marți, 31 mai 2011

Comentarii

Imi cer scuze de intarzierile cu care raspund la comentarii. Stiu ca toata lumea asteapta sa le raspund... Intr-un final voi raspunde tuturor, sperand ca toti veti reveni cu drag pe acest site. Problema e ca acum, in apropierea examenului multa lume imi scrie, iar eu nu mai reusesc sa va raspund, iar comentariile se aduna din ce in ce mai multe.
Pentru cei ce asteapta un raspuns, lasati un nume ca sa ma pot adresa si eu cuiva :) toata lumea este Anonim...


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

5 comentarii:

  1. Buna,ma numesc Alina si am terminat facultatea de Stiinte Economice cu specializarea Economia Comertului Turismului si Serviciilor.In acelasi timp am terminat si Modulul I in cadrul Departamentului pentru Pregatirea si Perfectionarea Personalului Didactic.Ce as putea sa predau si la ce as putea sustine examenul de titularizare? Cand incep inscrierile pentru examen? Am terminat facultatea in 2010.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Alina,
    Pentru a vedea ce poti preda vezi: Centralizator titularizare 2011
    Iar informatiile referitoare la perioadele de inscriere si datele de sustinere a examenului le gasesti aici: Calendat titularizare 2011

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna CrisC,sunt tot eu Alina.Am vazut in centralizator ca pot preda economie doar daca am urmat un invatamant universitar de lunga durata,este adevarat? Eu am urmat o facultate de 3 ani.As putea preda si geografie?multumesc....

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Alina, imi pare rau dar nu mai am timp sa ma uit si eu in centralizator. Daca asa ai vazut tu inseamna ca asa e.
    Eu nu stiu lucrurile asta.. sunt o fata simpla care raspund la intrebari cautand pe net sau prin documentele disponibile, lucruri pe care le fac din placere. Momentan nu mai fac fata la toate mesajele.
    Cand am creat acest site nu credeam ca am sa ajung ca lumea sa imi ceara informatii la foc continuu :)
    Suna la inspectorat, sau mai bine da o fuga pana acolo si vorbeste cu cineva. Cei de acolo trebuie sa iti raspunda.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna,va rog sa ma informati daca se poate la ce ora incepe examenul de titularizare in Bacau.
    Va multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: