duminică, 22 iulie 2012

Didactica limbii si literaturii romane

Urmatoarele documente le-am primit de la o cititoare a blogului. Sunt doua cursuri despre didactica limbii si literaturii romane.

Didactica ariei curriculare limba si comunicare

Limba romana - Didactica limbii si literaturii romane I

Multumesc mult Otilia pentru aceste fisiere.

Am gasit si cursul al doilea pentru Didactica limbii si literaturii romane. Acesta este afisat aici:
Didactica limbii si literaturii romane I


Subiecte si programe - titularizare si definitivat

7 comentarii:

  1. m-am uitat peste el, ese f interesant, dar pe mine mă interesează un material pe educatie tehnologică, dacă cineva are să posteze ar fi ideal

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu reusesc sa vad documentul

      Ștergere
    2. Documentele sunt in format .pdf si trebuie sa ai instalat in calculator Adobe Acrobat pentru a putea vedea fisierele.

      Ștergere
  2. ce se mai aude cu modelul de subiect la engleza?:(

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc pentru ajutorul acordat, fetita mea avea nevoie de didactica limbii si literaturii limbii romane, sincer nu stiu cine mi-a trimis-o , oricum va multumesc foarte mult

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: