duminică, 29 ianuarie 2017

Programe concurs titularizare 2017 (profesori)

Pentru a va fi mai usor, am pus link-uri unde puteti vizualiza direct sau descarca programele pentru concursul de titularizare 2017.

- Programa limba si literatura romana - titularizare 2017
- Programa educatori - titularizare 2017
- Programa educator puericultor - titularizare 2017
- Programa invatatori - titularizare 2017
- Programa matematica - titularizare 2017
- Programa fizica - titularizare 2017
- Programa biologie - titularizare 2017
- Programa chimie - titularizare 2017
- Programa documentaristi - titularizare 2017
- Programa coregrafie - titularizare 2017
- Programa arte vizuale - titularizare 2017
- Programa alimentatie publica - titularizare 2017
- Programa agricultura / horticultura - titularizare 2017
- Programa arta actorului - titularizare 2017
- Programa geografie - titularizare 2017
- Programa istorie - titularizare 2017
- Programa limba engleza - titularizare 2017
- Programa limba franceza - titularizare 2017
- Programa informatica - titularizare 2017
- Programa psihologie - titularizare 2017
- Programa turism - titularizare 2017
- Programa religie ortodoxa - titularizare 2017
- Programa mecanica - titularizare 2017
- Programa limba spaniola - titularizare 2017
- Programa limba latina - titularizare 2017
- Programa limba italiana - titularizare 2017
- Programa limba germana - titularizare 2017
- Programa geologie - titularizare 2017
- Programa electrotehnica si electromecanica - titularizare 2017
- Programa filosofie si logica - titularizare 2017
- Programa electronica, automatizari si telecomunicatii - titularizare 2017
- Programa educatie muzicala - titularizare 2017
- Programa zootehnist - titularizare 2017
- Programa veterinar - titularizare 2017
- Programa sociologie - titularizare 2017
- Programa silvicultura - titularizare 2017
- Programa psihopedagie speciala - titularizare 2017
- Programa prelucrare lemn - titularizare 2017
- Programa terapie educationala complexa si integrata - titularizare 2017
- Programa educatie fizica (antrenori) - titularizare 2017
- Programa economie - titularizare 2017
- Programa cultura civica - titularizare 2017
- Programa chimie industriala - titularizare 2017
- Programa comert - titularizare 2017
- Programa confectii piele - titularizare 2017
- Programa confectii textile - titularizare 2017
- Programa constructii - titularizare 2017
- Programa protectia mediului - titularizare 2017
- Programa medicina generala - titularizare 2017
- Programa limba rusa - titularizare 2017
- Programa limba japoneza - titularizare 2017
- Programa limba greaca - titularizare 2015
- Programa limba chineza - titularizare 2017
- Programa kinetoterapie - titularizare 2017
- Programa instalatii pentru constructii - titularizare 2017
- Programa industrie alimentara - titularizare 2017
- Programa filatura, tesatorie - titularizare 2017
- Programa farmacie - titularizare 2017
- Programa estetica si igiena corpului omenesc - titularizare 2017
- Programa educatie tehnologica - titularizare 2017
- Programa educatie fizica - titularizare 2017
- Programa energetica - titularizare 2017
- Programa economic, administrativ, posta - titularizare 2017
- Programa drept - titularizare 2017
- Programa consiliere psihopedagogica - titularizare 2017

Arhiva cu programele pentru toate disciplinele o gasiti aici:
- Arhiva programe titularizare 2017 (toate disciplinele)


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

30 de comentarii:

  1. Când are loc examenul de titularizare?

    RăspundețiȘtergere
  2. Am observat ca exista programa de titularizare pentru geologie in invatamantul preunivaersitar? si posturile pentru aceasta?

    RăspundețiȘtergere
  3. spre ce ar putea sa se indrepte un licential in istoria artei?

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna. Am terminat Facultatea de Teologie, Litere- Limba Romana si am asolvit un curs Post universitar de Psihopedagogie Speciala. Ce post pot ocupa in Invatamantul Special, conform Centralizatorului 2017. Nu inteleg nimic. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru examenul de titularizare sustinut in Bucursti avizul medical trebuie de la mediul de familie sau de la medicina muncii ? Am inteles ca diferă de fiecare judet .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am sunat astazi la ISMB sect 3, Bucuresti si mi s-a spus ca avizul medical trebuie luat de la medicul de familie, cu specificatia ,,apt pentru a preda in invatamant,,..

      Ștergere
  6. Hristos a înviat!
    Bună seara, aș dori să mă informați dacă am făcut inspecție pentru definitivat mai trebuie sa mai fac inca o inspectie pentru titularizare sau se ia in considerare nota de la inspectia de def?

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna seara, va rog frumos sa-mi spuneti daca pentru inscrierea la examenul de titularizare invatatori este nevoie de legalizarea copiilor dupa actele de studiu si daca voi lua la acest examen cu minim 7, voi fi angajata pe perioada nedeterminata sau determinata pana la luarea definitivatului?...mentionez ca am absolvit Fac. de Psih. si Stiintele educatiei, nu am dat inca definitivatul...sincer, nu stiu spre ce posturi ( ca viabilitate de 1 an,< 4 ani, > 4 ani)) trebuie sa ma orientez la sedinta publica pt. repartizarea pe posturi..Va sunt recunoscatoare, multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ziua ,
    Am o mare rugaminte ,am 3 ani de cand lucrez educator suplinitor ,anul acesta am participat la def dar am anulat lucrarea ptr.ca nu m -am putut aduna.Mai pot participa anul viitor le examenul ptr.definitivat ?

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna ziua!Va rog,ma poate ajuta cineva cu un proiect de lectie pentru invatamantul special,clasa aV-a,disciplina matematica,lectia"Inmultirea unui numar format din zeci si unitati",deficiente usoare si moderate,titpul lectiei consolidare?

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună ziua anul acesta mă înscriu la facultate la id la istorie și as vrea sa știu dacă pot participa la examenul de titularizare în toamna pentru profesor suplinitor dar pentru limba engleza, mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
  11. Bună ziua anul acesta mă înscriu la facultate la id la istorie și as vrea sa știu dacă pot participa la examenul de titularizare în toamna pentru profesor suplinitor dar pentru limba engleza, mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti participa pentru suplinitori necalificati.

      Ștergere
  12. Bună ziua! Pentru subiectul de metodică la limba română trebuie să învățăm după noua programă?

    RăspundețiȘtergere
  13. Bună ziua! Pentru subiectul de metodică la limba română trebuie să învățăm după noua programă?

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna seara! Am si eu o curiozitate..nu m-am inscris la examenul de titularizare de pe data de 12 iulie. Ma pot inscrie in toamna?

    RăspundețiȘtergere
  15. Bună ziua!
    M-am înscris la titularizare, am susținut inspecția la clasă dar nu m-am prezentat la examenul scris. Știți cumva dacă mă pot înscrie la examenul de suplinire din toamnă și când anume se fac înscrierile?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da poti. Inca nu se stie cand se fac inscrierile.

      Ștergere
  16. Buna ziua!
    Dacă am domiciliul într un anumit județ, pot sa profesez în alt județ?

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna ziua! As dori sa ma ajutati cu cateva raspunsuri,va rog! Sunt absolventa a facultatii de psihologie,am modulul psohopedagogic dar nu am dat examenul de titularizare. Cum as putea sa profesez ca educatoare?

    RăspundețiȘtergere
  18. Sa schimbat programa scolara la gimnaziu. Deci modelul de subiect nu ar mai fi valabil.

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna ziua. Am terminat facultatea si masterul in psihologie si doresc, ca printre altele sa predau la gimnaziu. Pentru a preda psihologie la gimnaziu trebuie sa am ambele module de psihopedagogie?
    Si inca o intrebare, pe ce data este examenul de titularizare anul acesta?

    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  20. Saluut!
    As dori sa intreb: pe ce link sa intru ca sa gasesc programa de predare a kinetoterapiei in scoli? Unde o pot gasi ?

    RăspundețiȘtergere
  21. buna profesorii de limba romana necalificati dau luni proba orala?

    RăspundețiȘtergere
  22. buna profesorii de limba romana necalificati dau luni proba orala?

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: