duminică, 12 septembrie 2010

Subiecte si bareme protectia mediului

Mi s-a cerut baremele pentru protectia mediului de la titularizare 2010. Nu le am decat pe cele din iulie. Am afisat mai jos si subiectele si baremele din iulie 2010 la disciplina protectia mediului.

Subiecte protectia mediului iulie 2010

Subiecte si bareme protectia mediului

Baremele de notare pentru protectia mediului iulie 2010 le puteti copia de la link-ul urmator in format pdf (in josul paginii apare un link Click Here To Download, pe care trebuie sa-l accesati pentru a copia fisierul):
Bareme protectia mediului iulie 2010

Poate va intereseaza si:
Subiecte titularizare educatie fizica 2010


Variante Subiecte Titularizare

4 comentarii:

  1. as dori sa stiu si eu ce subiecte au fost date la protectia mediului pe 13 iulie 2011

    RăspundețiȘtergere
  2. buna ziua,
    Am terminat facultatea si masterul de Inginerie si protectia mediului si DPPD nivelul 1. as dori sa stiu si eu pasii pentru a ma inscrie anul acesta la un post in invatamant si daca pot sa predau la liceu sau la gimnaziu, pentru ca sunt persoane care si-au dat cu parerea ca la gimnaziua nu se preda protectia mediului.Si daca in afara de protectia mediului pot preda si altceva, ca de exemplu ed. tehnologica
    Va multumesc anticipat, Cu respect Diana C.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti vedea ce poti preda in functie de facultatea si specializarea care ai terminat-o, in centralizator: Centralizator titularizare
      Pentru a preda la liceu trebuie sa ai 60 de credite din modulul phihopedagogic.

      Ștergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: