sâmbătă, 3 martie 2018

Acte inscriere concurs titularizare 2018

Desi actele necesare pentru dosarul de inscriere la titularizare se gasesc in metodologie, la sfarsitul cererii de inscriere la concurs (anexa 14 din metodologia miscarii personalului didactic 2018-2019), la fel ca si in anii precedenti, primesc foarte multe intrebari despre ele.
Asa ca am hotarat sa le mai afisez inca o data:

ANEXEZ, ÎN URMĂTOAREA ORDINE, actele în original, respectiv în copie, CERTIFICATE pentru conformitate cu originalul de către directorul unităţii la care funcţionez în anul şcolar 2017-2018**:

1) Copii de pe actele de studii, foaia matricolă şi certificat profesional (ultimul pentru absolvenţii liceului pedagogic);

1') Absolvenţii promoţiei 2018 vor prezenta copia şi originalul adeverinţei de la instituţia de învăţământ superior/postliceal/mediu din care să rezulte că au susţinut examenul de licenţă/absolvire/bacalaureat, media de absolvire a facultăţii/şcolii postliceale/liceului pedagogic, specializarea dobândită, media anilor de studii şi faptul că pe parcursul efectuării studiilor s-a frecventat şi promovat modulul pedagogic;

2) Copii de pe certificatele de obţinere a gradelor didactice;

3) Copii de pe certificatele de naştere şi căsătorie (pentru solicitanţii care şi-au schimbat numele);

4) Copie de pe actul de titularizare în învăţământul preuniversitar (dacă este cazul);

5) Copie a acordului MENCS, deciziei inspectoratului şcolar sau a întreprinderii de întrerupere a activităţii (dacă este cazul);

6) Copie de pe fila din buletinul de identitate sau cartea de identitate cu domiciliul;

7) Adeverinţa din care să rezulte vechimea efectivă în învăţământ (dacă este cazul), în original;

8) Copia filei corespunzătoare din registrul general de evidenţă a salariaţilor sau copie de pe carnetul de muncă dacă a mai fost angajat(ă) anterior anului 2012 și ulterior nu a mai avut calitatea de angajat(ă) (dacă este cazul);

9) Copii ale avizelor şi a atestatelor necesare ocupării postului didactic/catedrei, inclusiv avizul unității de învăţământ particular (dacă este cazul);

10) Avizul/adeverinţa medical(ă) din care să rezulte ca sunt apt(ă) pentru a preda în învăţământ, în original;

11) Declaraţie pe proprie răspundere că nu desfăşor activităţi incompatibile cu demnitatea funcţiei didactice, că nu am fost îndepărtat din învăţământ pentru motive disciplinare sau printr-o hotărâre judecătorească definitivă de condamnare penală şi nu mi s-a interzis dreptul de a fi încadrat într-o funcţie didactică printr-o hotărâre judecătorească definitivă de condamnare penală;

12) Cazier judiciar, în original, din care reiese faptul că nu am antecedente penale;

13) Numai pentru titulari: adeverinţă eliberată de unitatea de învăţământ din care să rezulte situaţia postului (structura pe ore şi discipline a catedrei, viabilitatea postului/catedrei, nivelul de învăţământ şi regimul de mediu), în original şi copii ale deciziilor de detaşare din perioada 01.09.2008 – 31.08.2018 (dacă este cazul).


**Documentele anexate pot fi certificate pentru conformitate cu originalul și la depunerea dosarului în acest caz fiind necesară prezentarea documentului în original și a unei copii a acestuia.


Subiecte titularizare, definitivat si grade didactice

127 de comentarii:

  1. Pt punctul 7) Adeverinţa din care să rezulte vechimea efectivă în învăţământ (dacă este cazul), în original; ce inseamna daca este cazul ?

    Eu sunt prof documentarist(suplinitor necalificat) pt ca nu am avut modulul psihopedagogic. Intre timp, am terminat nivelul I si la vara dau examen pt specializarea mea. La inscriere, trebuie sa prezint aceasta adeverinta de vechime ? Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in cazul in care nu am diploma in original de licenta facultate, am doar copie xerox, dar o am pe cea de masterat, nu pot depune dosar titularizare 2021?

      Ștergere
  2. buna ziua,
    in ce data se sustien examenul de titularizare pentru anul 2018?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Examenul este pe 11 iulie 2018.

      Ștergere
    2. **Documentele anexate pot fi certificate pentru conformitate cu originalul și la depunerea dosarului în acest caz fiind necesară prezentarea documentului în original și a unei copii a acestuia.

      Ștergere
  3. Copiile trebuiesc legalizate sau nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde de judet. Teoretic toate trebuie legalizate, dar in anii precedenti, in multe judete nu a fost necesar. Cel mai bine e sa intrebi atunci la comisia de inscriere pentru a nu cheltui bani degeaba.

      Ștergere
    2. **Documentele anexate pot fi certificate pentru conformitate cu originalul și la depunerea dosarului în acest caz fiind necesară prezentarea documentului în original și a unei copii a acestuia.

      Ștergere
  4. Mulțumesc pentru ca e cineva care se ocupa sa ne informeze.

    RăspundețiȘtergere
  5. Absolventii de acest an universitar???Ce acte vor prezenta?

    RăspundețiȘtergere
  6. Exista posibilitatea ca unele persoane sa nu fi lucrat in invatamant, caz in care nu este necesar acest document (pt.cei proveniti din alte domenii se aduce adeverinta eliberata de la locul de munca anterior, dupa cum se precizeaza la pct.8). Adeverinta de vechime pt profesori se ia de la ultimul loc de munca(ultima scoala) si in ea este precizata vechimea efectiva la catedra (anii intregi)la data de 1 septembrie 2017.

    RăspundețiȘtergere
  7. De unde se eliberează adeverință medicală și ce analize sunt necesare pentru a demonstra că sunt apt pentru a lucra în învățământ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ati aflat? Si eu incerc - parca in zadar - sa aflu chestia asta.

      Medicul de familie NU are aceasta competenta.

      Este vorba de Certificatul A5 care se elibereaza de MEDICUL PSIHIATRU?

      Sau de Fisa de aptituni care se elibereaza de MEDICUL DE MEDICINA MUNCII?

      Ștergere
    2. De la Medicina Muncii.

      Ștergere
    3. Eu am pus la dosar de fiecare data o adeverinta eliberata de medicul de familie si a fost buna, dar am inteles ca e buna si fisa aceea de aptitudini eliberata de Medicina Muncii la inceputul anului scolar. Fisa aceea o voi folosi si eu anul acesta pentru inscrierea la examen.

      Ștergere
    4. Medicul de familie!

      Ștergere
    5. Adeverința de la medicul de familie este bună doar dacă acesta are pe parafă și competență medic de intreprindere.

      Ștergere
  8. Daca am lucrat într-un alt domeniu (întreprindere de stat)se eliberează adeverință de la locul de munca cu vechimea în muncă?Aceasta vechime se calculează la salariu de încadrare a profesorului debutant?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu. Veti fi profesor debutant, cu salariu de debutant. Adeverința de vechime dd la fostul job este doar pt a marca istoricul dvs

      Ștergere
  9. Ce salariu de încadrare ar trebui sa aibă un suplinitor calificat cu normă întreagă sau un profesor debutant cu normă întreagă din martie 2018 ?

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca am absolvit doar modulul 1 de pedagogie pot concura pe locurile vacante de la liceu cu posibilitatea completării studiilor cu modulul 2 in decursul a 2 ani după ocuparea postului?Menționez că am absolvit licență și masterul in domeniul chimie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar daca modulul 1 este insotit de o licenta de 4 ani.

      Ștergere
  11. De unde se eliberează adeverință medicală și ce analize sunt necesare pentru a demonstra că sunt apt pentru a lucra în învățământ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adeverința medicală o puteți lua de la medicul de familie, nu sunt necesare analize.

      Ștergere
    2. Pe adeverință de la medicul de familie trebuie scris: Apt pentru a preda în învățământ ci nu apt din punct de vedere medical.
      Eu asa am avut 2 ani la rând .

      Ștergere
  12. In ce perioada se depun dosarele pentru Titularizare mai exact?

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna seara! Pana cand trebuie depuse actele? Pot fi depuse in doua judete?

    RăspundețiȘtergere
  14. Până când se pot depune actele pentru examenenul de titularizare? Pot fi depuse în mai multe județe?

    RăspundețiȘtergere
  15. unde si pimna pe ce data se depun dosarele anul acesta?

    RăspundețiȘtergere
  16. Pina pe ce data si unde se poate depune dosarul pentru titularizare?

    RăspundețiȘtergere
  17. În ce perioadă se depune dosarul pentru titularizare?

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna ziua! Cand se depune dosarul pentru titularizare 2018?

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna seara ,cand se depun dosarele pentru inscriere la titularizare si unde?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. trebuie sa te uiti pe site-ul judetului in care locuiesti: isj bihor, isjbacau etc.

      Ștergere
  20. Cand se fac inscrieri pentru titularizare 2018?

    RăspundețiȘtergere
  21. Copia filei corespunzătoare din registrul general de evidenţă a salariaţilor sau copie de pe carnetul de muncă dacă a mai fost angajat(ă) anterior anului 2012 și ulterior nu a mai avut calitatea de angajat(ă) (dacă este cazul) . De unde se ia acest document? Eulucrez pana in aprilie 2018, in alt domeniu. se ia de la angajator sau de la finante? Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  22. Daca noi suntem penali, parlamentarii cum sunt, lor nu le cere nimeni cazier.

    RăspundețiȘtergere
  23. Daca noi suntem penali, parlamentarii cum sunt, lor nu le cere nimeni cazier.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil se cere si la parlamentari, doar ca acolo nu conteaza ca e plin :)

      Ștergere
  24. CARE ESTE PERIOADA DE DEPUNERE A DOSARULUI? MULTUMESC ANTICIPAT

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna seara cand se fac inscrieri si cand se depun dosarele pentru titularizare?

    RăspundețiȘtergere
  26. Buna!
    Pentru absolventii de anul acesta, care sunt documentele necesare ?

    RăspundețiȘtergere
  27. Buna ziua!
    Pe fisa mea medicala a fost specificat "apt pentru sustinere examen titularizare". Eu stiam ca trebuie " apt pt a preda in invatamant". Oare exista riscul sa imi fie respins dosarul? Sa merg sa refac fisa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie anul trecut mi-a fost respins dosarul din această cauza. Trebuie Sa scrie apt pt ă preda în invatamant.

      Ștergere
  28. Buna seara. Imi puteti spune va rog, in ce data se da examenul oral (inspectia la clasa) pentru examenul de titularizare?
    Este posibil sa ne anunte atunci cand ne inscriem pentru examen?

    Multumesc o seara buna

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se afiseaza pe site-ul fiecarui inspectorat judetean (va uitati pentru judetul unde v-ati inscris la examen) o lista cu scoala, data si ora unde va trebui sa sustineti inspectia la clasa.

      Ștergere
  29. pentru cei care am intrerupt activitatea in invatamant copiile trebuie legalizate la notar sau nu

    RăspundețiȘtergere
  30. Buna as dori sa imi spuneti cand se afiseaza scoliile unde se depun dosarele???

    RăspundețiȘtergere
  31. Buna, as avea nevoie de niste informatii. Nu cred ca voi putea participa la concursul de titularizare de anul acesta si as dori sa fiu suplinitor. Mentionez ca am terminat Liceul Pedagogic in 1995, cu definitivat in 1997, nu am mai lucrat de atunci in invatamant si am si studii superioare ( facultate si master ). As dori sa stiu care ar fi conditiile si ce trebuie facut in acest scop, poate si acte necesare, toate informatiile pe care mi le puteti oferi. Va multumesc si numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In ultimii ani la inceputul lunii septembrie s-a dat examen pentru suplinire. Urmariti site-ul inspectoratului judetean unde se vor afisa actele necesare pentru dosar, data depunerii dosarului, respectiv data sustinerii examenului. Daca nu doriti sa sustineti acel examen, se poate ca dupa toate sedintele de repartizare a posturilor sa ramana posturi libere si sa va alegeti un post, iar apoi veti sustine un examen la nivelul scolii.

      Ștergere
    2. In ultimii ani la inceputul lunii septembri s-a sustinut examen de suplinire. Urmariti site-ul inspectoratului judetean, se vor afise actele necesare pt dosar, data depunerii dosarului, respectiv data sustinerii examenului. Daca nu doriti sa sustineti acest examen, dupa toate sedintele de repartizare daca mai raman posturi libere va puteti alege un post si veti sustine un examen la nivelul scolii.

      Ștergere
  32. Am dat examen de titularizare în 2017 cu nota peste 7 la lb.romana ,ulterior am ocupat catedra de lb engleza (aceasta fiind a doua specializare).As dorii sa știu dacă pot beneficia de continuitate pe catedra de engleza.Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  33. am si eu 2 intrebari:
    1. la punctul 8. este in regula daca iau adeverinta de la locul actual de munca? (lucrez de 6 luni la firma respectiva) nu am mai mucrat in invatamant.
    2. la punctul 10. este valavila adeverinta de la medicul de familie sau trebuie sa merg la un centru de medicina a munci?

    RăspundețiȘtergere
  34. Buna ziua si multumesc mult pentru informatii! Daca am depus dosarul si anul trecut, trebuie sa aduc toate documentele din nou? Pot lua ceva din dosarul de anul trecut? Pot echivala inspectia (cu inspectiile pentru Definitivat sau cu cea de la Titularizare 2017)? Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie duse din nou documentele. Nu se iau din dosar pentru ca e prea mare deranj pentru inspectoat...inspectia pentru titularizare de anul acesta poate fi echivalata doar daca ati avut anul acesta inspectie pentru definitivat.

      Ștergere
    2. Buna ziua. Da, trebuie duse din nou toate documentele (si cele actualizate) pentru ca e prea mare deranj pt inspectorat sa le ia din dosarul vechi (bucurati-va ca nu mai trebuie si legalizate, va duceti originalele). Va puteti echivala inspectia pentru concurs cu cea de la definitivat daca ati sustinut anul acesta asa ceva.

      Ștergere
  35. Daca sunt anul acesta absolventa de liceu pedagogic si doresc sa ma incriu la titularizare ,nu sunt valabile decat cateva dintre documentele prrzentate . Ati mentionat despre o adeverinta medicala , de unde sa o iau , de la medicul de familie ?

    RăspundețiȘtergere
  36. Dacă nu am foaia matricolă de la facultate. .se poate depune dosarul pentru titularizare?? Vă mulțumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  37. Bună ziua! Anul acesta m-am înscris la definitivat. Oare se recunoaște nota de la prima inspecție de def pentru proba practică la titularizare? Știe cineva? Mulțumesc frumos!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu stiu ca da. La inscriere mentionati lucrul acesta. Trebuie sa aveti dovada sustinerii inspectiei.

      Ștergere
  38. Răspunsuri
    1. Aici!
      https://isj.vs.edu.ro/download/Cerere-concurs-titularizare-2018.pdf

      Ștergere
  39. Buna ziua. Sunt in al 2 lea an in invatamant, 1 an am fost intr un judet, acum in altul. Intrebarea mea e, fila din revisal o iau de aici de la scoala actuala sau imi trebuie si de la scoala de anul trecut? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  40. Buna ziua! As vrea sa dau examenul de titularizare(am diploma de licenta) si as vrea sa stiu daca este nevoie sa aduc de la facultate o adeverinta ca sunt studenta la master(am facut si modulul 2 pedagogic, dar inca nu am dat examenul de disertatie). Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ptr a candida este nevoie dw a absolvi DOAR facultatea. Eu nu ma incurc cu celelalte diplome. Ai mai multe acte de completat.
      .

      Ștergere
  41. Buna ziua.
    1.Dc nu lucrez si nu am lucrat in domeniu si am terminat acum 3 ani ( 2015) facultatea cu licenta in pedag. invatam. primar si prescolar, ma pot inscrie anul acesta la titulaizare? (mentionez ca nu m-am prezentat pana acum la niciu examen de titularizare)
    2.la punctul 8 - adeverinta o solicit de la actualul loc de munca, tb sa fie specificat de ce am nevoie de adev - gen inscriere titularizare?

    RăspundețiȘtergere
  42. Buna,
    eu tot nu inteleg daca acum dau prima oara acest examen de titularizare voi da si proba orala ,adica sustin o ora la o scoala la materia pentru care dau examen ?

    RăspundețiȘtergere
  43. Hristos a inviat! Cand se afiseaza scolile unde se depune dosarul inscriere titularizare? Va multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  44. Eu nu imi mai gasesc foaia matricola de la facultate ! Ce se poate face in acest caz ?

    RăspundețiȘtergere
  45. Eu nu imi gasesc foaia matricola ! Ce se poate face ? un duplicat ?

    RăspundețiȘtergere
  46. Buna. 1. Stiti unde depun dosarul pt titularizare?
    2.Am uitat ca pentru a obtine diploma pt finalizarea modulului psihopedagogic trebuia sa fac o cerere anterior. Am depus-o azi dar mi s-a spus ca va dura ceva pana cand va fi gata si ca trebuie sa fac o cerere in care declar pe proprie raspundere ca am terminat modulul.Nu am inteles cui adresez cererea aceasta si unde o depun. Daca ma puteti ajuta. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  47. Bună seara. Ce trebuie scris pe dosarul de concurs?

    RăspundețiȘtergere
  48. Am terminat facultatea in 2006 (management, modul pedagogic), masterul in 2008 (marketing, audit). Ce materii as putea preda ? Pot preda si la generala, sau doar la liceu? Multumesc anticipat pentru raspuns.

    RăspundețiȘtergere
  49. De unde pot face rost de fila din registrul gen. de evidenta a salariatilor? O solicit de la secreatriat sau de unde?

    RăspundețiȘtergere
  50. Daca am cazier, in sensul ca sunt in perioada de incercare de doi ani, pot participa la examenul de titularizare?

    RăspundețiȘtergere
  51. Daca am cazier nu pot da examenul de titularizare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă ai reușit sa dai examenul, te rog sa postezi și aici poate fi de ajutor și pt alții!

      Ștergere
  52. Buna ziua! Vreau sa imi depun dosar pentru suplinire cu nota din 2013. Intrbare: se trece nota finala in cerere( media cu inspectia la clasa) sau doar cea de la ex. scris? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  53. Buna ziua! Vreau sa imi depun dosar pentru suplinire cu nota din 2013. Intrbare: se trece nota finala in cerere( media cu inspectia la clasa) sau doar cea de la ex. scris? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  54. Buna ziua. Daca domiciliul meu este in Bacau dar m am inscris la titulsrizare la imspectoratul sectorului 5 Bucuresti, examenul il voi da in Bucuresti, nu? Si postul il voi obtine pe Bucuresti? In acte am scris domiciliul din Buletin,adica Bacau!

    RăspundețiȘtergere
  55. Buna ziua, unde se va depune dosarul pentru înscriere?

    RăspundețiȘtergere
  56. In București unde pot fi depuse dosarele pentru Titularizare?

    RăspundețiȘtergere
  57. Bună ziua! Daca predau la mai multe școli e nevoie de revisal de la toate sau doar de la una, adeverința am de la toate!?

    RăspundețiȘtergere
  58. Buna ziua,

    daca am fost Titular in invatamant si mi-am dat demisia din invatamant, am pierdut si calitatea de Titular?

    RăspundețiȘtergere
  59. Buna ziua,
    In Bucuresti unde se depun dosarele?Adeverinta medicala de unde se poate lua?Se sustine acea proba practica/orala si daca nu ai mai lucrat in invatamant?

    RăspundețiȘtergere
  60. Bună ziua! Eu am terminat facultatea în 2008 și vreau să știu dacă modulul pedagogic mai este valabil sau trebuie refacut dacă au trecut cativa ani. Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
  61. Când sunt înscrierile pentru suplinitori calificati?Actele sunt aceleași ca pentru titularizare?E nevoie de inspecție la clasa?

    RăspundețiȘtergere
  62. Ptr suplinitor necalificat( învățător) când se fac înscrieri?/

    RăspundețiȘtergere
  63. PENTRU PROBA PRACTICA LA ED.FIZICA TREBUIE O ALTA ADEV.DE LA MEDICUL DE FAMILIE?

    RăspundețiȘtergere
  64. Buna seara! Se mai pot face inscrieri pentru examenul din septembrie pentru suplinitori?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta incerc și eu să aflu. Nu găsesc nicăieri informații despre examenul de suplinitor și nu știu nici ce acte trebuie..

      Ștergere
  65. Inscrierile au loc pe 23-24 August iar examenul se sustine pe 28 August.

    RăspundețiȘtergere
  66. Orice persoana cu bacul luat se poate inscrie la examenul pentru suplinitor?

    RăspundețiȘtergere
  67. buna ziua, pentru examenul din august de suplinitori calificati se sustine si o proba practica gen inspectie la clasa? pentru discilina psihopedagogie speciala ma voi inscrie. multumesc

    RăspundețiȘtergere
  68. Știe cineva ce acte trebuie pentru înscrierea la examenul de suplinire? Sunt aceeași ca cele pentru titularizare?

    RăspundețiȘtergere
  69. buna ziua ce nota trebuie sa iei la examenul de suplinitori necslificati prntru a putea sa predai?

    RăspundețiȘtergere
  70. voi termina modulul psihopedagogic post universitar pe 6 iulie 2019,imi voi putea depune dosarul pentru sesiunea de titularizare din 2019?Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  71. Buna ziua,
    în ce constă inspecția la clasă?
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  72. Bună dimineața!Am predat în 2004-2005.Am intrat in conc crestere copil si de 11 ani lucrez in comert.N-am dat def.Vreau sa ma intorc in invatam.înainte de concurs văd că este inspectia la clasă .În ce constă ?
    Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
  73. Buna ziua.Pt educatori ramane tot programa veche pt examen? Adica cea din 2010?

    RăspundețiȘtergere
  74. Bună ziua.Pt educatori ramane tot aceeași programa pt titularizare? Cea din 2010?

    RăspundețiȘtergere
  75. Se poate face continuitate educatoare daca ai in 2018 peste 7 si nu am definitivatul ,va rorraspuns.

    RăspundețiȘtergere
  76. Buna seara...am fost suplinitor calificat 2 ani, acum vreo 13 ani in urma. Vreau sa revin la catedra, mai precis ma intereseaza examenul de titularizare.Daca pot participa si in ce conditii? Nu am inteles treaba cu inspectia??si nici nu am gasit raspunsuri pe nicaieri. Ma puteti lamuri, va rog? multumesc

    RăspundețiȘtergere
  77. Bună ziua! Pentru promoția 2019,până când trebuie depuse dosarele pentru examenul de titularizare?

    RăspundețiȘtergere
  78. Bună ziua! Pentru promoția 2019,până când trebuie depuse dosarele pentru examenul de titularizare?

    RăspundețiȘtergere
  79. Buna seara! Stiti cumva in ce perioada se vor depune dosarele pentru titularizare anul acesta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, in Metodologie, incepand cu pag. 129 gasesti un calendar, acolo gasesti cam tot ce te intereseaza. Perioada de inscriere este de 16-24 mai(pag 133)

      Ștergere
  80. Bună ziua! Dupa noile modificari,stie cineva daca se mai poate merge la suplinire cu nota/medie peste 7,din 2013? Trebuie sa fie si la scris peste 7,sau doar media sa fie peste 7?

    RăspundețiȘtergere
  81. Buna ziua! Stiti cumva in ce perioada se vor depune dosarele pentru titularizare anul acesta?

    RăspundețiȘtergere
  82. Buna ! Ma puteti ajuta si pe mine ? Trebuie sa fac cerere si fisa de inscriere sau doar cerere ? Pentru titularizare. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  83. Buna ziua, vreau sa sustin examenul de titularizare, ma incadrez la suplinitor necalificat. La care examem trebuie sa ma inscriu la din iulie sau la cel din august? Multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  84. Buna ziua! Ma intereseaza inscrierea in invatamantul preuniversitar. In calendarul oficial, inscrierile incep in 22 mai, insa nicaieri nu gasesc date legate de unde se vor desfasura inscrierile. Ma intereseaza judetul Cluj. Va multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  85. Buna ziua !!! Am o mare problema , am depus anul trecut foaia matricola in original la dosarul pentru titularizare !!! Ce este de facut >?

    RăspundețiȘtergere
  86. Buna ziua !! Am o mare problema , am depus anul trecut foaia matricola in original la dosarul de titularizare !! Ce este de facut ? Am sunat la inspectorat mi-au spus sa ma informez la colegiul unde am depus dosarul , am vorbit cu cei de la colegiu au zis ca ei nu au vreo legatura cu dosarele si ca este treaba inspectoratului !!

    RăspundețiȘtergere
  87. Doresc să știu dacă la vârsta de 67 de ani (fiind și pensionat pe limită de vârstă), adică la anul, în 2020, când voi termina facultatea (de filosofie din cadrul Universității București), mai am dreptul de-a fi titularizat. Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
  88. Atestatul obținut după absolvirea liceului pedagogic își pierde valabilitatea dacă nu profesezi o anumită perioadă de timp?

    RăspundețiȘtergere
  89. Buna ziua! Daca am dubla specializare, proba practica/ inspectia la clasa se da doar la disciplina aleasa,nu?
    Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  90. Bună! Pentru postul de educatoare, îți trebuie obligatoriu atestatul de 12 clase ?

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: