joi, 20 decembrie 2012

Metodologia si calendar definitivat 2013

Am gasit metodologia finala pentru definitivat 2013, care a fost publicata in Monitorul Oficial pe data de 13 decembrie 2012. O puteti citi de la link-ul urmator. Tot acolo puteti vedea calendarul si procesul verbal pentru inspectia la clasa.

Metodologia si calendar definitivat 2013


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

29 de comentarii:

  1. care are programa titularizare 2013
    sa imi scrie
    si mie criss_elis@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma puteti ajuta cu programa titularizare 2013 pentru geografie?

    RăspundețiȘtergere
  3. Pana la urma se da si examen pe langa inspectia la clasa ca anul trecut, nu? Care ar fi programa la matematica? se stie formatul examenului, la fel ca anul trecut? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Examenul va fi exact ca anul trecut. Inspectie la clasa, apoi examen scris. Formatul examenului scris e la fel ca in 2012, iar programa la matematica este aici: Programa matematica - titularizare 2013

      Ștergere
  4. ma puteti ajuta cu programa titularizare 2013 penruu istorie?

    RăspundețiȘtergere
  5. buna
    Am absolvit in 2012 relatii internationale si studii europene si am facut si modulul pedagogic, si imi doresc sa pot profesa in invatamant, la ce examen terbuie sa particip pt ocuparea unui post?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa participi la examenul de titularizare din 30 iulie. Inscrierea se face in perioada 8-17 mai 2013.

      Ștergere
  6. Buna ziua,
    Am absolvit in 2009 "Universitatea Politehnica",specializarea "Stiinta Materialelor Oxidice si Nanomaterialelor" si am facut si modulul psiho-pedagogic si as vrea sa obtin un post de chimie,dar nu stiu cand se depun dosarele si din ce se da examen.Ma puteti ajuta cu un raspuns?Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dosarele se depun in perioada 8-17 mai 2013. Vezi tot calendarul aici: Calendarul miscarii personalului didactic 2013-2014
      Programa la chimie o gasesti aici: Programa chimie - titularizare 2013

      Ștergere
    2. Puteti preda chimie? Si eu am terminat Stiinta si Ingineria materialelor, dar nu am stiut ca pot preda si chimia.

      Ștergere
  7. Buna seara! Va rog sa-mi spuneti si mie unde pot gasi lista cu subiecte pentru definitivat in invatamantul prescolar. Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Pentru definitivat Stiinta Materialelor, ma poate ajuta cineva pentru programa si subiecte definitivat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici gasesti toate programele pentru definitivat: Programe definitivat 2013 iar aici gasesti subiectele date in 2013: Subiecte definitivat 2013

      Ștergere
    2. Multumesc! Am vazut subiectele, probabil in 2013 nu au fost persoane care au dat definitivatul la ,,Stiinta Materialelor" ca nu apar subiectele, desi exista programa pentru aceasta specialitate.

      Ștergere
  9. Buna Cris am si eu o intrebare si te rog sa ajuti si pe mine. am sustinut titularizarea in 2012 si am luat 6.35 la scris si 10 inspectie am depus dosarul de continuitate dar si pe cel de titularizare am dat titularizarea in 2013 si am luat 7.7 la scris si 10 la inspectia . In anul 2013- 2014am lut acelasi post pe care am fost si in 2012-2013 dar tot pe o perioada determinata. Intrebarea mea este urmatoarea daca doresc sa ma tilularizez pe baza art. 253 anul acesta trebuie neaparat sa ma inscriu la ex de definitivat ? eu as dori sa il dau la anu din cauza unor probleme. ast rasp tau
    Iti multumesc
    Andreea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, trebuie sa te inscrii la definitivat: "a dobândit definitivarea în învăţământ sau va dobândi definitivarea în învăţământ până la 1 septembrie 2014".

      Ștergere
  10. Buna seara...Imi puteti spune si mie,va rog,unde gasesc programa pentru definitivat 2013? multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna seara..Imi puteti spune si mie,va rog, unde gasesc programa pentru definitivat 2013?

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna Cris,
    Nu am inteles exact ce se va intampla cu profesorii care s-au titularizat in scoala(29 aprilie 2014), dar care nu reusesc in 14 iulie sa i-a definitivatul?
    Mentionez ca este primul an in care il dau. Am inteles ca raman angajatul unitatii, insa pe perioada determinata. Dar nu am inteles daca imi pierd titulatura si daca postul meu va fi scos la concurs? Imi pot pastra postul profitand de cele 3 incercari de a sustine examenul pentru definitivat asa cum prevede legea?
    Multumesc. H.D.

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna ziua! Va deranjez cu o mica intrebare. Am citit in metodologia pentru definitivat ca o sesiunea la care nu esti prezent in mod justificat nu este luata in considerare intre cele trei sesiuni prevazute de lege. Insa ce se intampla daca eu nu ma prezint din motivul ca nu ma simt sufiecient de pregatita pentru a obtine nota 8? Trebuie sa vorbesc cu cineva de la inspectorat? E motivul meu suficient de bun asftel incat sa nu fiu sanctionata cu pierderea unei sesiuni de examen? Va multumesc!!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna ziua,
    Cu scuzele de rigoare pentru off-topic formulez urmatoarea expunere a unei situatii in speranta ca ma veti indruma.
    Sunt absolvent al Facultatii de Psihologie - Pedagogie (invatatmant la zi - 4 ani) din anul 2008 si al unui master in cadrul Facultatiii de Sociologie si Comunicare (2 ani) din 2011. Am lucrat in alt domeniu in mediul privat si vreau sa incep o cariera in invatamant. Va rog sa-mi spuneti, daca se poate, care sunt pasii de urmat pentru a putea profesa ca profesor la liceu.

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: