duminică, 22 februarie 2015

Calendar titularizare 2015 + cereri si anexe metodologie

Pentru a va fi mai usor, am afisat separat calendarul miscarii personalului didactic 2015, cat si niste cereri si anexe din metodologie:

Anexa 19 din metodologie:
Calendar titularizare 2015

Anexa 3 din metodologie:
Cerere titularizare in baza art. 253 din legea educatiei

Anexa 14 din metodologie:
Cerere pentru completarea normei didactice

Cerere pentru obtinerea acordului pentru transfer/pretransfer consimtit intre unitati de invatamant

Cerere de transfer pentru restrangere de activitate/pretransfer consimtit intre unitati de invatamant

Cerere de pretransfer prin schimb de posturi prin consimtamant scris

Cerere de inscriere la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate in invatamantul preuniversitar, sesiunea 2015

Acord pentru detasare in interesul invatamantului in anul scolar 2015-2016

Cerere de detasare la cerere prin concurs specific



Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

44 de comentarii:

  1. Buna ziua. Am vazut ca s-au afisat programele pentru titularizare. As dori sa vad si un model de subiect pt titularizare 2015 la disciplina fizica, daca se poate. Va multumesc mult! Vali

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca nu s-a afisat nici un model de subiect pentru 2015, dar cred ca vor face ca anul trecut si vor afisa subiectele date in 2014 ca fiind subiecte model pentru 2015.

      Ștergere
    2. s-au afisat modelele de subiecte pentru titularizare 2015 si nu sunt deloc pe structura celor de anul trecut( cel putin la invatatori), caci din pacate lucrurile bune nu dureaza mult la noi in tara....verificam IONA in loc de ceea ce trebuie. Asta e Romania noastra :( ....si ne mai miram de ce avem tot mai putini elevi cu calificative bune....

      Ștergere
  2. Buna ziua. Va rog, sa-mi spuneti, ce ar trebui sa stiu pentru o persoana care participa pentru prima data la acest examen. (cum se desfasoara inscrierea, examenul, sau alte detalii). Va mutumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua si eu am aceiasi intrebare eu particip pentru prima oara si chiar nu stiu ce pasi ar trebui sa urmez .Daca doreste cineva sa ma indrume Va multumesc !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu spun sa studiati site-ul edu.ro si sa faceti meditatii la metodologie. Va pot da recomandari dc doriti. Ganduri bune!

      Ștergere
    2. Buna dimineata, imi puteti recomanda un profesor bun pentru examenul de titularizare la limba engleza? Chiar si la metodologie. Va multumesc!

      Ștergere
  4. Buna ziua,am o inrebare,am terminat facultatea de management si am facut modulul pedagogic nivelul 1.si mi-as dori sa predau ati putea sa mă ajutati cu câteva informații ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da si eu am cerut informatii dar se pare ca nimeni nu vrea sa ne ajute...........daca aflu ceva te anunt

      Ștergere
    2. Cu ce fel de informatii? Cele mai multe informatii le gasesti in metodologie. Acolo ai calendarul, ce acte iti trebuie pentru dosar si multe altele.

      Ștergere
    3. Cu modulul pedagogic nivel 1 nu poti preda la clase de nivel liceal. Cu Managementul nu prea ai unde sa predai decat la clase de nivel liceal. Concluzia: trebuie sa absolvi si modulul pedagogic nivel 2.

      Ștergere
  5. Buna, am si eu o nelamurire: sunt profesor suplinitor iar in iulie trebuie sa nasc. Daca iau inca o data postul acesta in sedinta publica(precizez ca primesc continuitate cu def si nota peste 7) dar in primul semestru sa fiu in ccc; as putea sa ma intorc din al 2 lea semestru? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oare chiar nimeni nu a mai fost in aceasta situatie?

      Ștergere
    2. Andreeiia, stiu doar ca titularii se pot intoarce oricand. Nu stiu cum este pentru suplinitori. Presupun ca e tot la fel, dar sunt sigura.

      Ștergere
  6. Buna seara. Cerere pentru continuitate nu exista?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba da, dar momentan pentru 2015 nu am gasit. Cand o sa apara o sa o pun si eu pe site.

      Ștergere
    2. M.ar interesa si pe mine cererea pt continuitate 2015.

      Ștergere
  7. Multumim din suflet pentru informatii, Cris! Stii cumva daca programa pentru invatatori este tot cea de anul trecut? Multumesc!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere.
      Programele nu s-au modificat.

      Ștergere
    2. Buna sunt studenta la biologie, anul acesta am sa termin , am facut modulul pedagogic si doresc sa dau pentru titularizare. M-am uitat la metodologie dar nu prea inteleg nimic pentru ca nu m-am mai intalnit cu asemenea situatii. As vrea sa va intreb in ce data exact trebuie sa fie depus dosarul in 11-19 mai? Ce acte trebuie legalizate cu referire la o persoana care acum doreste sa faca parte din invatamant pentru ca foarte multe se refera la persoanele care au mai lucrat in domeniu? Si nu stiti de unde as putea sa iau programa pentru examen ca sa stiu din ce sa ma pregatesc la examen?

      Ștergere
    3. Buna sunt studenta la biologie, anul acesta am sa termin , am facut modulul pedagogic si doresc sa dau pentru titularizare. M-am uitat la metodologie dar nu prea inteleg nimic pentru ca nu m-am mai intalnit cu asemenea situatii. As vrea sa va intreb in ce data exact trebuie sa fie depus dosarul in 11-19 mai? Ce acte trebuie legalizate cu referire la o persoana care acum doreste sa faca parte din invatamant pentru ca foarte multe se refera la persoanele care au mai lucrat in domeniu? Si nu stiti de unde as putea sa iau programa pentru examen ca sa stiu din ce sa ma pregatesc la examen?

      Ștergere
    4. structura subiectelor s-a schimbat pentru invatatori.....din pacate...:(

      Ștergere
    5. La ce te referi cand spui ca: "structura subiectelor s-a schimbat pentru invatatori" ?

      Ștergere
    6. Scuze, acum am vazut subiectul model.

      Ștergere
  8. Buna am o intrebare daca nu am terminat modulul psihopedagogic dar am terminat facultatea de sport pot sa predau ca si suplinitor?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fara modul, poti preda doar ca suplinitor necalificat.

      Ștergere
  9. Va rog spuneti-mi unde gasesc subiectele din 2015 la examenul de titularizare consiliere psihopedagogica?

    RăspundețiȘtergere
  10. Care este ordinea in care se intra la pretransfer, daca esti titular in alt judet?

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna ziua ! A aparat programa de titularizare pe invatatori, pt ca nu o gasesc

    RăspundețiȘtergere
  12. As dori sa stiu si eu in ce consta ex de gradul II pt disciplina invatatori si un link catre o programa.Va rog frumos!

    RăspundețiȘtergere
  13. Cerere pt prelungirea contr. de muncă pt .cei cu def. unde găsesc?

    RăspundețiȘtergere
  14. Stai ca va spun eu. Puneti mana si deschideti site-ul www.edu.ro si site-urile isj-urilor. E greu tare, nu? Informatii, informatii... Nu dam! De ce? Ca sunteti lenesi! Deschideti site-urile indicate plus acesta. Da', post, post nu vreti sa va dam noi? Asa gratuit, fara concurs? Hai ca avem si in orasele resedinta de judet... Puneti mana la munca!

    RăspundețiȘtergere
  15. Scuze... Uitasem, pentru aia care nu au facut modulul pedagogic... De ce nu l-ati facut? A! Era trendy... Sau la moda, nu? Nu! Nu primiti nimic! Nici un post! Ca necalificat nu iei post, dar hai na, inscrieti-va, prapaditilor ca sa va convingeti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu trebuie sa fii rautacios. Multi tineri habar nu au ce sa faca imediat ce termina facultatea. Poate ca pot primi posturi si ca necalificati, depinde tare mult de judet si evident, posturile sunt undeva la tara, intr-un colt nenavetabil. Pentru oras si pentru posturi bune trebuie studii, adica nimeni nu-ti da niste copii pe mana daca tu nu stii ce sa faci cu ei.

      Ștergere
  16. Daca am acordul CA pt continuitate la suplinire ,trebuie sa depun dosar la ISJ si in perioada 11-19.05 si in perioada 30 -31.06 2015,daca nu intentionez ,sa particip la concures in 2015? Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna seara!

    Dupa licentierea in economie, am urmat un modul psiho-pedagogic in anul 2007. Doresc sa incep Fac. PIPP pentru a deveni profesor in invatamantul prescolar. Dupa acest ciclu I, este de ajuns sa pot da examenul de titularizare sau este obligatoriu sa urmez si masterul?

    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In momentul de fata, dupa ce termni PIPP poti da examen de titularizare pentru invatamantul prescolar, fara nici o problema. Sper ca in viitor sa nu se schimbe nimic legat de acest lucru.

      Ștergere
  18. Va multumesc mult petru raspuns! Sper ca pe viitor sa ramana cerinta neschimbata!

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna ziua! Anul acesta sustin si eu pentru prima data examenul de titularizare la disciplina Cultura Civica si inspectia la clasa o am pe 3 iunie, la clasa a VIII-a. Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un proiect de lectie la Cultura Civica pe ,,Patriotism si integrare europeana"? La clasa cine va participa la inspectie? (profesorul de la clasa si un metodist). Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna ziua am si eu niste nelamuriri, daca ma poate ajuta cineva: am intrat in concediu crestere copil, insa de la scoala mi s-a propus sa depun dosarul pt suplinire, pentru cazul in care Doamne fereste sotul este dat afara sa vin eu la servici, mentionez ca am luat deful si titularizare cu nota 8 si ceva dar nu m-am titularizat, acum am niste intrebari care nu le-am aflat raspunsul in metodoloie: care sunt actele necesare pt suplinire? examenul pt suplinire se da la inspectorat sa la nivel de scoala cum s a dat in anii precedenti? si cand trebuie depuse actele pt suplinire? Va multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna ziua am si eu niste nelamuriri, daca ma poate ajuta cineva: am intrat in concediu crestere copil, insa de la scoala mi s-a propus sa depun dosarul pt suplinire, pentru cazul in care Doamne fereste sotul este dat afara sa vin eu la servici, mentionez ca am luat deful si titularizare cu nota 8 si ceva dar nu m-am titularizat, acum am niste intrebari care nu le-am aflat raspunsul in metodoloie: care sunt actele necesare pt suplinire? examenul pt suplinire se da la inspectorat sa la nivel de scoala cum s a dat in anii precedenti? si cand trebuie depuse actele pt suplinire? Va multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna ziua ,
    Daca am terminat matematica scurta durata fara modul valabil, unde as putea gasi niste ore in regim de plata cu ora?Multumes

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna ziua, am o problema.
    am sustinut examen de titularizare in judetul x si doresc sa ma stabilesc definitiv in judetul y , sa obtin un post in judetul respectiv. Mentionez ca nu am sustinut proba practica sau scrisa in jud y. Intrebarea mea este Ce trebuie sa fac? Ce pasi trebuie sa urmez pt a obtine un post in jud y?

    RăspundețiȘtergere
  24. Sunt curioasa cu cat se plate ora ca necalificat?Multumesc.

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: