marți, 20 decembrie 2016

Metodologie titularizare 2017

A aparut in sfarsit pe site-ul Ministerului Educatiei, metodologia pentru examnul de titularizare 2017. Aceasta o puteti descarca in format pdf, de aici:

Metodologie titularizare 2017

Sau o puteti citi online de aici:
Metodologie titularizare 2017


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

52 de comentarii:

  1. Salut,

    Am terminat facultatea de stiinte politice, administrative si ale comunicarii, specializarea stiinte politice si un masterat pe comunicare politica. Totodata am absolvit si modulele pedagogice, ce as putea sa predau in invatamantul gimnazial, liceal?

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna! Contrar parerilor anterioare, cred ca puteti preda Cultura civica, clasele VII-VIII. Pentru siguranta, consultati Centralizatatorul de pe site-ul ministerului (inarmati-va rabdare :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am absolvit in 1997 facultatea de Informatica si am frecventat si modulul pedagogic, dar nu am lucrat deloc in invatamant. In 2015 am absolvit si facultatea de Horticultura, dar, in programa de studiu nu era inclus si modulul pedagogic. As vrea sa stiu daca in aceste conditii pot profesa in invatamant pe un post de profesor sau maistru instructor si care sunt pasii de urmat pentru atingerea acestui tel. Va multumesc! Cristina D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur ca poti. Daca ai facut modulul psihopedagogic, acesta nu expira, chiar daca nu ai predat pana acum. Trebuie sa dai examenul de titularizare si sa prinzi postul care il vrei.

      Ștergere
  4. Buna ziua.Am terminat psihologie si stiintele educatiei.Am facut un modul psihopedagogic si am nivel 2 ceea ce imi da dreptul sa predau la clasele IX-XII .Intrebarea mea estr daca pot preda si in calitate de invatator sau necesita alte pregatiri? Va multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna ziua, pot participa la examenul de titularizare daca nu am modulul pedagogic terminat? Mai aveam de facut doar practica. Daca nu ce ar trebui sa fac pt a putea preda in invatamantul liceal? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna ziua ! Stie cineva in ce data se fac inscrierile pentru titularizare anul acesta?

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ziua ! Stie cineva in ce data se fac inscrierile pentru titularizare anul acesta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Perioada de inscriere pentru titularizare 2017 este 16-22 mai. Urmareste calendarul aici: http://examentitularizare.blogspot.ro/2016/12/calendarul-titularizare-2017.html

      Ștergere
  8. Stie cineva care este programa pt examenul de titularizare - educatori. A ramas aceeasi ca anul trecut ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vezi aici: http://examentitularizare.blogspot.ro/2017/01/programe-pentru-concurs-titularizare_29.html

      Ștergere
  9. Buna ziua, am si eu o intrebare: care este mai exact procedura pentru a prinde un post ca si profesor de liceu? Iar a doua intrebare este cine anume da inspectia la clasa? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dai examen si daca iei nota mare, poate prinzi post unde vrei.
      Toata lumea care se inscrie la examen sustine si inspectia la clasa.

      Ștergere
  10. Buna seara!Am urmat studiile facultatii P.I.P.P (Pedagogia invatamantului primar si prescolar)din Galati dar din motive financiare m.am retras in anul 3 pentru ca eram la taxa si nu mai aveam posibiliate de a plati.As dori sa stiu daca mai pot continua acum sa imi inchei situatia si sa.mi dau licenta sau trebuie sa incep din nou.Va multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca iti continui studiile, da, poti sa dai examenul de titularizare. Din pacate, nu poti sa te inscrii anul acesta, pentru ca momentan nu poti dovedi ca esti an terminal.
      In ce conditii iti poti continua studiile vezi la facultate. Din cate stiu eu nu trebuie sa treaca mai mult de 7 ani de cand ai intrerupt studiile.

      Ștergere
  11. Am si eu o mare nelămurire şi până ajung la inspectorat, intreb aici: am terminat colegiul universitar de institutori, sectia limba franceza. Apoi Litere si apoi un master care nu i in domeniul literelor. Ma intereseaza DACĂ pot să mă titularizez pe franceză cu acest colegiu ? sau trebuie să mă duc pe română şi nu mă mai doare capul!?? Eu aş vrea să predau franceză şi să mă pot inscrie la concurs pe această disciplină. POT?

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna ziua, pot sa particip la titularizare pt profesor economie daca nu am modulul pedagogic terminat? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna ziua, pot sa particip la examen titularizare pentru profesor economie daca nu am modulul pedagogic terminat? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  14. Am facut un an master la taxa,am obtinut numai note mari, dar ptr anul doi nu mai am posibilitatea de a achita suma.Va intreb daca pot sa trec in anul 2 de la taxa la buget s-au daca intrerup cum pot face ultimul am la buget.Exista vreo varianta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La master tot asa puneai cratima la intamplare? Cum ajungeti la facultate, fratilor, fara sa stiti sa scrieti corect?????

      Ștergere
  15. Am terminat anul 1 master cu note mari dar la taxa Anul 2 nu mai am posibilitatea sa-l termin.Pot sa trec in anul 2 la buget ? Daca fac intrerupere un an dupa aceia pot termina urmatorul an la buget?

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna ziua, stie cineva daca pana in vara mai am vreo sansa sa parcurg modulul pedagogic (nivel I+II) si daca da unde anume? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  17. Salut! Unde gasesc totusi posturile vacante? Am cautat pe siteul inspectoratului dar nu am gasit decat posturi cu incepere din anul asta scolar, iar eu vreau din anul 2017-2018.. Pentru Timis vreau. Ma poate ajuta cineva cu un link, va rog?

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna seara!
    In cazul in care eu am terminat Liceul Pedagogic in Buzau in anul 2013, pot da titularizarea anul acesta in Bucuresti, chiar daca in acesti 4 ani nu am urmat Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei?

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna seara!
    Anul acesta termin Facultatea de Contabilitate si Informatica de Gestiune. Am facut si modulul psihopedagogic.Ati putea sa imi spuneti daca pot preda la clasela 9-10 daca nu am masterul facut? Sau as putea preda TIC la gimnaziu? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna seara! Am și eu o întrebare dacă știți când se fac înscrierile​ pentru titularizarea anul aceste pentru educatoare?

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna seara! Am și eu o întrebare dacă știți când se fac înscrierile​ pentru titularizarea anul aceste pentru educatoare?

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna ziua!
    As dori sa Va intreb respectuos daca sunt titulara pe un post anume si am specilaizare dubla (de exemple Germena. Romana) si sa zicem, m-as transfera pe un port pentru o perioada determinata, imi pierd statutul de titular? Asemanea, daca pot s adau la examenul de titularizare si cu cealalta specializare si sa devin titulara/la dublu cum ar veni?
    Va multumesc pentru raspuns

    RăspundețiȘtergere
  23. Pentru o perioada determinata, ca titular se numește detasare si se depune dosar anual in acest scop. Dvs ca titular dacă participați la exam de titularizare va pierdeți statutul anterior.

    RăspundețiȘtergere
  24. Bună seara! Dacă optez inițial pe continvitate mai pot sa mă inscriu la titularizare, iar în cazul în care as obține un post mai bun pot sa renunț la postul obtinut prin continuitate. Multunesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  25. vreau actele titularizare 2017 pe site mareeeeeeeeeeee va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  26. unde vad actele titularizare 2017 nu e clar in metodologie va multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca chiar vrei sa le vezi, poti sa te uiti aici pe site, ca sunt afisate chiar de mai multe ori.

      Ștergere
  27. Buna seara am si eu o intrebare. Nu am obtinut nota de trecere la examenul de titularizare pana acum dar am obtinut nota la concursul judetean , cu acea nota pot sa imi depun dosar pentru continuitate in anul scolar 2017-2018?

    RăspundețiȘtergere
  28. Buna ziua .Sunt inscrisa pentru examenul de tituarizare in Arges, am sustinut inspectia speciala aici . Sunt nevoita sa ma mut in 3-4 zile in Prahova unde am si domiciliul (pe buletin). Ma pot prezenta la repartitie in Prahova ? Este adevarat ca pot solicita un post dupa ce se repartizeaza cei care sustin examen in Prahova?

    RăspundețiȘtergere
  29. Am avut fituici la titularizare si m-au dat afara . Pot sa mai dau in toamna la suplinire ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti, dar mai bine stai acasa. Incerc sa te vad in fata elevilor cum scoti fituicile :))

      Ștergere
  30. Bună ziua,
    Am o licență în istorie și modulul pedagogic I. Am predat, norma completa în anul 2016 -2017 și m_am înscris la definitivat pentru aprilie 2018.Am dat din nou titularizarea și deși am nota peste 7 nu știu dacă voi putea prinde cateva ore de istorie. În același timp am primit acord continuitate art. 85 .Rugăminte.: mă poate ajuta în vreun fel aceasta acord, pentru a da definitivat în 2018 câte ore trebuie minim sa prind undeva și, dacă nu reușesc la istorie, Cum pot prinde o suplinire ca educator eventual? Mulțumesc anticipat pentru răspunsuri.

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: