marți, 24 noiembrie 2015

Metodologia cadru si calendar titularizare 2016

Metodologia cadru si calendarul pentru examenul de titularizare 2016, le puteti vedea mai jos.

Metodologia cadru si calendar titularizare 2016

Nu m-am uitat pe ea, deci nu stiu ce modificari sunt fata de anul tecut. Am vazut doar ca examenul scris este pe 20 iulie 2016.


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

84 de comentarii:

  1. Buna, ma numesc Florica, am o intrebare pt exagenul de titularziare din 2016, nu stiti cum ar fi continutul subiectelor, ar fi asemanator modelului din 2015, adica ar contine doar un subiect de metodica si 2 sub de disciplina, asa cum s-a procedat si alti ani, sau ar fi ca in 2014 când au fost 2 subiecte de metodică si 1 sub disciplina? Exagenul de titularziare in ce data e, mai este si examen de suplinire, se organizeaza la nivel de inspectorat sau dac sunt posturi la nivelul scolii in care e postul disponibil? Va mulţumesc mult pt raspunsul care o sa mi-l dati

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. invata sa scri inainte sa mergi la titularizare.

      Ștergere
    2. Exact, rade ciob de oala sparta! Sau... nu vezi barna din ochii tai, insa vezi paiul din fata altora!

      Ștergere
  2. De ce este examenul de titularizar înaintea celui de definitivat? Nu trebuia să fie cel de definitivat înaintea celui de titularizare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu poti da examenul de definitivat fara sa tii ore.

      Ștergere
    2. Orele sunt ţinute în cadrul inspecţiilor. Dar dacă primesc continuitate de la şcoală şi iau definitivatul nu mai are rost să dau titularizarea. Dar în cazul de faţă....titularizarea este înaintea examenul de definitivat şi nu am cum să ştiu dacă voi lua examenul.

      Ștergere
    3. Doamneeeee. Nu mai are rost sa dati titularizarea??? Genul asta de oameni nu au ce cauta in invatamant.

      Ștergere
    4. Tocmai, continuitate pe post ai daca obtii minim 5 la examen.

      Ștergere
  3. imi poate spune cineva pentru judetul Botosani cand incep inscrierile pentru examenul de titularizare? va multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inscrierea pentru examenul de titularizare are loc in intervalul 13-20 mai a.c.

      Ștergere
    2. dar pe 12 mai spune in calendar ca se inregistreaza (la insectorat)cererile la concurs. cererile cui ?
      deci, mai intai pe 12, depunem cererile si de pe 13 merem la inscrieri ?
      sau cererile respective nu ne privesc pe noi ???

      Ștergere
    3. de acuma la treaba.....bafta

      Ștergere
  4. dar pentru Suceava? multumesc

    RăspundețiȘtergere
  5. O intrebare: eu am specialitatea matematica informatica , am dat examen pe matematica si am 12 ore pe specialitate intr-o scoala cu invatamant simultan. Mi-a completat norma cu 4 ore de sport si 2 de prietenul meu calculatorul. Am inteles ca la mediul rural te poti titulariza si pe catedra formata din 2/3 ore de specialitate iar restul sa fie completat cu altceva. Stiti cumva daca pot cere titularizare cu art 253?

    RăspundețiȘtergere
  6. Pe ce data se da examenul de titularizare in 2016 pentru judetul Ilfov?

    RăspundețiȘtergere
  7. Pentru Ilfov pe ce data se da examenul de titularizare 2016?

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ziua.Ma intereseaza daca se poate depune dosarul de inscriere pentru titularizare in 2 judete si daca cu acelasi dosar pe baza mediei obtinute se pote opta pe unul din postuile din acele 2 judete?Deci se consieul detitularizare ca un examen la nivel national?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te poti inscrie , dar dai inspectia intr-un singur judet si in acela vei intra in prima sedinta din vara, eu am dat in iasi si dupa m-am transferat in neamt si am fost pusa in coada listei fiindca am avut inspectia in iasi, :(

      Ștergere
  9. Buna ziua! Ce acte sunt necesare pentru titularizare? Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vezi in metodologie, la sfarsitul cererii de inscriere la concurs (anexa 14).

      Ștergere
    2. Buna seara CrisC imi poti spune si mie pe ce data este examenul de suplinire 2016 ? Multumesc anticipat .

      Ștergere
    3. Momentan nu este stabilit nici o data.

      Ștergere
  10. Buna seara! Cand sunt inscrierile in judetul dolj pentru titularizare? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna seara! Am sustinut examen de titularizare in 2013, obtinand media 6.97. Conform metodologiei 2016-2017 trebuie sa dau examen de titularizare in acest an sau pot participa la repartitie cu media obtinuta in 2013 (mentionez ca am continuiate si gradul definitiv). Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna ziua! Imi spuneti va rog, daca inscrierea este intre 13-20 mai in toata tara, in ce interval se va sustine proba practica la clasa pentru invatatori? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  13. BUNA ZIUA!ASI DORI DACA SE POATE DE UNDE ASI PUTEA INVATA PENTRU PROFESOR DE SPORT.MULRUMESC!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Invata intai limba romana!

      Ștergere
    2. Invata intai limba romana!

      Ștergere
    3. Pentru a fi profesor, mai intai trebuie sa stii limba romana.

      Ștergere
  14. Buna seara! Pe ce data se va tine examenul de titularizare in judetul Prahova? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Monitorul Oficial anunță prevederi la nivel de țară. Pe bune că vreți să deveniți profesori și nu aveți competența de înțelegere a unui text scris? Bacalaureatul l-ați dat în zile diferite, în funcție de județ? Și ocuparea posturilor e tot concurs NAȚIONAL....

      Ștergere
  15. Stie cineva pe ce data se tine proba practica? :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Din câte am citit eu pe aici, examenul de titularizare se susţine peste tot pe aceeaşi dată: 20 iulie. Dacă e altfel, let me know. Sunt tot din PH.

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna ziua, am dat anul trecut examenul de titularizare, daca m-as inscriesi anul asta , dar as lua nota mai mica, pot sa o aleg pe cea de anul trecut, Voi intra in primasedinta sau a doua?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna ziua! nu stiu daca va mai raspuns cineva si eu am fost in aceasta situatie, va puteti inscrie, dar daca dati examenul anul acesta si luati nota mai mica, ca si anul trecut,nu se mai ia in considerare nota de anul trecut, ci nota din acesta an. si o sa participati in sedinta in fuctie de nota de anu acesta.

      Ștergere
  18. Buna ziua! Unde pot gasi lista centrelor in care se depun cererile de titularizare?
    Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna ziua! Stie cineva pana la ce clasa se poate preda cu modulul 1 pedagogic? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  20. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  21. cand este examenul pentru suplinitori?

    RăspundețiȘtergere
  22. cu nota din 2013 ai continuitate fara sa fie scos postul la concurs ? am luat 8,15 ?

    RăspundețiȘtergere
  23. Ce trebuie sa invatatm pentru titularizare specializarea invatator/educator?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua ! Ofer ore de pregătire pentru examenul de titularizare ( + materiale de studiu individual / numai in municipiul București ) pentru mai multe detalii, ma puteți contacta pe adresa adela.tortolea96@gmail.com

      Ștergere
  24. Pentru a preda la liceul cu deficiențe auditive,am atestat.Nu sunt titular.Pe lista cu ore libere,scrie comunicare în limbaj mimico gestual.În ce constă aceastăverificare?Un atestat,o lecție la clasă?

    RăspundețiȘtergere
  25. Imi puteti spune, va rog, cand se va sustine examenul pentru suplinitori in invatamantul primar?
    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  26. Buna seara! Am inteles ca depunerea dosarelor se face pe specializari. Daca este adevarat, stie cineva cand se depun dosarele pt Geografie? Multumesc:)

    RăspundețiȘtergere
  27. Buna ziua ! Ofer ore de pregătire in particular pentru examenul de titularizare (Menționez ca sunt disponibilă numai in Weekend in București ) Pentru mai multe detalii ma puteți contacta la adresa adela.tortolea96@gmail.com. O zi plăcuta !

    RăspundețiȘtergere
  28. Imi spune-ti va rog frumos la ce liceu se depune dosarul pentru inscriere in Timisoara.Ma intereseaza pentru Turism si Alimentatie Publica! Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  29. Ma intereseaza dace e cineva din Timisoara si ma poate ajuta cu materiale pentru Alimentatie Publica si Turism, pentru titularizare. Am manualele de a IX si a X-a si o parte din cele de metodica, dar nu am gasit tot.Daca e cineva care a dat examen si are totul facut ii platesc materialele.Adresa mea de email e gkrystyna@yahoo.com. Lasati-mi un email si stabilim o intalnire in oras daca e cineva dispus sa ma ajute. Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  30. Pe ce data se da examenul de titularizare in 2016 pentru judetul Harghita?

    RăspundețiȘtergere
  31. Se poate sustine examenul scris de pe 20 Iulie daca nu sustii inspectia la clasa si/sau proba orala pt bilingv chiar daca am fost de acord cu acestea la depunerea dosarului? Intreb pt ca s-ar putea sa nu imi pot lua liber de la serviciu in aceasta perioada.Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce sa mai dai examenul scris, ca oricum fara nota la inspectie, nu ti se va face media.

      Ștergere
  32. buna ziua ,in ce perioada se sustin inspectile la clasa?

    RăspundețiȘtergere
  33. Cand se afiseaza programul pentru inspectiile la clasa? Multam!

    RăspundețiȘtergere
  34. Se mai fac inscrieri in toamna pentru postu de suplinitor si pe ce data?

    RăspundețiȘtergere
  35. Buna ziua.

    Pentru postul de suplinitor cand se fac inscrieri?

    Multumesc,

    RăspundețiȘtergere
  36. Buna ziua.

    Imi puteti spune va rog in ce perioada se fac inscrierile pentru suplinitori.

    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  37. Buna ziua....as avea o intrebare: de unde stim din ce subiecte trebuie sa invatam pt examenul scris de titularizare? Am vazut subiectul din 2015, dar este undeva afisata o lista de scriitori sau de gramatica din care trebuie invatat? E prima data cand dau pentru titularizare si nu stiu cum sa fac si de unde sa caut raspunsuri...

    RăspundețiȘtergere
  38. Imi puteti spune unde se tine examenul?

    RăspundețiȘtergere
  39. exista o programa pentru orice disciplina de examen... se gaseste pe edu.ro

    RăspundețiȘtergere
  40. Buna ziua ! Cand se tine examenul pentru suplinitori ?

    RăspundețiȘtergere
  41. care este diferenta intre "programul de conversie profesionala a cadrelor didactice" si "masterul" in alta specialitate decat cea de licenta?

    RăspundețiȘtergere
  42. Cand este examenul de suplinire?

    RăspundețiȘtergere
  43. ptentru ex titularizare am nevoie de buletin de bucuresti ptr a primii repartitie in capitala. mentionez ca buletinul este de calarasi

    RăspundețiȘtergere
  44. Pentru examenul de titularizare am nevoie de buletin de Bucurest?Mentionez ca m am nascut in Calarasi si as dorii sa practic in capitala

    RăspundețiȘtergere
  45. Am obtinut anul acesta nota 7,35 la Titularizare, profil Mecanica.Intrebarea mea este : daca nu sunt ore conform profilului, pot lua ore la a doua specializare ?(eu am Informatica si Engleza ).A doua intrebare: daca obtin ore la a doua specializare pot avea continuitate pe acele ore si anul viitor?

    RăspundețiȘtergere
  46. Daca au ramas ore si dupa ce candidatii de la titularizare au ales, cine are dreptul sa le ia? Eu nu am participat la titularizare, dar in domeniul meu au ramas ore. Examen pt suplinire vad ca nu se mai anunta. Cum sa fac sa incerc? Macar ca suplinitor necalificat, desi am licenta in domeniu.
    Multumesc. Mihaela Iasi

    RăspundețiȘtergere
  47. Buna ziua. Am o intrebare. Mai o sa fie supliniri anul acesta. Eu nu am mai participat de ceva vreme la examenul de titularizare si as vrea sa stiu daca vor mai fi concursuri de suplinire pe unitate de invatamant. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  48. Buna ziua. Eu dau pentru prima data examenul de titularizare. Ce acte imi trebuie pentru dosar?

    RăspundețiȘtergere
  49. Titularizarea de dă și în toamnă?

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: