din toamna 2016 nu voi mai avea post fiind ocupat de alt titular ca si completare de catedra. Nu sunt scoase posturi titularizabile pentru concurs pe perioada nedeterminata pentru domeniul meu , doar pe perioada determinata in alta localitate daca se realizeaza planul de scolarizare si la lista posturilor incomplete pt domeniul meu apar cateva ore disponibile in limba maghiara (pe care o cunosc la nivel de conversatie) sau cateva ore la licee care solicita necesitate de absolvire seminar teologic. Ca sa am sanse pentru vreun post sa imi depun dosar pentru concurs titularizare 2016? La acte inscriere am nelamuriri legate de punctul 4 (nu am primit act de titularizare, doar nota de pe lista afisata dupa concurs si , repartizarea publica dinaintea anului scolar 2016-2017) ? la punctul 9 de ce avize si atestate necesare ocuparii postului este vorba? la punctul 12 am nevoie de adeverinta de la unitatea de invatamant cu situatia postului ? VA MULTUMESC ANTICIPAT !

    RăspundețiȘtergere
  47. Dupa cat timp de la absolvirea facultatii si modulului Pedagogic poti participa la Titularizare? Daca ai terminat facultatea acum 5 ani, mai esti viabil?

    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  48. Dupa cat timp de la absolvirea facultatii poti aplica pentru Titularizare? Daca am terminat acum 5 ani, mai pot aplica?

    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  49. Buna ziua! Eu mi-am incheiat studiile de licenta anul acesta și m-am inscris la titularizare. Problema este ca nu stiu pana cand trebuie sa aduc diploma de licenta in original la dosar și daca trebuie sa o depun la isj.

    RăspundețiȘtergere
  50. Am o întrebare.
    Pot sa particip la examenul de titularizare din acest an dacă nu dau licenta în sesiunea de vara ?
    O s-o dau în toamna și vreau sa știu dacă pot participa.

    RăspundețiȘtergere
  51. Examenul pentru suplinitori se organizează la nivel județean? Și dacă da, când se fac înscrierile?

    RăspundețiȘtergere
  52. Buna! As aprecia foarte mult daca mi-ati putea raspunde la o intrebare. Am terminat in 2013 facultatea de litere + modulul psihopedagogic. De atunci , am plecat in strainatate, am devenit mama, dar nu am lucrat niciodata. Pot sa ma inscriu la titularizare pt 2017 sau este prea tarziu?
    Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  53. Buna! As aprecia foarte mult daca mi-ati putea raspunde la o intrebare. Am terminat in 2013 facultatea de litere + modulul psihopedagogic. De atunci , am plecat in strainatate, am devenit mama, dar nu am lucrat niciodata. Pot sa ma inscriu la titularizare pt 2017 sau este prea tarziu?
    Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  54. Da, puteti sa va inscrieti fara probleme.

    RăspundețiȘtergere
  55. Buna scriu cu speranta ca cineva imi vede mesajul si o sa -mi raspunda.
    Sunt educator puericultr cu diploma recunoscuta de Ministerul Muncii( nu am liceu pedagogic sau facultate de profil ) am lucrat in sistemul privat 6 ani pe postul de edcuator..acum sunt in concediu crestere copil si as fi vrut sa ma inscriu pt un post de suplinitor la o cresa /gradinita de stat ... am vreo sansa ? Care sunt pasii care trebuiesc urmati pt a lucra la stat , unde sa merg pt a vedea posturile disponibile ,ce acte imi trebuiesc ? Va multumesc si sper ca nu v -am deranjat cu intrebarile mele .

    RăspundețiȘtergere
  56. Buna scriu cu speranta ca cineva o sa -mi raspunda .
    Sunt educator puericultor cu diploma recunoscuta de Ministerul Muncii si as vrea sa ma angajez la stat cresa sau gradinita ca si suplinitoare( nu am liceu pwdagogic sau dlfacultate de profil , eu am terminat relatii internationale si studii europene)Timp.de 6 ani am lucrat in sistemul privat ca educatoare ...
    Unde ma pot interesa de posturile disponibile , ce acte imi.trebuiesc ? Va multumesc pt timpul acordat .

    RăspundețiȘtergere
  57. Buna ziua. Daca am terminat facultatea anul trecut, nu am dat licenta si vreau sa o dau anul viitor in 2017, ma pot înscrie la examenul de titularizare din 2017?

    RăspundețiȘtergere
  58. Buna ziua. Daca am terminat facultatea anul trecut, nu am dat licenta si vreau sa o dau anul viitor in 2017, ma pot înscrie la examenul de titularizare din 2017?

    RăspundețiȘtergere
  59. Buna ziua. Imi puteti spune, va rog frumos, daca ma pot inscrie la examenul de titularizare invatatori, in conditiile in care am absolvit liceul pedagogic, dar cu specializarea bibliotecar-documentarist, 4 ani. Va multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  60. Buna ziua! Am absolvit liceul pedagogic in anul 2015 si utmeaza sa ma înscriu la facultate (Pipp) anul viitor, in 2017. Pot sa ma înscriu la examenul de titularizare in 2017, având la baza doar liceul pedagogic? Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,pentru posturi de educator/ invatator conform diplomei obtinute la finalizarea liceului.

      Ștergere
  61. Buna ziua! Am absolvit liceul pedagogic in anul 2015 si utmeaza sa ma înscriu la facultate (Pipp) anul viitor, in 2017. Pot sa ma înscriu la examenul de titularizare in 2017, având la baza doar liceul pedagogic? Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  62. În cazul în care sunt la master, anul I, tot la litere...ca fel de acte trebuie sa depun? Diploma de licență nu ne-a dat-o încă, iar adeverința doveditoare este în dosarul de masterat. ..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana la depunerea dosarelor, trebuie sa-ti elibereze diploma. Doar cei din an terminal se pot inscrie fara diploma de la facultate.

      Ștergere
  63. Buna ziua, va rog ajutati-ma si pe mine cu o lamurire, si anume, am terminat facultatea de medicina veterinara si modulul psihopedagogic, si as vrea sa ma inscriu pt titularizare educator, intrebarea mea este daca se poate

    RăspundețiȘtergere
  64. Buna seara doresc sa ma inscriu ls titularizari anul acesta 2017 dar nu am foaia matricolă de la modulul pdihopedagogic doar certificatul pdihopedagogic oare foaia maticola e obligatorie? Va rog un raspuns sigur!

    RăspundețiȘtergere
  65. Buna ziua! Am terminat Facultatea de Stiinte Umaniste si Sociale, specializarea:Romana-Engleza, de asemenea am diplomele modulelor podegogice I si II si masterat, întrebarea mea este pot opta pt postul de educator/învățător la examenul de titularizare? Va multumesc anticipat pt răspuns.

    RăspundețiȘtergere
  66. Buna seara! Știe cineva pe ce data se susține examenul de titularizare pentru anul 2017? Va mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  67. Buna Ziua!
    Am terminat in anul 2012 Facultatea de Stiinte Economice, Specializarea Managemnet, si am facut si modulul pedagogic nivelul 1. intrebarea mea este daca ma pot inscrie la examenul de titularizare, si daca pot preda la liceu economie si educatie antreprenoriala. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  68. Buna ziua!
    Am terminat in anul 2012 Facultatea de Stiinte Economice, Specializarea Management si Modulul Pedagogic nivelul 1.
    Intrebarea mea este daca pot sa ma inscriu la examenul de titularizare si daca pot preda Educatie Antreprenoriala si Economie la Liceu.
    va multumesc!!

    RăspundețiȘtergere
  69. Buna ziua. Am lucrat in invatamant 14 ani,educatoare-titulara. Am plecat din tara in urma cu 4 ani ,pierzand astfel titularizarea. Acum doresc sa revin in sistem si sa ma inscriu la examenul de titularizare. Trebuie sa sustin inspectia aceea la clasa? Unde sa solicit adeverinta de vechime ? In ultimul an lucrat am fost detasata de la postul unde eram titulara. Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  70. Buna ziua. Unde se depun dosarele pentru invatamantul special? Ce adresa?
    Multumesc pentru amabilitate si ma bucur de initiativa de a exista aici.

    RăspundețiȘtergere
  71. buna ziua
    daca am participat la concursul de titularizare in 2012 si nu am luat deful in acest an mai beneficiez de continuitate?
    multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  72. Buna. Am și eu o întrebare. Am terminat liceul economic în 2010. Anul acesta o sa încep facultatea în Pedagogia în Învățământul primar și preșcolar. As putea profesa măcar ca și suplinitor pe durata facultatii? Va mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
  73. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos. Mai multe detalii despre acte , ce și cum, la inspectorat, așa i?

      Ștergere
    2. Da, dar trebuie sa astepti sa vezi ce posturi raman neocupate si care din scoli mai dau examen pentru necalificati in toamna.

      Ștergere
  74. Buna ziua.Am mai multe intrebari sa va adresez:1.Am terminat facultatea in 2002 si am predat in invatamant ca prof.suplinitor nec. un singur an deoarece nu am avut examenul de licenta dat la vremea respectiva.Intre timp am dat si luat examenul de licenta dar nu am mai predat si nici nu am participat la nici un concurs in invatamant.Anul acesta am hotarat sa particip la concursul de titularizare.In prezent lucrez la o Multinationala, si am rugamintea sa imi spuneti daca pot sa ma inscriu si sa particip la concurs, si daca pot sa imi dau demisia de la actualul loc de munca dupa ce ocup un post in invatamant.Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  75. Buna ziua.Am mai multe intrebari sa va adresez:1.Am terminat facultatea in 2002 si am predat in invatamant ca prof.suplinitor nec. un singur an deoarece nu am avut examenul de licenta dat la vremea respectiva.Intre timp am dat si luat examenul de licenta dar nu am mai predat si nici nu am participat la nici un concurs in invatamant.Anul acesta am hotarat sa particip la concursul de titularizare.In prezent lucrez la o Multinationala, si am rugamintea sa imi spuneti daca pot sa ma inscriu si sa particip la concurs, si daca pot sa imi dau demisia de la actualul loc de munca dupa ce ocup un post in invatamant.Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  76. Buna seara am o intrebare.Eu am terminat Facultatea de Psihologie si Stiinte ale educatiei specializarea Pedagogia invatamantului Primar si Prescolar.Am dat titularizare in 2009 si in 2010 dar am lucrat ca suplinitoare ca nu am reusit sa ma titularizez anul acesta vreau sa ma inscriu la titularizare pe educatoare am scos diploma de la facultate. Am diploma de licenta si suplimentul de diploma atat este bine pot sa ma inscriu

    RăspundețiȘtergere
  77. Buna seara am o intrebare.Eu am terminat Facultatea de Psihologie si Stiinte ale educatiei specializarea Pedagogia invatamantului Primar si Prescolar.Am dat titularizare in 2009 si in 2010 dar am lucrat ca suplinitoare ca nu am reusit sa ma titularizez anul acesta vreau sa ma inscriu la titularizare pe educatoare am scos diploma de la facultate. Am diploma de licenta si suplimentul de diploma atat este bine pot sa ma inscriu

    RăspundețiȘtergere
  78. Buna. Eu am terminat facultatea Istorie - geografie in 2009. Din acel an nu am fost la nici un concurs dr titularizare. Acum as vrea sa incerc din nou. Daca nu am muncit in invatamant am nevoie de copie carte de munca?
    De fapt, care sunt actele exacte care imi trebuie conform situatiei mele?
    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  79. Am terminat facultatea de Litere,acum sunt in anul1 la Stiinte ale Educatiei.Din cate am inteles nu pot sa particip la titularizarea pt postul de educator daca nu am diploma de absolvire Sae.Intrebarea mea este:pot sa ma inscriu in septembrie la suplinire cu studiile mele??Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  80. Buna dimineata, de unde sa faca rost candidatii care vor sa se inscrie la examenul de titularizare 2017 de fisa de inscriere? Am cautat-o la vreo 10 site-uri de inspectorate (incluzand si al nostru; sunt din jud. Satu Mare), dar n-am gasit-o. La al nostru apare intre formulare tipizate, dar nu se poate descarca. Sa ma lamureasca cineva: ne trebuie atunci acea formula tipizate sau nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fisa de inscriere ai sa o gasesti la centru unde te inscrii.

      Ștergere
  81. BUNA ZIUA. AM FOST ANGAJAT CA PROFESOR IN 2014-2015, IAR IN NOIEMBRIE 2015 AM INTRERUPT ACTIVITATEA DEOARECE AM DAT NASTERE UBUI COPIL. ANUL ACESTA SE IMPLINESC CEI DOI ANI, SI AS VREA SA MA INSCRIU LA EXAMENUL DE TITULARIZARE. IMI TREBUIE CUMVA VREUN DOCUMENT PENTRU CA AM FOST IN CONCEDIU MATERNAL?

    RăspundețiȘtergere
  82. Pentru validarea dosarului ce acte trebuie duse?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu trebuie duse alteacte. Doar se verifica ca este ok ce ai depus prima data.

      Ștergere
  83. Buna ziua! Am terminat liceul pedagogic pe specializarea invatatori-educatoare, si dupa ce vom primi diplomele de Bacalaureat vom primi si atestatul. In continuare doresc sa urmez facultatea de Filosofie. Daca la absolvirea facultatii doresc sa dau titularizarea pentru a preda in invatamantul primar, atestatul de la liceu si modulul psihopedagogic imi sunt de ajuns? Sau este necesar sa urmez PIPP ?

    RăspundețiȘtergere
  84. Buna! Ma pot înscrie la titularizare daca am terminat facultatea acum 5 ani, in 2012? Acum sunt in concediu maternal pana in Septembrie 2018. As mai avea vreo șansa in mai cand se susține examenul? Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: