duminică, 28 august 2016

Cerere inscriere concurs suplinitori necalificati septembrie 2016

Cerere pwntru inscrierea la concursul de suplinire pentru necalificati, din septembrie 2016, se gaseste in metodologie la enexa nr. 14, dar o puteti descarca si de aici:

Cerere inscriere concurs suplinitori necalificati - septembrie 2016


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

70 de comentarii:

  1. Buna ziua, examenul din 5 septembrie il dau doar necalificati sau il pot da si cei calificati? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua, examenul din 5 septembrie il dau doar necalificati sau il pot da si cei calificati? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună ziua! Am și eu o intrebare...pentru examenul de suplinire trebuie pregătit ce s-a avut pentru titularizare? Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. La ce ora începe examenul?????

    RăspundețiȘtergere
  5. inscrierile se fac maine pe loc in baza cererii?

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna ziua! Sunt o proaspata absolventa a facultatii de stiinte economice cu diploma de licenta(fara modul psihopedagogic) si as dori sa predau. Stiu ca acum nu pot fi incadrata decat "necalificat". Unde trebuie sa merg sa depun un dosar /o cerere pentru a ocupa un post in invatamant ? La mine in comuna este nevoie mare de educatori,pot sa dau examen sa ocup un astfel de post? Si daca iau examenul ma incadrez ca si educator necalificat sau educator suplinitor necalificat ? Care este diferenta? Va multumesc anticipat si scuze daca pentru unii dintre dv sunt aberante intrebarile mele .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca este nevoie de educatori si sunt posturi libere in timpul anului, te duci direct la scoala si dai concurs acolo. Tu ca educator nu poti lucra decat ca necalificat. Trebuie sa ai facultatea de Psihologie pentru a putea lucra ca educator calificat.

      Ștergere
    2. Buna seara, am si eu o intrebare, pentru a sustine concursul, va trebui sa depunem un dosar, stiti cumva ce documente trebuie sa contina?

      Ștergere
  7. Buna seara !Revin cu o intrebare , doua��...Cand merg sa ma inscriu in examen trebuie sa trec mai intai pe la unitatea de invatamant unde doresc sa predau sa imi dea ceva de acolo sau specific eu pe cerere o unitate de invatamant ? O alta ar fi ,programa pentru invatatori si educatori 2017(stiu ca sunt separate) ramane ce.a afisata de dumneavoastra sau se poate schimba ? Ce stiti din anii din urma...multumesc pentru amabilitate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La inscriere nu iti trebuie nimic de la unitatea de invatamant unde vrei sa prinzi postul.
      Despre programa, momentan nu iti pot spune nimic sigur. Mai astept sa vad ce se publica la minister.

      Ștergere
    2. Buna seara. Eu am terminat Facultatea de Stiinte Economice ID. As putea fi profesoara de engleza clasele 5-8 cu modulul psihopedagogic level 1 ?

      Ștergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna seara. In 2006 am terminat un liceu pedagogic cu profil teatru,pe diploma fiind scris instructor de teatru. Nu am avut posibilitati sa imi continui studiile, dar anul acesta imi doresc sa intru in invatamant, ca profesor suplinitor (momentan), pentru materiile optionale.Intentionez sa ma inscriu si la facultate. Care ar fi pasii pe care ar trebui sa-i urmez? Se poate urma facultatea si la distanta? Daca da, imi puteti recomanda una sau mai multe acreditate? In orasul de domiciliu,exista o facultate de pedagogie, in urma cu ceva ani, dar nu sunt sigura daca mai exista. Va multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna seara!! Pentru profesor suplinitor se va da acelasi examen ca si pt titularizare? Si daca da, in ce perioada? Am inteles ca e inainte de licenta. Multumesc!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca a vorba de suplinitori calificati, da, examenul este acelasi. Examenul este pe 12 iulie 2017. Urmareste calendarul aici: Calendar titularizare 2017

      Ștergere
  11. Buna ziua . Eu am terminat liceul pedagogic dar profil filologie +atestat engleza . pot sa ma înscriu la concurs pentru educator necalificat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu. Trebui neaparat sa fi terminat liceul pedagogic cu profil pedagogic si cu atestat de învățător -educator

      Ștergere
  12. Buna seara,
    Am la baza facultatea Finante, banci si contabilitate(dubla specializare) de 4 ani la zi , la o universitate particulara acreditata. Doresc sa intru in invatamant si nu stiu ce trebuie sa fac si ce as putea preda.Trebuie sa fac modulul pedagogic? Cat timp tine modulul? Cand se fac inscrierile?Pot preda si fara el? Ma puteti indruma, va rog?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In centralizator trebuie sa vezi ce poti preda. Inscrierile se fac in perioada 16-22 mai. Fara modul poti preda doar ca necalificat.

      Ștergere
  13. Buna ziua,

    am terminat Facultatea de Litere, Romana - Engleza, am si modulul psihopedagogic si as vrea sa intru in invatamantul prescolar, pe profil germana materna. Am absolvit si cursuri acreditate de limba germana. Ma puteti ajuta cu niste informatii referitor la cum anume as putea face asta si in ce calitate? Neavand diploma de PIPP banuiesc ca nu pot fi calificat, dar nu stiu daca pot da examen de titularizare sau in acest caz nici nu se poate? Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna, asi dori sa ma inscriu la examenul pentru educatori necalificati.Studiile mele ne fiind conforme. Am terminat atat facultatea de Administratie Pubilca cat si Masteratul.
    Imi puteti spune cand va fi examenul si care este programa va rog?Multumesc penru raspuns.O zi buna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Examenul pentru necalificati nu are data exacta. Trebuie sa urmaresti in toamna sa vezi ce va fi. Legat de programa, nu exista una separata pentru necalificati.

      Ștergere
  15. Buna ziua. Daca am terminat Modulul Psihopedagogic si Facultatea de Litere ( Romana-Franceza, fara a-mi sustine licenta ), pot lucra in invatamant precum profesor necalificat?

    RăspundețiȘtergere
  16. daca am terminat psihopedagogie speciala,cu modul nivel 1 pedagogie si cu master in psihodiagnoza pot preda ca invatator intr-o scoala de masa si ca ce?calificat sau necalificat?Ma pot titulariza si pot da definitivatul?
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti preda ca invatator, doar ca suplinitor necalificat.

      Ștergere
  17. Daca am terminat sociologie si modulul psihopedagohic pot preda ca educator?

    RăspundețiȘtergere
  18. pentru suplinitori necalificați se mai pot depune cereri? mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cererile pentru suplinitori necalificati se depun in toamna.

      Ștergere
  19. Daca eu ma inscriu anul acesta la facultatea de psihologie si stiintele educatiei pot de anul acesta sa lucrez ca suplinitor la gradinita???

    RăspundețiȘtergere
  20. Inscrierile pt educatori necalificati se fac in toamna in toate judetele?Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna ziua, in 2006 am terminat la zi Ase.ul cu licenta dar si modulul pedagogic pt a putea preda in invatamant, doar ca nu am profesat niciodata, daca anul acesta as dori sa optez pt un post de invatator la mine in sat unde nu prea sunt cereri, vin frt greu invatatori, deci posturi vacante, as puteada examen si sub ce statut suplinitor necalificat? si cand e examenul ca data nationala? sau fiecare inspectorat scolar judetean organizeaza separat? Am fost la inspectorat si dna de acolo de la informatii nu prea m.a lamurit ca sa vin in toamna dc mai raman posturi... Pai in toamna pe ce data??? Si eu pana atunci ce sa invat pt examene? Ca din 2006 facultatea si 2002 liceul terminat am cam uitat multe....
    Va multumesc din suflet pt orice informatii....
    Ps. Ca si profesor de economie nu doresc sa activez pt ca am 3 copii mici si sunt departe liceele unde as putea profesa, eu doresc in sat ca invatatoare, sa fiu aproape de copiii mei.

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna ziua. Am făcut facultatea de litere spaniola-franceza, însă nu am putut susține licență din motive de sănătate. As putea preda ca suplinitor? (Ce ar trebui să fac,unde anume si când?) Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna ziua . Stie cineva ce documente \acte trebuie pentru înscriere anul acesta la examenul de necalificati ? sunt aceleași ca anul trecut ? Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
  24. Buna ziua, aveti cumva vreun model de subiecte pt suplinitori necalificati, la educatie fizica si sport?Sau sunt cele de la titularizare model?Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna seara, stie cineva in ce data se tine examenul pentru educatori necalificati?

    RăspundețiȘtergere
  26. Buna seara, stie cineva in ce data se tine examenul pentru educatori necalificati?

    RăspundețiȘtergere
  27. Buna ziua, aveti cumva vreun model de subiect pentru suplinitor calificat educator?

    RăspundețiȘtergere
  28. Buna ziuna, aveti cumva vreun model de subiect pentru suplinitor calificat educator? Multumesc!!!

    RăspundețiȘtergere
  29. Buna ziuna, aveti cumva vreun model de subiect pentru suplinitor calificat educator? Multumesc!!!

    RăspundețiȘtergere
  30. Buna ziua!Daca nu am luat nota 5 la examenul de titularizare, dar am fost singura care am participat pentru postul respectiv am sanse in toamna, sau orele vor fi luate de catre profesorii din scoala?

    RăspundețiȘtergere
  31. Buna ziua! Se mai organizeaza in toamna examen pentru suplinitori?

    RăspundețiȘtergere
  32. Daca ai luat sub 5 , va trebui sa participi la examenul de suplinire din septembrie si sa faci in asa fel incat sa iei peste 5 .

    RăspundețiȘtergere
  33. Buna ziua! Sunt absolventa P.I.P.P si liceu pedagogic. As dori sa particip la concursul de suplinitor, dar nu m-am inscris la examenul de titlarizare, deci nu am lectie sustinuta la calsa. In aceste conditii as putea participa la cocncursul de suplinitor? Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  34. Buna seara!Când are loc examenul pt suplinitori necalificati anul acesta?Mulțumesc frumos!!

    RăspundețiȘtergere
  35. Buna ziua!Am profesat timp de 4 luni ca suplinitori necalificat la gradinita.In toamna doresc sa depun dosar la inspectorat pentru a obține post de suplinitori.Pot atasa la dosar si adeverință precum ca am lucrat acele 4 luni?Sau mai bine zi ar fi utila?
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  36. Buna ziua!Am tinut inspectia la clasa si examenul de titularizare in provincie si am luat sub 5.Pot sa ma inscriu la ISJ Bucuresti pentru examenul de suplinire din septembrie sau doar cei care au sustinut inspectia in Buc.?

    RăspundețiȘtergere
  37. Buna ziua! Am terminat liceu tehnologic cu diploma de bacalaureat,pot fi suplinitor la o scoala in mediu rural? Ce acte imi trebuie si cand se fac inscrierile
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  38. Buna ziua! Am terminat liceu tehnologic cu diploma de bacalaureat,pot fi suplinitor la o scoala in mediu rural? Ce acte imi trebuie si cand se fac inscrierile
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  39. Bună ziua, îmi puteți spune și mie unde pot găsi programa de învățat pentru învățător suplinitor necalificat ? E aceeași ca la titularizare?

    RăspundețiȘtergere
  40. Buna ziua. Stie cineva cand se sustine examenul de suplinitor pentru invatamantul prescolar?

    RăspundețiȘtergere
  41. Buna seara! Eu am terminat anul trecut facultate de Terapie Ocupaționala. Insa as dori sa ma reprofilez ca educatoare, insa ce am terminat nu are legătură, dar pot fi educator suplinitor( as vrea sa dau examenul in septembrie sau când ce desfășoară)iar intre timp sa ma specializez? Am vreo șansă așa? Mulțumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  42. Buna seara! Cu specializarea Terapie Ocupaționala pot sa dau exemenul din septembrie pentru a ocupa postul de educator suplinitor!?

    RăspundețiȘtergere
  43. Buna ziua! Sunt absolventa a Facultatii de Litere, pe specializarea de limbi moderne aplicate engleza-franceza.Problema e ca nu am sustinut inca examenul de licenta, il voi sustine doar la vara. Am urmat in paralel modulul psihopedagogic, dar nu am sustinut un examen. Am sunat in septembrie la facultate pentru a intreba daca mai pot face ceva si mi s-a spus ca am fost exmatriculata si trebuie sa urmez din nou cursurile din anul II al modulului (pentru ca nu am sustinut examenul din primul semestru al anului II) pentru a se echivala, dar ma pot inscrie abia in toamna. Pot face ceva pentru a lucra in invatamant? Sunt constienta de faptul ca pot deveni profesor titular abia dupa finalizarea modulului si sustinerea licentei, dar e ceva ce pot face pentru a deveni profesor suplinitor pana atunci?

    RăspundețiȘtergere
  44. Buna ziua. Ma poate ajuta cineva cu o programa pentru invatator suplinitor necalificat? E urgent!!!!

    RăspundețiȘtergere
  45. Buna ziua. Sunt studenta la facultatea de biologie(ifr). Pana voi termina studiile as putea ocupa un loc de profesor necalificat?

    RăspundețiȘtergere
  46. Buna ziua,

    sunt studenta anul I la PIPP. As vrea sa particip la examen pentru un post de educator. Imi puteti spune va rog conditiile si etapa in care as putea participa?

    Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  47. Când se susține examenul de suplinitori calificati anul acesta 2018

    RăspundețiȘtergere
  48. Ce acte trebuie pentru suplinitori calificati?Aceleasi ca pentru titularizare?

    RăspundețiȘtergere
  49. Buna ziua ce acte am nevoie pentru dosar suplinitor negative va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  50. Bună ziua.
    Sunt antrenor de rugby cu diplomă obținută la CNFPA București
    (Centrul Național de Formare și Perfecționare a Antrenorilor).Doresc să știu la ce mă încadrez ? Suplinitor necalificat sau calificat pentru a preda educație fizică și sport în școli.Dar și ce tip de examen trebuie să susțin și în ce perioadă.Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
  51. Buna ziua,
    As dori sa ma înscriu in vara la Fac. de Pedagogie dar îmi doresc și un post de educator din toamna...va trebui sa dau examen pentru suplinitori necalificați in toamna, nu?
    Se poate preda din Septembrie, după examene, nu?
    Trebuie obținută o anumită nota ca sa prind post?
    Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  52. Buna ziua.daca am apsolvit liceul de arta.si am licenta pot sa particip la examen?

    RăspundețiȘtergere
  53. Am absolvit liceul de arta.ce acte imi trebuie sa lucrez ca profesor suplinitor

    RăspundețiȘtergere
  54. Am absolvit scoala de arte Timisoara am liceul terminat fara bac ca sa devin ca profesor suplinitor ce acte imi e necesar s-au curs...?

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: