sâmbătă, 19 martie 2011

Instructiune pentru punerea in aplicare a art. 253 din Legea educatiei nationale

Pe site-ul Ministerului a fost publicat urmatorul document: "Instructiune pentru punerea in aplicare a art. 253 din Legea educatiei nationale nr. 1/2011". Eu consider ca e un document important si trebuie citit.

Aici puteti sa descarcati acest document si sa-l cititi:
Instructiune pentru punerea in aplicare a art. 253 din Legea educatiei nationale nr. 1/2011


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

6 comentarii:

  1. as dori sa se aplice si pentru cei care au sustinut examenul de titularizare in 2012 legea 253.

    RăspundețiȘtergere
  2. As dori d-le Cris sa-mi dati si mie un raspuns la aceasta intrebare.
    Am dat concurs in 2012 si am obtinut 8.20 pt un post de inv. la scoala in care predau de 8 ani.Desi postul avea viabilitate 5 ani pt ca era clasa pregatitoare, totusi a fost scos la concurs doar pt un an , iar eu avand media cea mai mare dintre concurenti l-am obtinut pe perioada determinata doar pe un an.Acum ma intreb si totodata va intreb si pe d-v, este posibil sa raman fara servici la toamna pt ca postul se poate scoate la pretransferari sau detasare pt ca eu conform noii legi a inv. nu pot sa am o sansa cu legea 253? Va rog sa-mi raspundeti pt ca sunt sigura ca zeci de persoane din acest sistem sunt in aceeasi situatie ca mine.Domnii directori pot face ceva pt noi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cris e prescurtarea de la Cristina :))
      Nu stiu ce si cum o sa fie, dar eu tot mai cred ca articolul 253 din legea educatiei va fi corectat pana la urma. O sa fie data o nota si anul acesta, pentru ca e chiar absurd ca cei din Minister sa lasa asa o greseala.
      Dar ca de obicei la noi legile se fac doar pentru moment, doar pentru interese...
      Stiu ca multa lume se confrunta cu aceasta problema si urmaresc sa vad ce se intampla.

      Ștergere
  3. Pentru anul scolar 2012-2013 mai ramane in vigoare acest articol de lege?
    Stiti cumva in ce perioada se depun dosarele la nivel de scoala?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca actualul proiect va deveni metodologie, cererile se vor depune pana pe 15 martie 2013.

      Ștergere
  4. am dat titularizare in anii 2009, 2010, 2011 si am luat peste 7,acum ma pot titulariza la nivel de unitate pe clasa pregatitoare tinand cont ca notele din acei ani au fost luate fiind inscrisa pe educatoare? nu se tine cont de dubla specializare? va multumesc.

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: