miercuri, 29 noiembrie 2017

Metodologie - titularizare 2018

S-a aprobat prin ordin de Ministru Metodologia Concursului de Titularizare pentru anul 2018 prin O.M.E.N 5485/2017, publicata in Monitorul Oficial nr. 926/24.11.2017.

Metodologie - titularizare 2018


Subiecte titularizare, definitivat si grade didactice

28 de comentarii:

  1. Va multumesc,asteptam cu sufletul la gura aparitia metodologiei.In cintinuare,asteptam si programele pe discipline pentru concurs.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://subiecte.edu.ro/2018/titularizare/legislatie/

      Ștergere
  2. mersi! Am asteptat de ceva timp :)

    RăspundețiȘtergere
  3. 135 de pagini in documentul Metodologie ! Wow ! Iti trebuie timp, rabdare si nervi sa te lamuresti !

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua. Am terminat facultatea si modulul pedagogic in 2003 si nu am profesat. Pot sa ma inscriu la titularizare anul acesta? Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ziua. Am terminat facultatea si modulul pedagogic in 2003 si nu am profesat. Pot sa ma inscriu la titularizare anul acesta? Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna seara
    Am terminat facultatea de litere și cu modul psiho pedagogic facut in decurs de 4 ani în 2006. Nu am profesat în învățământul de stat. Momentan lucrez la o grădiniță particulară ca educatoare cu toate ca nu am liceul pedagogic. Lucrez aici de 1,6luni. Ma intereseaza sa imi spuneti daca pot sa dau definitivatul sau trebuie sa dau titularizare. Si mai important pot sa dau titularizarea dupa atâta timp de la terminarea facultății. Va multumesc pentru timpul acordat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai intai trebuie sa te inscri la concursul de titularizare, iar dupa ce il promovezi cu cel putin nota 7 poti ocupa un post. Dupa un an de la intrarea in inavatmant si ai lucrat fara intrerupere ,poti da examenul de definitivat.

      Ștergere
  7. Am terminat facultatea de litere și cu modul psiho pedagogic facut in decurs de 4 ani în 2006. Nu am profesat în învățământul de stat. Momentan lucrez la o grădiniță particulară ca educatoare cu toate ca nu am liceul pedagogic. Lucrez aici de 1,6luni. Ma intereseaza sa imi spuneti daca pot sa dau definitivatul sau trebuie sa dau titularizare. Si mai important pot sa dau titularizarea dupa atâta timp de la terminarea facultății. Va multumesc pentru timpul acordat.

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, puteti sustine concursul de titularizare indiferent cu cat timp in urma ati absolvit facultatea, cu conditia ca aceasta sa fie acreditata, dar NU puteti sustine definitivatul inaintea titularizarii, pentru conditiile de titularizare si definitivat aveti emisa metodologia pe site-ul ISMB sau ISJ pentru ambele examene valabila pentru anul 2018. Si inca un aspect, NU conteaza faptul ca nu ati absolvit liceul pedeagogic, este valabil si modulul psiho-pedagogic . Veti sustine concurs de titularizare pentru disciplina corespondenta studiilor universitare absolvite.

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna seara , am terminat facultatea de științe economice - management, in 2016 , am modulul psihopedagogic nivelul I și II , la e materii ma pot înscrie la titularizare ? Va mulțumesc ! Aștept un răspuns concret ! ��

    RăspundețiȘtergere
  10. Am absolvit facultatea de științe economice -management și modul psihopedagogic nivelul I și II , as dori dacă puteți să-mi spune-ți la ce materii ma pot înscrie la titularizare ? Mulțumesc anticipat !!👍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Economic-aministrativ-posta, sau Economie, sau Educatie Antreprenoriala, in functie de specializarea absolvita, cel mai bine pentru un raspuns exact, adresati-va Inspectoratului Scolar Sector 5 sau cel Judetean, la concursul de Titularizare va puteti inscrie doar pentru 1 DISCIPLINA , NU 2 SAU 3, puteti opta si pentru a2a specializare doar la repartitia din August 2018 cu conditia sa ramana posturi de la repartia pe mediile de la Titularizare.

      Ștergere
    2. multumesc frumos!

      Ștergere
  11. Am absolvit facultatea de științe economice -management și modul psihopedagogic nivelul I și II , as dori dacă puteți să-mi spune-ți la ce materii ma pot înscrie la titularizare ? Mulțumesc anticipat !!👍

    RăspundețiȘtergere
  12. buna ziua. care sunt datele pentru depunerea dosarelor pentru titularizare 2018? multumesc

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna ziua am terminat in 2005 Colegiul de institutori inv primar 1 Decembrie , nu am profesat in invatamantul de stat ,ma pot inscrie la examenul de titularizare ?

    RăspundețiȘtergere
  14. Pe scurt care ar fi actele necesare pt inscriere titularizare 2018 ?

    RăspundețiȘtergere
  15. Care ar fi actele necesare inscriere titularizare 2018 ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Comform anexelor Metodologiei de Titularizare 2018!

      Ștergere
    2. Buna seara ! Care sunt datele când se fac înscrierile la examenul de titularizare 2018 ??

      Ștergere
  16. Buna seara. As dori sa aflu mai multe despre ce implica obtinerea unui post de profesor suplinitor. Eu termin facultatea anul acesta, dar nu vreau sa dau titularizarea anul acesta. Vreau sa stiu pe ce criterii se obtine un astfel de post, o sa fim nevoiti sa sustinem o lectia la clasa la fel ca pentru titularizare? Daca este posibila obtinerea unui astfel de post daca nu te inscrii la titularizare?

    RăspundețiȘtergere



  17. buna.stiti cand va avea loc examenul de suplinire in toamna?si daca cei care au dat in vara examen examen de titularizare, daca vor post in toamna pe alta specialzare decat cea pe care au dat examen, dar pe calificat, au prioritate in fata suplinitorilor calificati?multumesc

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna seara. Am terminat Stiintele Educatiei in 2016, am fost prof suplinitor in inv.prescolar in 2017-2018. Anul acesta am prins post, tot pe suplinire valabil pana in marie. Recent am aflat ca sunt insarcinata si voi naste undeva in aprilie/mai. Este obligatoriu sa dau def.ul anul acesta? Am cum? Am inteles ca as pierde dreptul de a preda daca nu il dau anul acesta. Va multumesc si sper sa ma lamureasca cineva.

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: