sâmbătă, 26 aprilie 2014

Acte inscriere concurs titularizare 2014

Desi actele necesare pentru dosarul de inscriere la titularizare se gasesc in metodologie, primesc din ce in ce mai multe intrebari despre ele. Asa ca am hotarat sa le mai afisez inca o data:

ANEXEZ ÎN URMĂTOAREA ORDINE, acte doveditoare legalizate de biroul notarial (act. nr. 1 ori 1') sau atestat pentru conformitate de către unitatea de învăţământ la care funcţionez în anul şcolar 2013 - 2014 (actele nr. 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8):

1) Copii legalizate de pe actele de studii, foaia matricolă şi certificat profesional (ultimul pentru absolvenţii liceului pedagogic);

1') Absolvenţii promoţiei 2014 vor prezenta copia legalizată a adeverinţei de la instituţia de învăţământ superior/postliceal/mediu din care să rezulte că au susţinut examenul de licenţă/absolvire/bacalaureat, media de absolvire a facultăţii/şcolii postliceale/liceului pedagogic, specializarea dobândită, media anilor de studii şi faptul că pe parcursul efectuării studiilor s-a frecventat şi promovat modulul pedagogic;

2) Copii de pe certificatele de obţinere a gradelor didactice;

3) Copii de pe certificatele de naştere şi căsătorie (pentru solicitanţii care şi-au schimbat numele);

4) Copie de pe actul de titularizare în învăţământ (dacă este cazul);

5) Decizia inspectoratului şcolar sau a întreprinderii de întrerupere a activităţii (dacă este cazul);

6) Copie de pe fila din buletinul de identitate sau cartea de identitate cu domiciliul;

7) Adeverinţa din care să rezulte vechimea efectivă în învăţământ (dacă este cazul);

8) Copie de pe carnetul de muncă şi/sau copia filei corespunzătoare din registrul general de evidenţă a salariaţilor;

9) Avizul medical din care să rezulte ca sunt apt(ă) pentru a preda în învăţământ;

10) Declaraţie pe proprie răspundere că nu desfăşor activităţi incompatibile cu demnitatea funcţiei didactice şi nu am fost îndepărtat din învăţământ pentru motive disciplinare sau printr-o hotărâre judecătorească definitivă de condamnare penală;

11) Numai pentru titulari: adeverinţă eliberată de unitatea de învăţământ din care să rezulte situaţia postului (structura pe ore şi discipline a catedrei, nivelul de învăţământ şi regimul de mediu) şi copii ale deciziilor de detaşare din perioada 01.09.2008 – 31.08.2014 (dacă este cazul);


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

208 comentarii:

  1. Buna ziua. Doresc si eu sa ma inscriu la examen dar nu voi fi in tara decat miercurea viitoare pe 7 aprilie o sa ma pot inscrie atunci am dosarul pregatit? Care este data limita pana la care ne putem inscrie am vazut in metodologie ceva dar vreau sa fiu sigura. Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Perioada de inscriere este 7-19 mai 2014, deci pana pe 19 ai timp.

      Ștergere
    2. daca nu am reusit sa ma inscriu la examenul de titularizare mai exista vreo posibilitate sa imi depun dosarul pentru suplinire in cazul in care nu se ocupa toate posturile in urma examenului de titularizare?

      Ștergere
  2. In metodologie scrie clar 5 mai adica ar fi lunea viitoare, asta inseamna ca doar luni 6-16 mai este deja verificarea dosarelor nu ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este asa. Perioada de inscriere 7-19 mai 2014, iar perioada de verificare a dosarelor 19-21 mai 2014.

      Ștergere
    2. Am gasit mai multe variante. 7-19 mai sau 6-16 mai. Care e mai exact?

      Ștergere
    3. 6-16 mai a fost perioada initiala. Cu ordinul 3080 din 5 februarie, perioada s-a modificat in 7-19 mai.

      Ștergere
    4. perioada de depunere a dosarului este 11-19 mai!

      Ștergere
  3. voi incerca sa ajung in data de 5 daca este necesar, va rog raspude-ti daca vedeti mesajul cat mai curand v-as fi recunoascatoare va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. copii legalizate dupa ultima forma de invatamant??? sau si dupa diploma de bacalaureat? am facut dupa diploma de faculatate , foaie matricola si diploma de modul psihopedagogic...este bn asa ?????? va rog frumos daca se poate un raspuns..multumesc..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua,
      1.Am terminat Facultatea de Istorie, am si modul dppd si vreau sa dau examen la suplinitor necalificat invatator.Am nevoie de foaia matricola din liceu, sau este suficienta foaia matricola de la facultate?
      2.Copia dupa fila din registrul angajatilor este necesara daca am lucrat la privat, sau numai daca am lucrat in invatamant?
      Va multumesc.

      Ștergere
  5. Dacă am făcut întrerupere 10 ani, trebuie să scot adeverinţa cu vechimea în muncă de la ultimul loc de muncă? Vă mulţumesc anticipat. Elena

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din cate stiu eu adeverinta cu vechimea iti trebuie pentru a se tine cont la salar. Deci daca o aduci ai numai de castigat :)

      Ștergere
  6. daca am lucrat in invatamant ca titular acum 10 ani si am renuntat la post pentru a pleca in afara si acum vreau sa ma intorc in invatamant, cum trebuie sa procedez pentru titularizare? Trebuie sa dau proba practica sau doar examen scris? Astept raspuns.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca sa reintri in invatamant trebuie sa sustii examenul de titularizare: inspectie la clasa + examenul scris.

      Ștergere
  7. cum ma pot titulariza daca in ultimii ani nu am lucrat in invatamant? Trebuie sa dau proba practica?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa sustii examenul de titularizare: inspectie la clasa + examenul scris.

      Ștergere
  8. Buna! Iti poti spune te rog daca se restituie dosarul pe care l-am depus anul trecut la titularizare? Ca as vrea sa sustin examenul si anul acesta si daca se restituie mi-ar fi mult mai usor. Multumesc mult! Beatrice

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am inteles ca se poate. Am citit comentarii de la unii care au facut-o, dar eu nu stiu exact care este procedura.

      Ștergere
    2. Buna ziua! Daca termin anul acesta facultatea ce acte mi-ar trebui la dosarul de inscriere la titularizare? Si cand voi sustine examenul? As vrea sa ma inscriu la titularizare pentru postul de professor de limba romana, termin litere.

      Ștergere
    3. Actele necesare pentru dosarul de inscriere le gasesti la sfarsitul cererii de inscriere (anexa 14 din metodologie).

      Ștergere
    4. In cererea de inscriere, daca suntem absolventi 2014, deci practic inca nu am terminat facultatea, ce vom scrie la rubrica Studii finalizate cu examen de absolvire\licenta\bacalaureat? Eu sunt la a 2-a facultate, si doresc titularizarea in specialitatea celei de-a doua facultati, care la momentul depunerii cererii este inca nefinalizata. Pew care o scriu in cerere?

      Ștergere
  9. Buna ziua!
    Am si eu mai multe nelamuriri, dupa cum urmeaza:

    1. copii legalizate pot fi folosite si cele din anii trecuti?
    foaia matricola trebuie neaparat legalizata? are cateva pagini... anul trecut mi s-a spus ca e nevoie de ea pentru departajare doar. deci poate lipsi?

    2. la punctul 5 " Decizia inspectoratului şcolar sau a întreprinderii de întrerupere a activităţii (dacă este cazul)" la ce se refera? pt mine anul 2013-2014 este primul an in care predau desi am terminat in 2012. trebuie sa aduc decizia de anul trecut prin care am primit postul? in original? sau ce inseamna??

    3. la punctul 7 " Adeverinţa din care să rezulte vechimea efectivă în învăţământ (dacă este cazul)"...aduc adeverinta de la scoala unde sunt acum cum ca am predat anul acesta?

    4. "8) Copie de pe carnetul de muncă şi/sau copia filei corespunzătoare din registrul general de evidenţă a salariaţilor;" nu am carnet de munca. mai exista asa ceva? duc copie din revisal pe care o cer de la scoala unde sunt acum? care sa ateste ca sunt angajata la ei acum? sau tot istoricul angajarilor mele?

    5. referitor la 9, eu am dus anul trecut adev de la medicul de familie pe care scria "apt pt a preda". am auzit vorbindu-se de medicina muncii si alte complicatii..nu stiu ce e aia si unde se gaseste, dar sper sa nu fie nevoie si sa fie de ajuns de la medicul de familie.

    6. referitor la 10 este declaratia tip care ni se da la inscriere si o anexam pe loc la dosar, ca anul trecut?

    7. si ultima: "sau atestat pentru conformitate de către unitatea de învăţământ la care funcţionez în anul şcolar 2013 - 2014 (actele nr. 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8):" ce inseamna "atestat pt conformitate"? adica duc copia dupa buletin si dupa certificat si trebuie sa le duc la scoala sa mi dea atestat de conformitate??? adica eu nu exist decat daca imi da scoala atestat de conformitate? nu intleg nimic din aceasta fraza..

    Stiu ca sunt foarte multe intrebari si nelamuriri. Si sunt toate ale mele... va puteti imagina ce e in capul meu... desi am depus si anul trecut inca sunt foarte confuza si mi-e greu sa inteleg acest limbaj din metodologie.

    Va multumesc si astept cu nerabdare raspunsul dvstra, Cris.
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depui dosarul exact ca si anul trecut, doar ca trebuie sa mai aduci adeverinta de la scoala unde lucrezi acum.
      Referitor la adeverinta de la medicul de familie, nu in toate centrele s-a acceptat doar aia si a fost nevoie de stampila de la medicina muncii.

      Ștergere
    2. nu mai tin minte ce am dus anul trecut.
      "multumesc" ca mi-ati raspuns, Cris.

      Ștergere
  10. Buna, in legatura cu exmenul scris se va da doar metodologie sau si teorie, eu sunt pe ed.fizica dar cineva mi-a spus sa intru pe isj.bv. si acolo am sa gasesc programa pe ed.fizica penrtu titularizare 2014 si intr-adevar in programa figurau teme din teorie.inseamna ca se da si una si alta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se da exact cum s-a dat si anul trecut, chiar daca in programa apare mai mult.

      Ștergere
  11. Daca nu am fost angajata niciodata pana acum si nu am carte d emunca trebuie sa merg la casa de evidenta a salariatilor ca s acer un act doveditor sau nu este cazul ? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna ziua! Am terminat facultatea in 2003, am facut un master in acelasi domeniu timp de 2 ani, in timpul facultatii am urmat modulul psihopedagogic (mi s-a eliberat o diploma la finalul acestuia),nu am predat niciodata si anul acesta as dori sa ma inscriu la examenul de titularizare! Ma pot inscrie, deoarece nu prea am inteles treaba cu masterul didactic pana in 2015, modul 1 si 2 didactic, etc?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te poti inscribe. Masterul didactic il vor face doar cei care nu au facut modulul psihopedagogic in timpul facultatii.

      Ștergere
    2. Buna ziua,
      Sunt noua in acest domeniu si as avea nevoie de ajutor. Am terminat facultatea de litere in 2007, master 1 an si jumatate in alt domeniu. In timpul facultatii am urmat modulul psihopedagogic dar nu am nicio diploma, se poate vedea doar in foaia matricola. In cazul acesta as putea sa predau?
      Multumesc anticipat!

      Ștergere
    3. Trebuie sa te duci la facultate sa iti elibereze o diploma pentru modul. Fara ea nu poti preda dacat ca necalificat.

      Ștergere
  13. Ma scuzati ca postez intrebarea mea aici, dar nu am gasit topicul potrivit! Sunt debutant, nu am sustinut niciodata examenul de titularizare si ma sperie foarte mult proba cu inspectia la clasa, mai ales ca am terminat facultatea cu mult timp in urma. As dori niste materiale indrumatoare, care sa ma reintroduca in tema, ce presupune aceasta proba, cum se organizeaza, ce se urmareste la ea, etc. Imi amintesc ceva de un proiect de lectie, un plan de lectie, fise evaluare elevi, plan cadru, competente??,materiale ajutatoare pentru lectie, dar nu mai am materialele respective. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu pot sa te ajut ca nu am sustinut aceasta inspectie. Dupa ce te inscrii, vei fi repartizat la o scoala pentru inspectie. Te duci frumos si vorbesti cu profesorul titular de la clasa respective si ceri mai multe detalii. Ce lectie trebuie sa tii, etc.

      Ștergere
  14. Buna! am lucrat ca si suplinitor in urma cu 3 ani si as vrea sa ma inscriu din nou... trebuie sa aduc adeverinta de vechime de la scoala unde am lucrat|?


    RăspundețiȘtergere
  15. Buna am terminat daculta in 2010 pedagogia invatamantului primar si prescolar nu am facut master pot sa ma inscriu la ex? Si de ce documente am nevoie??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti sa te inscrii, iar actele necesare sunt enumerate mai sus.

      Ștergere
  16. va rog mult spuneti-mi si mie ce inseamna asta "8) Copie de pe carnetul de muncă şi/sau copia filei corespunzătoare din registrul general de evidenţă a salariaţilor;"??? nu am carnet de munca, trebuie sa aduc copie dupa revisal de la locul de munca actual/?adica scoala unde sunt pt ca predau acum.
    va multumesc mult!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna ziua, as dori sa stiu daca ma pot inscrie cu adeverinta de la modul, tin sa precizez ca inca nu l-am terminat?!!!?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, se poate. Doar ca nu-s lamurita daca trebuie legalizata. Anul trecut nu a trebuit legalizata.

      Ștergere
  18. Buna ziua , as dori sa stiu daca ma pot inscrie cu ADEVERINTA de la modul, inca nu l-am terminat se termina la sfarsitul luni mai.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu exact. Vezi ce-ti spun cei de la comisia de inscriere.

      Ștergere
  19. Anul trecut am sustinut proba scrisa dar nu am promovat. Ma pot inscrie si anul acesta din nou?

    RăspundețiȘtergere
  20. S-a schimbat perioada de inregistrare a cererilor - este 6 - 16 mai 2014.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 6-16 mai a fost perioada initiala. Cu ordinul 3080 din 5 februarie, perioada s-a modificat in 7-19 mai.

      Ștergere
  21. Am lucrat un an in învățământ. .anul acesta dau din nou titularizarea..as vrea sa stiu ce acte imi trebuie de la scoala unde am predat,pentru dosar..am inteles ca imi trebuie si calificativul de la directorul scolii respective..Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este necesar calificativul, deoarece nu are relevanta la concursul de titularizare.

      Ștergere
  22. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar o adeverinta din care rezulta cat ai lucrat acolo.

      Ștergere
    2. Maria: Si tu ai sters intrebarea? E foarte interesant, ai primit raspuns, gata, intrebarea trebuie stearsa, nu?

      Ștergere
    3. Intrebarea a fost postata de 4 ori draga mea..si am sters doua,pentru ca atat am putut..intrebarea este mai sus..este aceeasi,postata de 2 ori,una dupa alta

      Ștergere
    4. Ok a fost postata intrebarea de 4 ori, dar odata ce ai primit un raspuns la una dintre ele nu prea este frumos sa o stergi. Sunt zeci de raspunsuri pe site care nu mai au intrebare.
      Am pus chiar o postare in care am rugat sa nu se mai stearga intrebarile dupa ce se raspunde la ele. Sunt si altii care pot folosi aceste raspunsuri, dar este putin ciudat sa citesti un raspuns fara sa stii ce s-a intrebat.

      Ștergere
    5. Era aceeasi intrebare postata de 4 ori..A ramas aceeasi intrebare postata de 2 ori..Aceeasi intrebare..ai inteles acum?

      Ștergere
    6. trebuia sa stergeti din cele 4 intrebari si sa lasati intrebarea care a primit raspuns!

      Ștergere
    7. Eu am inteles ca au ramas pe site inca 2 intrebari identice cu cea stearsa, dar se pare ca tu nu intelegi: daca te uiti mai sus, vezi un raspuns la o intrebare invizibila.

      Ștergere
  23. Foaia care atesta faptul ca am terminat nivelul 1 al modulului psihopedagogic trebuie legalizata? originalul este la facultate, pana la terminarea nivelului 2.

    RăspundețiȘtergere
  24. buna ziua! am si eu o nelamurire in legatura cu actele de inscriere trebuie lagalizat suplimentul de diploma?
    va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna ziua! Am intrat pe edu si nu am vazut afisate centrele de concurs. Vreau sa dau in Bucuresti , in sectorul cu cele mai multe posturi. Ma duc sa depun la inspectoratul sectorului respectiv sau la inspectoratul general al Bucurestiului.
    Cand se afiseaza centrele de concurs pt toate judetele?
    Daca depun in mai multe locuri dosarul trebuie la toate adeverinta in original de la medic sau merge si copia? Medicul cere bani si nu am sa dau pt mai multe exemplare.
    Cum completez in fisa de inscriere daca dau examen in alt judet dar vreau sa ma inscriu si in judetul meu? Eu imi doresc o detasare de la Bucuresti in judetul de resedinta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Centrele de concurs se vor afisa in curand. Daca vrei sa depui dosarul la mai multe centre, la primul nu trebuie sa specifici nimic, iar la al doilea cred ca o copie dupa adeverinta de la medic este de ajuns.

      Ștergere
    2. Multumesc pt raspuns.

      Ștergere
  26. Raspuns pt debutantul speriat de inspectia la clasa. Urmareste etapele, o sa apara numele tau pe lista cu cei inscrisi pt inspectie si tot acolo iti zice si lectia pe care trebuie sa o sustii, clasa, scoala, etc. Multa bafta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ASA DA!
      NU STERGETI,ca alti utilizatori ai site'lui
      Acest raspuns este foarte util si pentru mine si pentru multi incepatori care nu reusesc sa afle raspunsuri de la institutii!
      MULTUMESC!

      Ștergere
  27. Pt AURORA : la 7 iti trebuie semnatura de la directorul scolii unde esti acum CONFORM CU ORIGINALUL. Stie directorul ce sa faca.

    RăspundețiȘtergere
  28. Buna ziua , as avea avea si o intrebare, doresc sa ma inscriu la titularizare in acest an insa nu inteleg ce se intampla pe 5 mai, am vazut pe un site ca scria asfel înregistrarea cererilor de înscriere a candidaților la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate, inclusiv pentru absolvenții promoției 2014, la secretariatul unității de învățământ/centrului care organizează concurs; Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  29. Buna ziua . As avea si o intrebare, am vazut pe edu calendarul titularizari, insa nu inteleg pe 5 mai ce ar trebui sa fac daca de pe data de 6 mai incep inscrieriile? Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu trebuie sa faci nimic. Si inscrierile incep pe 7 nu pe 6.

      Ștergere
  30. Buna ziua.
    Am absolvit in 2013 Facultatea de psihologie si Stiintele educatie dar nu am dat licenta asa ca atunci cand mi-au eliberat adeverinta de la secretariat cu mediile si creditele din cei 3 ani au mentionat ca am absolvit 3ani fara finalizare cu licenta. Anul aceasta dau licenta in luna iulie. POT SA MA INSCRIU LA EXAMENUL DE TITULARIZARE?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar absolventii din promotia 2014 se pot inscrie la concursul de titularizare fara diploma de licenta/master, urmand sa o prezinte ulterior.

      Ștergere
  31. Buna!Va rog sa ma ajutati si pe mine cu un raspuns.Am terminat facultatea de matematica in 2013 dar nu mi-am dat licenta,eu acum ce adeverinta trebuie sa duc ca studenta nu mai sunt?multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau, dar fara diploma de licenta nu te poti inscrie la concurs.

      Ștergere
    2. Nici macar ca absolvent 2014 ca in iulie dau licenta?

      Ștergere
    3. Nici macar ca absolvent 2014 ca in iulie dau licenta?

      Ștergere
    4. Ba da. Doar cei din promotia 2014 se pot inscrie fara diploma de licenta.

      Ștergere
  32. Cand se afiseaza lista cu centrele de examen? Vor ramane aceleasi centre ca anul trecut?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu daca vor ramane aceleasi de anul trecut. Maine sau poimaine se vor afisa. Voi pune si eu o postare pe site sa anunt.

      Ștergere
  33. Buna ziua!
    M-ar interesa si pe mine daca ma pot inscrie anul acesta la examenul de titularizare pentru maistri instructori ,, estetica si igiena' in conditiile in care eu abia in iunie termin posliceala pe acelasi domeniu, drept urmare nu am inca diploma si nu am nici modulul psihopedagogic? astept raspuns urgent, va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti sa te inscrii la concursul de titularizare, cu conditia sa prezinti ulterior diploma de absolvire a scolii postliceale. Modulul psihopedagogic ai obligatia sa il absolvi in maxim 5 ani de la angajare.

      Ștergere
    2. Asteptati si alte raspunsuri, din cate stiu NU te poti inscrie la titularizare fara modul.
      Am pierdut 1AN-2013,deoarece nu mi'au primit dosarul,inscriindu'ma in toamna la modul

      Ștergere
  34. buna dimineata,

    daca nu am lucrat in invatamant in anul acesta scolar 2013-2014 dar am vechime 2 ani de zile ( 2011-2012 / 2012-2013) trebuie sa aduc vreo adeverinta de la scoala unde am lucrat anul trecut ? multumesc pt raspuns.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai avut contracte de munca incheiate incepand cu 1 septembrie pana la 31 august a anului urmator, este clar ca la 1 septembrie 2013 ai avut 2 ani vechime in invatamant si trebuie sa aduci adeverinte, care sa ateste acest lucru.

      Ștergere
    2. aha, pai eu am o adeverinta pe care scrie 2 ani vechime de la scoala si este datata de anul trecut, este buna, nu ?

      Ștergere
  35. Unde se gasesc centrele de concurs pentru titularizare...site-ul.isj dolj nu functioneaza

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca nu s-au afisat. Pun o postare imediat ce se afiseaza.

      Ștergere
  36. Buna ziua!
    Ati putea sa imi spuneti cum voi proceda la inscriere deoarece modulul psihopedagogic il voi finaliza doar la sfarsitul lunii mai, iar masteratul in luna iunie. Pentru specializarea terminata de mine(economic) am inteles ca pot preda doar materii de liceu, si pentru asta am nevoie si de masterat, dar acesta nu e finalizat . Cum voi proceda la inscriere in aceste conditii?
    Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu. Mergi in prima zi si vorbeste cu cei din comisie.

      Ștergere
  37. Buna ziua!
    Ati putea sa imi spuneti va rog cum voi proceda la inscriere, in conditiile in care modulul il voi finaliza doar la sfarsitul lunii mai, iar masteratul luna viitoare. Este adevarat ca pentru cei care termina facultatea de economic pot preda doar materii de liceu si atunci e nevoie ca si masteratul sa fie finalizat pentru a putea preda la liceu?

    RăspundețiȘtergere

  38. Buna ziua! Dosarul pt inscriere se poate depune la un singur centru sau se pot depune si la mai multe? M-a intrebat cineva astazi si nu stiam ce sa-i raspund..

    La proba practica cum se face repartizarea? Se tine cont si de ordinea alfabetica ori cum se procedeaza?

    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti depune la mai multe centre, dar examenul scris nu poti sa-l dai decat la unul dintre ele.
      Nu stiu cum se face repartizarea.

      Ștergere
  39. Buna ziua, vreau sa ma inscriu la titularizare - sunt inca la liceu , urmand sa termin anul acesta. unde trebuie sa ma inscriu? la centrele de concurs sau la inspectorat?

    RăspundețiȘtergere
  40. Multumesc pentru tot ce faceti pentru noi, pentru timpul si munca depusa. :)

    RăspundețiȘtergere
  41. La engleza la titularizare se da doar din metoda de predare sau si literatura?
    N-am inteles deloc povestea cu centrele. Cum adica sa-ti depui dosarul de titularizare la mai multe centre. De ce ar vrea cineva asta? Care e beneficiul?

    RăspundețiȘtergere
  42. am luat 6.30 la titularizare anul trecut 2013, 7 si ceva cu inspectia speciala iar anul acesta as vrea sa particip cu nota aceea.. sa nu mai sustin examenul caci in perioada aceea e posibil sa nasc. se poate? ms anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  43. Eu am terminat acum cinci ani Facultatea de Istorie si anul asta m-am gandit ca as vrea sa intru in invatamant. M-am apucat de invatat dar am o nedumerire, o sa am inspectie la clasa? Eu, nemaifiind in trecut profesor, nu stiu cum m-as descurca la o astfel de proba...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate toata lumea va tine inspectie la clasa, fie ca a mai predat, fie ca nu. Pentru a cunoaste elevii, e bine ca dupa ce vei fi repartizata pentru inspectie, sa te duci sa asisti la o lectie la clasa (asta daca te va lasa titulara de curs).

      Ștergere
  44. Buna ziua! Am lucrat doi ani la o firma, trebuie sa-mi cer o adeverinta de acolo? Sau de unde? Nu am carnet de munca. 8) Copie de pe carnetul de muncă şi/sau copia filei corespunzătoare din registrul general de evidenţă a salariaţilor;

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, poti sa aduci o adeverinta de acolo. Te poti inscrie si fara ea. Conteaza doar pentru vechime.

      Ștergere
  45. Multumesc mult pentru informatii!!!!

    RăspundețiȘtergere
  46. Buna,eu l ucrez in invatamantul prescolar dar vreau s m inscriu l titulaarizare pt inv gimnazial...imi trebuie copie dupa cartea d munk?Are relevanta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din cate stiu eu acea copie dupa cartea de munca conteaza doar la vechime.

      Ștergere
  47. Daca ma aflu in peroada de prelungire a scolaritatii si imi voi sustine licenta acum in vara ma pot inscrie la titularizare, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil ca da, dar mai bine intreaba pe cei de la centru de inscriere.

      Ștergere
  48. Daca sunt inscrisa in perioada de prelungire a scolaritatii si drept urmare imi voi sustine licenta acum in vara, ma pot inscrie la titularizare, nu?

    RăspundețiȘtergere
  49. Buna ziua! Am lucrat un an ca suplinitoare calificata, iar doamna directoare mi-a dat continuitate pentru anul urmator. Anul acesta vreau sa particip la examenul de titularizare.Intrebarea mea este urmatoarea: Pentru dosar trebuie sa aduc o adeverinta prin care mi se confirma continuitatea sau nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru inscrierea la examen, nu trebuie nici o adeverinta de acest gen.

      Ștergere
  50. Bună ziua,
    O singură întrebare am şi eu. Dacă am susţinut anul acesta cele două inspecţii pentru examenul de definitivare în învăţământ, se mai poate echivala una dintre aceste inspecţii cu inspecţia specială pentru a putea participa la examenul de titularizare? Ştiu că aşa s-a procedat anul trecut.

    Vă mulţumesc. Este cu adevărat de apreciat efortul de a răspunde atâtor întrebări primite zilnic. Vă doresc putere să faceţi acest lucru şi mai departe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da se poate echivala, dar nu o inspectie, ci media celor doua inspectii.

      Ștergere
    2. daca am terminat facultatea in 2012 si nu am luat inca diploma de licenta de la facultate, trebuie neaparat sa o iau ca sa fac copie si sa o atasez la dosar, sau pot pune fisa de inlocuire a diplomei? va multumesc!

      Ștergere
  51. Am terminat colegiul de institutori lb engleza profil sociopsihopedagofie in anul 2003,nu am facut modulul psihopedagogic am lucrat in invatamant 2 ani si am intrerupt cativa ani,pot sa ma inscriu la titularizare anul acesta sau nu.multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  52. Anul acesta termin facultatea și vreau să dau examenul de titularizare. În județul Argeș sunt doar două posturi pentru Limba și literatura română, gimnaziu.. Nu știu ce să fac, să ma mai înscriu? Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  53. Ma pot inscrie la examenul de titularizare fara modulul pedagogic?(pentru suplinire desigur).

    RăspundețiȘtergere
  54. Va rog,cu licenta in informatica,ma pot inscrie la examenul de titularizare?

    RăspundețiȘtergere
  55. Buna ziua! Sunt insarcinata(in luna septembrie urmeaza sa nasc), insa as dori totusi sa sustin examenul de titularizare de anul acesta. Intrebarea mea este urmatoarea: in eventualitatea in care obtin nota peste 7 la examenul de titularizare, dar totusi nu ma pot prezenta la post in urmatorii 2 ani ca urmare a concediului de maternitate, ce se va intampla totusi cu postul pentru care optez? Pot sa imi iau concediu maternal iar postul sa il preiau cand revin din concediu. Va rog, astept lamuriri. Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  56. Daca timp de 5 ani nu am lucrat la nici o firma, trebuie adusa copie dupa certificatul de munca, din ce perioada?

    RăspundețiȘtergere
  57. Buna seara, as vrea sa ma inscriu la examenul de titularizare insa mi-am pierdut buletinul de identitate. Acum imi voi face altul, insa pana e gata se termina perioada de inscriere. Cum as putea sa procedez?

    RăspundețiȘtergere
  58. Inscrierile se fac si pe 19 mai inclusiv ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Teoretic da, ca asa este in calendar: perioada 7-19 mai 2014.

      Ștergere
  59. Buna! Imi depun pentru prima data actele de inscriere la concurs, as vrea sa stiu daca este necesara legalizarea buletinului, certificat casatorie, certificat nastere?

    RăspundețiȘtergere
  60. Buna seara! Imi depun pentru prima data dosarul pentru inscriere. As dori sa stiu daca trebuie legalizate si certificatul de nastere, buletin si cartificatul de casatorie?

    RăspundețiȘtergere
  61. Buna ziua,

    Un absolvent de facultate se poate inscrie la concurs pentru un post chiar daca a absolvit un alt profil? Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  62. Mentionez ca nu a lucrat in invatamant. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  63. Buna ziua.
    1.Stiti cumva de unde pot obtine copie dupa fisa din registrul general de evidenţă a salariaţilor? Cartile de munca au fost desfiintate acum cativa ani, din cate stiu.
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  64. Buna ziua!Imi poate spune cineva daca adeverinta medicala e valabila de la medicul de familie sau e necesar de la medicina muncii??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu m-am inscris cu adeverinta de la medicul de familie pe care scria apta pentru a preda in invatamant. Din cate am inteles este important sa scrie exact asa.

      Ștergere
    2. si eu am avut acelasi tip , in format A/4

      Ștergere
  65. Buna ziua! Eu am terminated liceul pedagogic in 2009 dar nu am profesat. As mai avea dreptul? Sau trebuie as FAC si postliceala?

    RăspundețiȘtergere
  66. Am terminat liceul pedagogic in 2009 dar nu am profesat si as dori as aflu daca mai am dereptul sa profesez?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai ai dreptul, dar din pacate perioada de inscrieri s-a terminat.

      Ștergere
  67. Am terminat Universitatea de Arte Bucuresti - Disciplina Pedagogia Artei (in care este inclus si modulul psiho-pedagogic standard (modulul I) in anul 2009, am predat 4 ani Educatie Plastica.
    Anul acesta mi-a fost respins dosarul de inscriere la examenul de Titularizare 2014 pe motiv ca nu am modulul separat. Asa zic cei de la ISMB.
    Ma poate lamuri cineva?

    RăspundețiȘtergere
  68. Am termintat Universitatea de Arta Bucuresti - Disciplina Pedagogia Artei in anul 2009, care include si modulul psiho-pedagogic standard (modulul I), care apare pe diploma la foaia matricol. Nu am facut masteratul. Am predat timp de 4 ani Educatie Plastica.
    Anul acesta mi-a fost respins dosarul pentru examenul de Titularizare, pe motiv ca nu am modulul pedagogic, foaie separata, cel putin asta a fost explicatia celor de la ISMB. Ma poate lamuri cineva?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa te duci la facultate sa-ti dea o diploma separata pentru modulul psiho-pedagogic (chiar daca apare pe foaia matricola).

      Ștergere
  69. care ar fi perioada de inscriere pentru suplinitori ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru suplinitori calificati, perioada este aceeasi cu cea pentru titularizare. Pentru suplinitori necalificati nu exista perioada de inscriere. La toamna trebuie sa cauti ce posturi raman libere si care dintre ele sunt scoase la examen la plata cu ora pentru necalificati.

      Ștergere
  70. Buna ziua,
    Va rog imi puteti spune si mie pentru suplinitorii necalificati cum pot proceda?
    In ce perioada pot afla de posturile ramase libere, si cum trebuie sa procedez?
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  71. Buna ziua,
    Imi puteti spune va rog perioada in care pot gasi posturile pentru suplinitori necalificati ?Unde le pot gasi si cum pot proceda pentru a prinde un loc?
    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  72. Buna ziua,
    Va rog imi puteti spune si mie pentru suplinitorii necalificati cum pot proceda?
    In ce perioada pot afla de posturile ramase libere, si cum trebuie sa procedez?
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru suplinitori necalificati nu este momentan o perioada stabilita. Trebuie sa astepti pana in toamna si sa vezi ce posturi raman libere si care dintre acestea se scot la concurs pentru plata cu ora.

      Ștergere
  73. Am terminat Facultatea de Limbi si Literaturi Straine (licenta) anul asta, sectia engleza-japoneza, si as vrea sa ma inscriu ca profesor suplinitor. Care sunt actele de care am nevoie? Se da examen? Si care este perioada in care trebuie sa ma ocup de toate acestea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie asteptat pana in toamna. Atunci vom sti ce si cum. Momentan nu se stie nimic.

      Ștergere
  74. Mi-as dori mult să cunosc procedura prin care îmi pot recupera dosarul depus pt obţinerea titlului de ,,prof. expert educaţie,, deoarece concursul l-am pierdut şi actele sunt în mare măsură legalizate la notar. Aşadar îmi pot fi de folos şi în alte situaţii. Mulţumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  75. Am dosarul depus de titularizare si nu pot sa ma prezint maine . Ultimul concurs pe invatatori l-am dat in 2011 . Ce sanse am sa ocup un post de la 1 SEPTEMBRIE 2014 ?

    RăspundețiȘtergere
  76. Buna ziuan
    Sunt absolventa a fac de Psihologie 2014 si nu am apucat sa depun dosaru pentru examen din data de 21 iulie as vrea sa stiu daca dupa repartizarea celor care au dat examenu de titularizare se mai depun dosare pentru posturile vacante ramase si pentru posturile vacante trebuie sa ma adresez scolii unde este postul vacant mai intai?sau sa depun dosaru la inspectorat nu prea stiu cu ce sa incep?Va rog sa ma ajutatii?

    RăspundețiȘtergere
  77. Buna seara.Din cate am inteles pe data de 12 septembrie se afiseaza posturile ramase vacante si disponibile pentru suplinitori iar dosarele se depun la scoala la care doresti sa iti desfasori activitatea.Intrebarea mea este,ce trebuie sa contina aceste dosare?Eu de exemplu am diploma de bacalaureat,de licenta si de master.Trebuie legalizate toate?Daca depun mai multe dosare la mai multe scoli,fiecare dosar in parte trebuie sa contina copii legalizate?Sper sa ma lamuriti.Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  78. " Copii legalizate de pe actele de studii, foaia matricolă " ..puteti sa detaliati ..de exemplu daca detin foaia matricola DPPD ,este nevoie si de certificatul de absolvire ? Este nevoie si de diploma de bacalaureat sau numai de diploma de licenta ? Multumesc frumos ! atept raspunsul dumneavoastra !

    RăspundețiȘtergere
  79. salutare..am terminat liceul cu program sportiv si am diploma de profesor suplinitor de sport si as vrea sa depun dosar..am sanse sa predau?? si unde trebuie depus dosarul??

    RăspundețiȘtergere
  80. Buna dimineata! Doresc sa ma inscriu la concurs anul acesta pe disciplina geografie. Intrebare: Ce mai stiti despre subiecte? Vor fi la fel ca in ultimii 3 ani? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  81. Buna ziua.
    daca nu am terminat modulul pedagogic(a fost predat o parte din el in facultate dar nu in intregime) insa am studii de specialitate in educatie fizica si sport atat de scurta durata cat si de lunga durata , pot sa ma inscriu la examen pentru obtinerea unui post de profesor de sport fie el si suplinitor?
    Mi se va permite inscrierea la examen si acceptarea dosarului tinand cont ca nu am modulul?
    Precizez ca nu am mai activat ca profesor in scoli.
    Multumesc oricui poate sa imi dea un raspuns concret in acest sens.

    RăspundețiȘtergere
  82. Buna ziua. am terminat modulul psipedagogic, niv 1 si as vrea sa predau cultura civica pt ca am absolvit Știinte Politice. Cand este perioada de inscriere pt concursul de titularizare si unde trebuie sa depun dosarul cu toate actele cerute? Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  83. Buna ziua! As vrea sa predau ca profesor necalificat sau suplinitor. Am inteles in mare parte ce trebuie facut doar ca intrebarea mea este, acel examen pt ocuparea locului liber ramas in toamna, este la fel ca cel de la titularizare sau este altfel? cum pot afla ce anume se da atunci ca sa ma pot pregatii?

    RăspundețiȘtergere
  84. Buna ziua.

    Anul acesta finalizez studiile de licenta - Contabilitate si Informatica de Gestiune. Se poate sa ma inscriu la titularizare chiar daca nu am finalizat studiile de masterat? Tin sa mentionez ca anul acesta finalizez modulul pedagogic (nivel 1). Doresc sa sustin titularizarea pe economic, administrativ si posta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna,

      Din lista documentelor pentru dosar, ce inseamna adeverinţa de întrerupere a activitatii de la unitatea de învătământ sau intreprindere ? Daca sunt inca angajata la o companie privata nu am dreptul sa sustin examenul de titularizare?!

      Multumesc.

      Ștergere
    2. Sigur ca poti. Nu mai stiu despre ce era vorba cu acea adeverinta.

      Ștergere
  85. Vă rog să-mi răspundeți în ce perioadă are loc înscrierea dosarelor pt titularizare învățători 2015? Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  86. Buna ziua,
    Vreau sa-mi depun dosarul pentru titularizare si nu stiu daca si anul acesta trebuie facuta inspectia la clasa sau se da proba orala.

    RăspundețiȘtergere
  87. Buna ziua,

    Va rog, pentru un debutant ( in 2014 am absolvit) ce acte sunt necesare? Trebuie completata vreo cerere? (este vorba, cumva, de cererea de la pag. 91 din Metodologia 2015? )

    Va multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  88. Pentru Declaraţie pe proprie răspundere este o cerere tip, sau cum anume se procedeaza?

    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  89. Buna ziua,
    Sunt incadrata ca si cadru didactic suplinitor necalificat 2014-2015 la o scoala generala
    I-VIII as doari sa ma inscriu la examenul de titularizare si in legatura cu, copia dupa diploma de licenta este obligatoriu depunera acesteia la dosar sau se poate depune si in momentul sustineri examenului scris (eu imi sustin examenul de licenta in perioada 1-10 iulie si am inteles ca examenul de titularizare ar fi pe 15 iulie). Nota pentru proba orala se poate echivala cu nota de la proba practica sustinuta in cadrul modului de psiho-pedagogie. Daca da ce acte sunt necesare.
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  90. Buna-ziua! Poate ma puteti ajuta cu o nelamurire. In timpul facultatii nu am urmat modulul psihopedagogic, am doar diploma de licenta, respectiv masterat. In octombrie 2014 m-am inscris la modulul psihopedagogoc in regim de urgenta si urmeaza sa-l finalizez conform orarului peste trei saptamani. Asta e exact inainte de depunerea dosarelor la inspectorat. Intrebarea este: in cazul nefericit in care nu primesc adeverinta de finalizare a modului psihopedagogic pana in perioada de depunere a dosarelor la inspectorat pot sa o atasez la dosar dupa? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  91. Buna ziua
    As vrea sa stiu daca pt posturile de psiholog scolar (nu stiu denumirea oficiala) este nevoie de modulul pedagogic. Eu am absolvit psihologie simplu, (fara pedagogie) si am drept de libera practica eliberat de Colegiul Psihologilor din Romania, pe consiliere psihologica.

    RăspundețiȘtergere
  92. Buna ziua,puteti sa imi spuneti unde se depun dosarele pentru titularizare franceza in Bucuresti?Pentru adeverinta vechime este buna si una mai veche de acum doi ani sau trebuie sa iau alta noua?Eu de atunci nu am mai predat.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  93. Ma puteti ajuta cu programa pt gradul II invatatori?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://www.edu.ro/index.php/programe_perfectiona/c187/?startnum=1

      Ștergere
  94. Daca nu am mai predat de trei ani eu de ce fel de adeverinta vechime am nevoie?Unde ma duc sa iau adeverinta?De la fosta mea scoala?Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  95. Buna ziua. Va rog sa imi spuneti de unde procur adeverinta de la pct 10. Declaratie pe propria raspundere. Se completeaza la Inspectorat sau trebuie sa o iau eu de undeva? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Declaratia pe propria raspundere e doar o hartie pe care o completezi si o semnezi. O am si eu aici pe site: http://examentitularizare.blogspot.ro/2014/04/declaratie-pe-propria-raspundere.html

      Ștergere
  96. Buna ziua! am o intrebare, daca sunt licentiata in psihologie si vreau sa aplic pentru un job are nevoie de aviz inv special, vreau sa stiu daca in cazul meu este nevoie sau e suficient diploma de licenta.,Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  97. Buna seara! am o nelamurire, daca am absolvit facultatea de psihologie si as vrea sa aplic pentru un post care necesita aviz in invatamantul special. Vreau sa stiu daca fiind licentiata in psihologie mai am nevoie de acel aviz. Merci!

    RăspundețiȘtergere
  98. Buna ziua! Avizul medical de unde se obtine?

    RăspundețiȘtergere
  99. Bună ziua. Anul acesta voi absolvi profilul pedagogic de liceu. Dintre actele listate pe care trebuie sa le prezint? Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  100. Buna ziua. Am absolvit Facultatea de Teologie-didactica. As dori sa intru ca suplinitor, ce acte sunt necesare si unde se depun? Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  101. Buna ziua. Am terminat anul acesta Pedagogia si nu m-am inscris la examenul de titularizare. Pot preda ca suplinitor la o gradinita? daca da, cum ar trebui sa procedez. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  102. Buna ziua tuturor!Am predat in inv.liceu prof info in 2003 1 an ,apoi intrerupere 15 ani ,lucrand in alt domeniu.Mentionez am diploma licenta,modulul psiho-ped.Doresc sa intreb cum pot sa suplinesc si eu din sept 2016 la o scoala primara?Ce trebuie sa contina dosarul,unde il depun(insp.sectorului unde doresc sau la scoala unde doresc sa predau?)si in ce luna sa depun dosarul?
    Cu stima,
    Succes tuturor!!!

    RăspundețiȘtergere
  103. Buna,v-as ruga mult sa ma ajutati cu un raspuns,daca te intorci din concediu de crestere a copilului poti merge cu nota din anii trecuti?trebuie depus dosar si in ce perioada?multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  104. modulul psihopedagogic are valabilitate? modulul 1 l am terminat in 2011 iar modulul 2 in 2013..

    RăspundețiȘtergere
  105. modulul psihopedagogic are valabilitate? modulul 1 l am terminat in 2011 iar modulul 2 in 2013..

    RăspundețiȘtergere
  106. modulul psihopedagogic are termen de valabilitate? le am terminat in urma cu 5 ani.

    RăspundețiȘtergere
  107. Buna ziua, va rog sa ma lamuriti in urmatoarea situatie: in anul 2014 am participat la examenul de titularizare si am luat o nota peste 7, cu care m-am titularizat la nivelul scolii in anul 2015, insa fara decizie, deoarece nu am definitivatul. Intrebarea mea este, daca vreau sa ma mut intr-un alt judet, dar inca nu am domiciliul stabil acolo, cum pot ocupa un post intr-un alt judet incepand cu anul scolar 2016? Pot participa acolo la examenul de titularizare cu nota din 2014 de aici sau printr-o alta modalitate? Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  108. Buna ziua! Sunt in anul 2 la Psihologie si fac si modulul pedagogic. As vrea sa dau anul acesta examenul de titularizare. Se poate? Va multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  109. buna ziua am si eu o intrebare va rog am terminat liceu pedagogic dar nu am mai lucrat in invatamint din anul 2011 mai am dreptu sa imi depun dosaru pt titularizare mai am dreptu sa promovez mentionez ca am lucrat in invatamint 3 ani

    RăspundețiȘtergere
  110. Buna ziua,

    Am terminat facultatea de finante , banci in cadrul ASE -4 ani si master -Management Snspa -1,5 ani ( sistem ante bologna) dar nu am modul psihopedagogic. Ma pot inscrie anul acesta pentru titularizare in mai la disciplina economie si educatie antreprenoriala?Va multumesc anticipat pentru ajutor!

    RăspundețiȘtergere
  111. Bună ziua, pe ce data au loc inscrierile pentru examen?

    RăspundețiȘtergere
  112. Actualizari legate de posturile vacante in invatamantul prescolar ..?

    RăspundețiȘtergere
  113. Actualizari legate de posturile vacante in invatamantul prescolar ..?

    RăspundețiȘtergere
  114. CrisC, aceleasi acte sunt valabile si in 2016, ca si in 2014 care le-ai afisat tu ?

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: