duminică, 5 iunie 2011

Metodica titularizare - biologie

De cand am afisat metodica la disciplina informatica, am tot avut cereri sa caut medodica si la alte obiecte. Asa ca m-am apucat de cautat...
Am gasit un document pe re se numeste "Metodica Biologiei". L-am deschis si in el are titlu "Experientele in biologie".
Din cate am citit pe site-ul de unde l-am luat, am inteles ca va poate ajuta la subiectul de metodica (pe cei care dau examenul de titularizare la biologie).

Metodica titularizare - biologie


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

5 comentarii:

  1. subiecte titularizare biologie 2012 ?

    RăspundețiȘtergere
  2. subiecte titularizare 2013 ????

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu m mare nevoie de aceste subiecte (titularizare 2013) vor fi oare aceleasi????

      Ștergere
    2. Vedeti subiectele model de aici:
      http://examentitularizare.blogspot.ro/2013/06/subiecte-model-titularizare-2013.html
      Alte subiecte nu vor mai aparea.

      Ștergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: