joi, 26 iulie 2012

Modele de subiecte titularizare 2012

Aceasta este ultima postare legata de subiectele model pentru examenul de titularizare 2012. Se pare ca in sfarsit se lucreaza si la minister si din ora in ora mai apar cateva modele de subiecte. Trebuie sa descarcati mai des arhiva cu modele de subiecte si sa sperati ca modelul de subiecte care il doriti va fi in arhiva. Daca inca nu este, incercati mai tarziu.
Toate modelele de subiecte pentru titularizare 2012

Ultimele modele care au fost adaugate sunt:
Subiect model + barem - Arte vizuale
Subiect model + barem - Consiliere Psihopedagogica


Subiecte si programe - titularizare si definitivat

101 comentarii:

  1. Buna ziua
    Exista vreo sansa sa apara model de subiecte si la Terapie Educationala Complexa si Integrata ?
    Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu, dar daca nu vor fi afisate azi, nu cred ca mai apar.

      Ștergere
  2. M-am uitat la cateva dintre subiectele postate, in special la cele din categoria socioumane si mi se par o tampenie! Acestea nu reflecta nivelul teoretic de cunoastinte pe care il poseda profesorul...ori in absenta acestora care mai este relevanta examenului!?

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua!
    As vrea sa stiu daca mai exista locuri pentru suplinitori necalificati.
    Sau unde ar trebui sa ma uit? Cu cine sa vorbesc?
    Va multuemsc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In functie de ce locuri raman libere dupa examenul din 2 august se va sti si cate locuri sunt pentru suplinitori necalificati. Trebuie sa urmaresti dupa primele repartizari sa vezi cate locuri raman. Cred ca tot la inspectorate se va afisa, dar nu stiu exact cand.

      Ștergere
  4. mi se pare mie sau la engleza nu se mai da literatura?stie cineva daca se mai da literatura la examen?multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu ti-a raspuns nimeni ? as vrea si eu sa stiu ... vad ca si anul acesta vor fi la fel

      Ștergere
  5. Buna ziua!

    shi eu ash vrea sa stiu cind va avea shi ministerul invatamintului un ministru calificat KU EXAMEN DIN EMTODICA !!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. De ce nu se poate vedea modelul de subiect de la consiliere psihopedagogica desi vad ca exista oare nu procedez eu cum trebuie?

    RăspundețiȘtergere
  7. sper din tot sufletul ca la tehnologii să se schimbe subiectele din 2august. Așa ceva nu mi-am imaginat că se poate cere la un examen de titularizare, oare ce vor să vadă domnii prof care au compus subiectele, dacă cunoaștem cum au fost alese manualele școlare
    ? nu-i interesează dacă cunoaștem conținutul lor?

    RăspundețiȘtergere
  8. PENTRU DISCIPLINE TEHNICE ,INGINERI, VOR FI AFISATE MODELE DE SUBIECTE PENTRU TITULARIZARE?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca vor mai afisa alte modele, dar... cine stie...

      Ștergere
  9. /Pentru Limba Spaniola se poate sa afisati modelul examnului de titularizare 2012?

    RăspundețiȘtergere
  10. http://portal.compendiu.ro/Resurse.aspx?ftag=subiecte&FileId=Mtils4GUDUCroqCaAYt6xg

    am gasit aici un site, zice ca are toate subiectele, la fiecare mat. Doar ca mi nu imi deschide. Nu incerca cineva, sa vedem.Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te rog sa nu mai postezi de 10 ori acelasi comentariu. Data viitoare il consider spam si le sterg pe toate. Si asa am foarte multe comentarii care trebuie sa le citesc si daca isi pune fiecare comentariul de 10 ori... unde ajungem?
      Am incercar si eu. E o prostie acel fisier, e prea mic sa contina ceva. Singura explicatie e ca au pus si ei ceva sa intre lumea pe site.
      Ai putea sa trimiti un mail la contact-ul de pe acel site si sa intrebi de ce am pus asa un fisier doar pentru a fi acolo, dar nu pentru a ajuta efectiv pe cineva.

      Ștergere
    2. la mine a mers, mi-am luat la disciplina biologie

      Ștergere
    3. De pe site-ul din comentariul anterior? Si eu am incercat si nu este nimic in acel fisier.

      Ștergere
  11. va rog frumos cine i-mi poate spune si mie cand se va afisa si la disciplina Educatie Tehnologica?

    RăspundețiȘtergere
  12. subiectele de anul acesta la titularizare sunt elaborate intr-un limbaj ambiguu si intortocheat pentru a spune apoi ca profesorii sunt tampiti. Nimeni nu analizeaza faptul ca aproape tot anul acesta s-a spus ca se merge pe vechea programa si unii au invatat de le-au sarit capacele la specialitate ca apoi pe ultima suta de metri sa se schimbe regulile jocului.e o bataie de joc la adresa profesorilor si o politica nationala de a-i cataloga ca fiind niste persoane tampite.

    RăspundețiȘtergere
  13. pentru Mecanica nu au de gind sa afiseze ceva? un model, ceva?

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna ziua,
    Am urmarit cu atentie subiectele pentru titularizare si am constatat ca la agricultura-horticultura nu este nimic postat. Ma puteti ajuta cu unele sugestii?
    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  15. Subiectele model la disciplina Terapie Educațională Complexă și Integrată sunt afișate pe site ?

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna ziua! A rezolvat cineva subiectele de la educatori?

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna ziua.

    As avea si eu o intrebare legata de Subiectele de titularizare de la Limba Romana pe 2012. Stiti careva daca se poate gasi undeva si un model de REZOLVARE a acestor subiecte? Ca eu sincer nu prea imi dau seama nici cum sa le citesc :)
    Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  18. buna seara.mai stie cineva despre subiectele de la agricultura-horticultura pentru titularizare 2012?va rog,in caz ca gaseste cineva ma poate anunta si pe mine?multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  19. buna ziua, am si eu o intrebare stie cineva cand se depun dosarele pentru suplinitorii necalificati?

    RăspundețiȘtergere
  20. Exista certitudinea ca nu se mai da literatura si gramatica la educatori?Sau ne trezim cu cine stie ce subiecte de literatura de o sa facem crize de nervi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Teoretic subiectele de maine trebuie sa fie asemanatoare cu modelele afisate. Practic vedem daca merg pana la capat cu bataia de joc care au facut-o in acest an.

      Ștergere
  21. As avea si eu o intrebare legata de Subiectele de titularizare de Educatie Tehnologica pe 2012. Stiti careva daca se poate gasi undeva si un model de REZOLVARE a acestor subiecte?
    Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  22. Doamne ,am ajuns niste cobai ai unui sistem aberant!Deja este prea mult pentru noi !Asteptam ca niste animale in fata abatorului sa vedem daca suntem sau nu sacrificati.Nimeni nu stie la ce sa se astepte maine,iar site-ul de la isj olt este blocat de 3 zile .Nici o informatie despre ora examenului ,despre listele de repartizare in centre nimic care sa ne dea o raza de speranta.Nu am mai invatat nimic la literatura si mi-e tare teama sa nu ma trezesc cu cine ce subiect.

    RăspundețiȘtergere
  23. eu particip pentru terapie educationala complexa si integrata suntem 4 persoane pentru un post de suplinire.nota cea mai mare i-a postul in cazul asta ceilalti 3 ce fac dak anul acesta dam concurs la nivel de unitate scolara.o sa fie nevoiti sa-si caute un loc de munca in alt domeniu pana anul viitor?

    RăspundețiȘtergere
  24. as dori si eu subiectele care s-au dat la titularizare 2012 istorie.va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  25. anonim buna ziua asi vrea sa stiu si eu daca se mai primesc dosare pentru suplinire in teleorman

    RăspundețiȘtergere
  26. Stie cineva unde pot gasi bibliografia si tematica pentru examenul de suplinitor la disciplina Cultura Civica?

    RăspundețiȘtergere
  27. nu sunt afisate si subiectele de la educatie tehnologica, sunt doar baremele de corectare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In arhiva sunt 2 fisiere care incep cu "Tit_033". Unul e baremul celalalt contine subiectele.

      Ștergere
    2. te rog explica-mi cum sa caut in arhiva.Multumesc.

      Ștergere
    3. Descarci arhiva pe calculatorul personal, scoti fisierele din arhiva, apoi cauti ce doresti.

      Ștergere
  28. lipsesc subiectele de la educatie tehnologica

    RăspundețiȘtergere
  29. Stie cineva cand se mai fac inscrieri pt.suplinitori necalificati.

    RăspundețiȘtergere
  30. Citeste precizarile postate pe site-ul ISMB, la rubrica "Personal".

    RăspundețiȘtergere
  31. Buna seara.As avea o intrebare:as putea da examenul de titularizare in alt judet daca optez pentru alt judet?
    Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  32. la titularizare pentru invatatori-educatori la ce discipline se da examen?(tocmai am terminat facultatea)

    RăspundețiȘtergere
  33. aveti idee cand se da examenul pt educatorii suplimentari cand e concursul acela care trebuia sa fie pe 5?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana la noi ordine de la MECTS nu se stie cand se pot sustine testari pentru educatoare necalificate (cred ca la acestea te referi).

      Ștergere
  34. Buna.am si eu o rugaminte,stiti cumva de unde pot invata pt examenul scris din septembrie,pt suplinitor calificat la limba franceza?ms

    RăspundețiȘtergere
  35. Următoarea secvenŃă face parte din programa scolară de Limba si literatura română, clasele I – a II-a:
    Obiective de referinŃă ConŃinuturile învăŃării
    1.1. să desprindă informaŃii de detaliu dintr-un mesaj
    ascultat;
    2.3. să redea prin cuvinte proprii, cu sprijin, un paragraf/
    fragment dintr-un text citit;
    3.2. să desprindă informaŃii esenŃiale dintr-un text citit;
    4.2. să redacteze texte scurte pe baza unui suport vizual si
    a unui sir de întrebări.
    - Textul. Titlul. Autorul.
    - Formularea unor întrebări si a unor răspunsuri.
    - Recunoasterea personajelor. Povestirea
    orală a unui text narativ.
    - Alcătuirea unor scurte texte (3-7 enunŃuri) pe
    baza unui suport vizual (imagini, benzi
    desenate) sau a unui sir de întrebări.
    (Programă scolară revizuită – Limba si literatura română clasele I – a II-a, OMECT nr. 4686/ 05.08.2003)
    PrezentaŃi, în trei-patru pagini, specificul demersului educaŃional desfăsurat în vederea realizării
    obiectivelor de referinŃă precizate în secvenŃa dată, având în vedere următoarele:
    - descrierea modului de realizare a obiectivelor de referinŃă date, prin utilizarea a două strategii didactice;
    - compararea a două metode didactice, din punctul de vedere al eficienŃei acestora în realizarea
    obiectivelor de referinŃă precizate;
    - prezentarea influenŃei mediului de instruire asupra procesului de predare-învăŃare-evaluare;
    - argumentarea unui punct de vedere referitor la afirmaŃia potrivit căreia curriculumul trebuie să se
    centreze pe elev, nu pe conŃinuturi; ajungând practic astfel la competenŃe, modurile de a acŃiona
    sau de a sti în general ale elevului
    poate sa ne dea cineva rezolarea\/?

    RăspundețiȘtergere
  36. Buna ziua!stie cineva pana pe ce data se depune dosarul pentru inspectia de la clasa?multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu trebuie sa-ti depui dosar pentru inspectia la clasa. Tu te inscrii pentru examen in perioada 5-15 aprilie, apoi vei fi programata pentru inspectie.

      Ștergere
    2. Dupa noul calendar, perioada de inscriere pentru examen este 8-17 mai 2013.

      Ștergere
  37. bibliografia si tematica pt limba si literatura romana?

    RăspundețiȘtergere
  38. gasesc undeva model de subiecte rezolvate pentru titularizare 2012 matematica?

    RăspundețiȘtergere
  39. imi poate spune si mie cineva care a trecut prin examenul de titularizare unde pot gasi programa exacta exempu de carti din care sa se invete pentru pipp (invatamant primar si prescolar-sunt amul 3 si pe la facultate nu intereseaza pe nimeni de noi sa ne informeze pentru viitor)multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este programa pentru pipp. Vrei sa dai examen pentru invatatori sau pentru educatori?

      Ștergere
  40. unde pot gasi programa pentru examen de titularizare specializarea pipp

    RăspundețiȘtergere
  41. Buna ziua!
    Va rog sa-mi suneti cum se desfasoara inspectiile la clasa la titularizare?
    Se pregateste lectia inainte sau primesti subiectul pe loc?
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe data de 27 mai 2013 va fi afisata lista cu candidatii inscrisi pentru examen, cat si graficul cu inspectiile. Acolo vei vedea cand vei sustine inspectia si ce lectie vei avea de pregatit.

      Ștergere
  42. La germana de ce nu exista subiecte de titularizare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu au publicat anul trecut subiecte model la limba germana, dar subiecte din 2 august 2012 exista.

      Ștergere
  43. Daca sunt in concediu de maternitate pana in octombrie si imi expira continuitatea pe 30 08 2013,ce fac? Pentru anul in curs nici nu am decizie,desi am avut continuitate,dar nu m-am intors pt ca optasem pt 2 ani.Cum sa tin lectii deschise,la ce clase? Eu am intrerupt activitatea..

    RăspundețiȘtergere
  44. buna sunt cam in urma cu noutatile,am terminat pedagogicul in 2006 (educator-invatator)si vreau sa dau titularizare anul acesta si nu inteleg,se da examenul propriu-zis de titularizare si se tine si o ora la clasa?si cand toate astea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inscrierea la examen este in perioada 8-17 mai 2013. Inspectia speciala la clasa se desfasoara in perioada 27 mai - 28 iunie 2013, iar examenul scris este pe 30 iulie.
      Vezi tot calendarul aici: Calendarul miscarii personalului didactic 2013-2014

      Ștergere
  45. vreau si eu o programa pt titularizare romana.va rog.

    RăspundețiȘtergere
  46. Stie ciineva care este demersul corect in situatia in care Consiliul de Administratie al unei scoli nu -si da acordul ca o persoana sa poata lua un post in etapa"pretransfer consimtit intre unitati"?(chiar daca este singura persoana care solicita acest lucru?)

    RăspundețiȘtergere
  47. Stie cineva ce se poate intampla daca Consiliul de Administratie al unei scoli nu -si da acordul cu pretransferul unei persoane in etapa "pretransferul consimtit intre unitati"(chiar daca este singura care solicita?)/

    RăspundețiȘtergere
  48. am absolvit FAC.PSIHOLOGIE SI STIINTELE EDUCATIEI,SPECIALIZAREA PSIHOLOGIE.CE MASTER AS PUTEA SA FAC PT.A LUCRA CA EDUCATOR CALIFICAT[INV.NORMAL]

    RăspundețiȘtergere
  49. Ma poate ajuta cineva cu rezolvarea subiectelor la limba romana? Multumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  50. Va rog ,eu nu gasesc subiectele si baremele de la educatie tehnologica 2012. Va multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  51. Răspunsuri
    1. Ce arhiva? Arhiva cu subiectele model? Daca asta cauti, trebuie sa dai click pe link-ul din postarea de mai sus si sa salvezi arhiva pe calculatorul personal.

      Ștergere
  52. Ma ajuta si pe mine cineva cu o bibliografie pentru titularizare religie ortodoxa sau orice alte materiale ce ma pot ajuta sa invat mai usor si mai eficient?

    RăspundețiȘtergere
  53. buna!!! am si eu o intrebare termin fac de metalurgie si stiinta materialelor si mediu specializarea stiinta materialelor.si mam uitat pe centralizator si am programa cu mecanica imi poate spune si mie daca e asa sau mam uitat eu grasit.eu am facut practica si am predat educatie tehnologica si am zis ca trebuie programa de educatie tehnologica.ma poate lamuri si pe mine cineva?
    multumesc anticipat!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "M-AM" uitat si eu si cu facultatea de metalurgie nu ca poti preda decat mecanica. Deci trebuie sa inveti din programa de mecanica.

      Ștergere
  54. buna seara,stie cineva daca se merge pe modelul subiectelor de anul trecut sau cum se dadea in 2011?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Examenul scris din acest an, va avea aceeasi structura ca anul trecut.

      Ștergere
  55. buna ziua am terminat in 2007 liceul ped cu specializarea educatori -invatatori pana acum am fost profesor de lb fr deci am facut si facultatea , acum vreau sa ma inscriu la concurs pt un post de invatatoare la dosar imi trebuie legalizat doar certificatul de competente profesionale de la liceu?

    RăspundețiȘtergere
  56. Buna ziua.Mai stie cineva cand,in ce data, s-au afisat modelele de subiecte pentru titularizare si suplinire anul trcut?

    RăspundețiȘtergere
  57. Buna ziua.Mai stie cineva,cand s-au afisat modelele de subiecte pentru titularizare si suplinire,anul trecut?Cam in ce data,ma refer?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au fost afisate cu mai putin de 2 saptamani pana la examen. Sa speram ca in acest an nu va mai fi la fel.

      Ștergere
  58. are cineva un model de subiect rezolvat pe spaniola?

    RăspundețiȘtergere
  59. dau prima data examenul acesta si nu stiam ca variantele se afiseaza inainte....adica daca sunt 3 variante se vor afisa inainte de examen, si din acelea 3, una va fi examenul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt variante. Sunt doar subiectele model si acolo este doar cate o varianta pentru fiecare disciplina.

      Ștergere
    2. Au aparut astfel de subiecte model si pentru 2013? Daca nu, cand vor aparea?

      Ștergere
  60. Buna ziua,

    ...reiterez rugamintea de-a posta (cineva) rezolvarea la subiectele de MECANICA pentru examenul din 30 iulie !?

    RăspundețiȘtergere
  61. Va rog sa ma ajuta-ti si pe mine cu un model de subiecte pentru economie si educatie antreprenoriala! Va multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  62. Buna,as vrea daca se poate sa puneti modelul de subiect ptr economic adm posta 2102,ptr ca eu nu l am gasit...si vreau sa va multumesc ptr aceste materiale folositoare pe care le gasim pe acest blog

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In 2012 nu s-au afisat subiecte model pentru toate disciplinele. Economic administrativ posta, este una dintre acele discipline la care nu s-a afisat model, deci nu ai unde sa gasesti.

      Ștergere
  63. multumesc frumos ptr acest blog ffff util

    RăspundețiȘtergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: