sâmbătă, 31 ianuarie 2015

Centralizator titularizare 2015

Centralizatorul pentru examenul de titularizare 2015 il puteti vedea mai jos.

1. Centralizator 2015 cultura generala

2. Centralizator 2015 cultura generala - disciplina limba si literatura

3. Centralizator 2015 cultura generala - disciplina matematica

4. Centralizator 2015 cultura generala - disciplina cultura civica

5. Centralizator 2015 cultura generala - disciplina arte vizuale

6. Centralizator 2015 invatamant special

7. Centralizator 2015 discipline tehnologice

8. Centralizator 2015 palate si cluburi - activitati extracurriculare

9. Centralizator 2015 palate si cluburi


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

14 comentarii:

  1. Bună ziua. Care este scopul acestui centralizator?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scopul acestui centralizator, este sa vezi exact la ce discipline poti preda ca si calificat, in functie de facultatea si specializarea de pe diploma de licenta.

      Ștergere
  2. Am terminat Mecanica și am făcut și Master și as dori sa știu ce materie as putea da examen. Mulțumesc .

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca se poate am si eu o intrebare. Ce semnifica ``Management**,, Deoarece am vrut sa imi depun dosarul pe o specializare, si nu imi acepta programul Management simplu, iar in centralizator exista la disciplina pe care vr sa dau concurs. Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  4. As dori sa stiu daca am terminat administratie publica pot da examen si la ce.Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ziua, am si eu o intrebare, am citit in metodologie dar tot nu am inteles, unde si cand se depun dosarele,am terminat Facultatea de Arte plastice pentru arte vizuale, si am trei scoli, am sa sustin 3 examene orale?Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna ziua! Am gasit pe site-urile mai multor Inspecorate Scolare (spre exemplu: Arad; Bacau...) o COMPLETARE la Centralizatorul din 2015 conform careia absolventii mai multor specializari din tara, care nu fusesera initial cuprinse in Centralizator, au putut participa la etapele (inclusiv titularizare) mobilitatii personalului didactic 2015-2016! Spre exemplu, absolventii specializarii de lunga durata Teologie Ortodoxa Didactica-Asistenta Sociala s-au putut califica pe posturi de Cultura Civica, pe care le puteau solicita pana acum doar absolventii specializarii Asistenta Sociala simpla... Stie cineva daca aceste specializari vor avea aceleasi prerogative si pentru Miscarea Personalului Didactic de anul urmator: 2016-2017??? As aprecia un raspuns sincer si avizat, pentru care tin sa multumesc anticipat!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta nu vom putea sti sigur decat cand v-a fi publicat centralizatorul pentru anul viitor.

      Ștergere
  7. Buna seara!

    Pt. anul 2016, privind examenul de titularizare, mai exact inspectia la clasa, trebuie sustinuta obligatoriu unde vreau eu sa concurez sau pur si simplu imi va fi atribuita o scoala stabilita de inspectorat?
    Va multumesc si astept raspunsul Dvs.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa asteptam putin sa vedem ce va scrie in metodologie pentru 2016.

      Ștergere
  8. Buna ziua. Am terminat in anul 2004 Facultatea de Management Turistic si Comercial, in cadrul Universitatii Crestine"Dimitrie Cantemir" Bucuresti,specializarea Management Turistic si Comercial, Profilul Economic. As dori sa imi incep cariera in invatamant. Ce materii as putea preda?! Mentionez ca sunt inscrisa la DPPD Nivelul 1,pe care il voi incheia in luna martie 2016.Ma intereseaza invatamantul gimnazial. Cum ar trebui sa procedez? Care sunt pasii pe care trebuie sa ii urmez??!!
    Multumesc anticipat.
    Ps. In cazul in care se poate, doresc raspuns si pe : aly_sor@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce materii poti preda, vezi in centralizator.
      Parii care trebuie sa-i urmezi sunt descrisi in calendar.

      Ștergere
  9. Buna ziua! As dori sa ma ajutati si pe mine cu cateva informatii legate de dosarul de inscriere pentru titularizare 2017. Eu voi sustine examenul de licenta la inceputul lunii iulie si vreau sa stiu daca pot participa la examenul de titularizare daca in momentul depunerii dosarului eu nu pot prezenta diploma de absolvire. In alta ordine de idei am absolvit modulul I pedagogic, deci pot sa predau la liceu ? Adeverinta medicala se obtine de la medicul de familie de unde locuiesc?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, poti sa te inscrii chiar daca dai licenta in iulie.
      Adeverinta medicala o iei de la un cabinet de medicina muncii.

      Ștergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: