marți, 16 februarie 2010

Subiecte din anii anteriori la titularizare engleza

Iti multumesc JEANINE ca ai avut curajul sa scrii si sa ceri. Esti prima care imi cere ceva concret. Mai jos poti vedea subiectele din anii anteriori. Am sa vad daca mai fac rost de mai multe variante din 2009 am sa le afisez.

Subiecte examen titularizare engleza din 2007
Subiecte examen titularizare engleza din 2008

La link-ul urmator puteti vedea si cele din 2004, 2005 si 2006:
Subiecte titularizare engleza din 2004, 2005 si 2006

Mult succes la examen.


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

4 comentarii:

  1. va rog are cineva subiecte date din Valcea??

    stie cineva daca te poti inscrie la concursul de titularizare in 2 judete??Ex Valcea si Olt?
    In conditile in care difera data examenului?

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna,
    Nu inteleg de ce ar diferi data examenului in cele 2 judete. In Calendar 2010 scrie clar ca examenul se desfasoara in data de 14 iulie.
    Ai aflat de la inspectorat ca va fi in 2 zile separate?

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu se poate deschide site-ul As dori sa vad subiectele de titularizare din 2008,2007,2006,2005 pe Cluj

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate nu mai functioneaza link-urile de pe forumul edu.ro
      Acolo erau aceste subiecte si eu am pus link direct catre ele.

      Ștergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: