joi, 14 noiembrie 2013

Metodologia si calendarul pentru definitivat 2014

Azi 14 noiembrie 2013, a fost publicat in Monitorul Oficial, ordinul prin care se aproba metodologia de organizare si desfasurare a examenului national de definitivare in invatamant in anul scolar 2013-2014, cat si calendarul corespunzator.
Cred ca multa lume astepta aceasta metodologie, sau mai ales calendarul, pentru ca nu se stia exact cand se for face inscrierile.

Ordinul cat si metodologia le puteti citi online de pe site=ul lege5.ro, pentru ca momentan nu le-am gasit intr-un format care sa poata fi descarcat pe calculator, pentru a fi citite:

Ordinul nr. 5294/2013 privind aprobarea Metodologiei de organizare si desfasurare a examenului national de definitivare in invatamant in anul scolar 2013-2014

Metodologia de organizare si desfasurare a examenului national de definitivare in invatamant in anul scolar 2013-2014

Iar calendarul il puteti vizualiza in poza urmatoare:
Calendar definitivat 2014


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

26 de comentarii:

  1. Am si eu o intrebare. Am tot cautat si nu stiu sigur daca s-a afisat o bibliografie pentru examenul de titularizare sau suplinire. Sunt studenta in an terminal si stiam ca in aprilie se vor face inscrierile. Stiti cumva daca se va publica una sau se va publica doar metodologia? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Programele pentru 2014 inca nu au fost afisate, dar cel mai probabil vor ramane neschimbate.
      Metodologia si calendarul trebuiau sa apara pana pe 15 noiembrie, dar se pare ca inca nu au aparut. Cand vor fi publicate le voi pune si eu aici pe site.

      Ștergere
  2. Este ceva nou in noua metodologie?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am apucat sa o citesc. Am gasit-o si am pus un link catre ea.

      Ștergere
  3. dar nu scrie care este nota de trecere!

    RăspundețiȘtergere
  4. inca se fac inscrieri pentru definitivat? Daca imi pregatesc acum dosarul il pot depune pana pe 25 sau dosarele s-au depus pana pe 31.10.2013 si acum se valideaza?
    multumesc mult.

    RăspundețiȘtergere
  5. Va rog spuneti-mi daca am pierdut inscrierea. Am dosarul gata, l-am facut in termenul stabilit. Scoala mi-a dat unul din cele doua dosare si trebuie sa ajung cu el la insperctorat. Am tot fost pe acolo dar nu e niciodata inspectoarea pe disciplina mea.Nu stiu pana cand trebuie sa fac asta sau am pierdut inscrierea. Astept raspuns

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi spune si mie cineva,va rog daca se mai poate titulariza cu nota de titularizare din iulie 2013 cu legea aceea 253 parca,cu modificarea contractului de munca din perioada determinata in nedeterminata???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel mai probabil se poate, dar sa asteptam varianta finala a metodologiei. Cred ca saptamana viitoare va fi publicata.

      Ștergere
  7. Va rog sa-mi dati subiectele de la definitivat invatatori .Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  8. astia iar isi bat joc de noi cu nota 8 ??? dupa ce in 2013 a picat jumate de tara....deful a ajuns mai ceva ca un doctorat, avand in vedere ca pana acum era floare la ureche, ma refer pana sa devina examen national.(2012) Asa stiu ei sa incurajeze dascalii. Sa le fie rusine, daca au habar ce e aceea!

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună seara,
    Eu m-am înscris la definitivat 2014 în intervalul anunţat la început de an (1-30 oct), iar astăzi am văzut un calendar în care se menţionează că înscrierile se fac între 15 şi 25 noiembrie. Am auzit şi ipoteza potrivit căreia ar trebui să îmi refac dosarul trimis la inspectorat înainte de 30 octombrie pentru că acum este specificat alt interval de depunere a acestor dosare. Ştie cineva dacă este posibil să trebuiască să legalizez din nou toate actele pt dosar, din moment ce acesta există deja la inspectorat???

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna seara...Programa pentru definitivat 2014 pt educatori,unde o gasesc?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Programele pentru 2014 inca nu au fost afisate dar le poti vedea pe cele care au fost valabile anul acesta: Programe definitivat 2013

      Ștergere
  11. buna, am si eu o intrebare : se mai pot inscrie la definitivat si cei care fac 1 an in invatamnt la 31 august 2014?

    RăspundețiȘtergere
  12. buna seara. am dus dosarul la isj, dnul responsabil s-a uitat prin el si vazand ca sunt toate actele l-a luat si n-a spus nimic. intrebarea mea este daca trebuie sa mai merg zilele urmatoare la validare sau validarea se face dupe sustinerea inspectiilor?

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna ziua,
    Am o problema cu inscrierea la definitivat sesiunea 2014. Sunt absolventa cu diploma de licenta a specializarii Psihopedagogie speciala la Universitatea din Bucuresti, promotia 2008, sunt in al doilea an de predare la catedra pe specializarea mea, insa la inscrierea la definitivat mi s-a spus ca nu exista prevederi in metodologie pentru inscrierea mea intrucat nu am un certificat separat pe care sa scrie faptul ca am absolvit modulul psihopedagogic. Eu insa am parcurs disciplinele din modul integrate printre disciplinele de specialitate, asa cum reiese si din foaia matricola. Exista un articol de lege care spune ca absolventii de Psihopedagogie speciala, daca au parcurs integral disciplinele din modul, sunt considerati ca si cand ar fi parcurs modului psihopedagogic. Acum, nici nu stiu sigur cu programa modulului psihopedagogic din care an trebuie sa confrunt disciplinele din foaia mea matricola. Si, oricum, ma tem ca responsabila cu inscrierile imi va spune iarasi ca, chiar daca am toate materiile parcurse, tot nu va lua in considerare deoarece nu se stipuleaza in metodologie cazul nostru, al absolventilor de Psihopedagogie speciala. Va rog, daca aveti idee cum sa ies din impas, raspundeti-mi! Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau, dar nu stiu. Dar... intrebarea mea este (sau intrebarile): la examenul de titularizare tu cum te-ai inscris? Cum te-au primit fara modul? Nu inseamna ca nu iti trebuie modulul?

      Ștergere
  14. buna. am si eu o intrebare...stii unde pot gasi programa pentru definitivat educatori 2014?

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: