luni, 5 mai 2014

Centre de concurs si posturi finale - titularizare 2014

Au inceput sa apara centrele de concurs. Intrati pe link-urile de mai jos, pe judetul care va intereseaza. In dreptul postului, pe ultima coloana, va fi afisat si centru de concurs. Posturile finale vor fi afisate maine 6 mai, deci ma astept ca listele sa mai fie modificate.

Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul ALBA
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul ARGES
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul ARAD
Posturi finale si centre concurs 2014 - municipiul BUCURESTI
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul BACAU
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul BIHOR
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul BISTRITA-NASAUD
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul BRAILA
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul BOTOSANI
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul BRASOV
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul BUZAU
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul CLUJ
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul CALARASI
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul CARAS-SEVERIN
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul CONSTANTA
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul COVASNA
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul DAMBOVITA
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul DOLJ
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul GORJ
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul GALATI
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul GIURGIU
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul HUNEDOARA
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul HARGHITA
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul ILFOV
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul IALOMITA
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul IASI
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul MEHEDINTI
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul MARAMURES
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul MURES
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul NEAMT
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul OLT
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul PRAHOVA
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul SIBIU
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul SALAJ
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul SATU MARE
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul SUCEAVA
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul TULCEA
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul TIMIS
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul TELEORMAN
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul VALCEA
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul VRANCEA
Posturi finale si centre concurs 2014 - judetul VASLUI


Subiecte si programe - titularizare, definitivat si grade didactice

61 de comentarii:

  1. Multumesc tare mult pentru toate informatiile oferite. O zi cat mai frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Unde gasim fisele de inscriere pt examenul de titularizare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se dau la centrele de inscriere.

      Ștergere
    2. Eu am pus modelul de anul trecut pentru a vedea cum arata. De obicei se schimba doar anul.

      Ștergere
    3. Buna ziua,

      La centrul de concurs depunem dosarul pentru titularizare, sau doar sustinem examenul scris?

      Multumesc mult!

      Ștergere
  3. Eu nu gasesc centrele de concurs pentru judetul Mures aici apar doar scolile cu posturile vacante unde ar trebui s aintru mai concret? Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In dreptul postului, pe ultima coloana, gasesti centrul de concurs de care apartine.

      Ștergere
    2. Da asa este, aveti dreptate am gasit lista posturilor reactualizate afisata pe 5 mai dar nu am stiut unde sa ma uit, credeam ca este o lista aparte cu scolile, este pt prima data cand ma inscriu, am emotii, sper sa fie totul bine, cum se fac repartizarile la nivel de centru sau la nivel de judet in functie de nota obtinuta? Multumesc.

      Ștergere
    3. La nivel de centru, in ordinea mediilor.

      Ștergere
    4. Si din cate am inteles cei ramasi nerepartizati vor fi trimise listele la inspectoratul judetean unde urmeaza sa fie alesi in ordinea medilor ptt scolile ramase vacante asa este ? imi puteti confirma va rog.

      Ștergere
  4. Este prima data cand vreau sa dau examenul de titularizare si sunt socata, sunt foarte,foarte putine posturi

    In municipiul Buc sunt aproximativ 10 posturi (suplinire+titularizare) pt. Romana - Ginmaziu.

    Ce se intampla cu ceilalti candidati care nu ocupa niciunul dintre acest posturi? Se mai fac alte liste sau mai dau la anul examenul ?

    Merci,
    Cristina

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte putine posturi in Arges......

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mereu a fost asa in Arges. Anul trecut, pt cateva ore de istorie, am concurat 60 de candidati.

      Ștergere
  6. Să fie Argeşul ultimul judeţ din ţara unde se afisează centrele de examen? Am intrat la câteva judeţe şi toate aveau centrele de examen afişate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa apara cat de curand. Site-ul edu.ro este in curs de actualizare.

      Ștergere
    2. Am inteles ca s- a schimbat conducerea de curand la isj Arges si de aceea se intarzie cu actualizarea site-ului.

      Ștergere
  7. Nici Giurgiu nu a afisat inca centrele de examen :|

    RăspundețiȘtergere
  8. Lucrez in invatamant din anul 2009 si mi-am pierdut cartea de munca, nu o mai gasesc. Ce sa fac, am nevoie de ea la dosar? Nu o sa-mi primeasca dosarul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te poti inscrie si fara ea. Conteaza doar la vechime.

      Ștergere
  9. Unde sunt centrele de concurs pentru Oradea?
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna ziua,
    Va urmaresc de ceva vreme si in primul rand tin sa va multumesc pentru informatiile utile pe care le postati zilnic.
    1. Am si eu o nelamurire legat de actele legalizate. Trebuie legalizate atat diploma de Bacalaureat, cat si cea de Licenta, plus Foaia Matricola? Sau aceasta din urma trebuie depusa doar in copie xerox? Eu am diploma de Bacalaureat depusa in original la cea de-a doua facultate la care m-am inscris. Oare voi avea nevoie de ea si in original, sau e suficienta copia?
    2. Apoi, certificatul psihopedagogic trebuie depus doar in copie, sau tot in copie legalizata?
    3. Si inca ceva: dosarul trebuie sa fie plic sau cu sina? Stiu ca ne pot intoarce din drum pentru acest mic detaliu.
    Multumesc mult.
    C

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. diploma copie
      dosar de carton cu sina
      certificatul psihopedagogic copie legalizate

      Ștergere
    2. Din cate stiu eu, trebuie legalizata doar diploma de licenta si foaia matricola sau suplimentul la diploma de licenta. Diploma de bac pui doar copie xerox.Dar sa ai si originalele la tine. Iar dosarul cu sina. Eu asa am pus.

      Ștergere
    3. Pui copii legalizate ale actelor de studii (diplomă de licență, foaie matricolă, diplomă de la modului psihopedagogic 1 și, dacă este cazul, diplomă de master în domeniu și diploma de la modulul psihopedagogic 2, dacă doriți să predați și la liceu);

      Ștergere
    4. Am gasit raspunsurile: trebuie legalizat si certificatul psihopedagogic, inclusiv foaia matricola, plus foaia matricola de la diploma de licenta.
      Dosare am luat din ambele tipuri, sa nu ma intoarca din drum.
      Doar cu diploma de Bac nu stiu cum va fi. Sper sa nu fie nevoie de foaia matricola si aici, fiindca nu o am. Nu stiu unde pe unde s-a ratacit... :(
      Succes tuturor!

      Ștergere
  11. Nici la bc nu văd centrele

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce inseamna " candidat cu nota/media cel putin 7 fara definitivat" ? Am vazut ca unele posturi vacante au aceasta mentiune . Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. media de repartizare pe post trebuie sa fie cel putin 7

      Ștergere
  13. Va multumesc pentru informatiile oferite; sunt de mare folos celor aflati in special celor aflati la inceput de drum.

    As dori sa stiu se se intampla daca nu exista posturi disponibile pe disciplina pentru care doresc sa imi depun dosarul (Cultura civica, Bucuresti)? Ma pot inscrie in aceste conditii in speranta ca se vor elibera pe parcurusul anului si daca da, unde?
    De la inspectorat mi s-a recomandat sa sun la Colegiul Economic "VIILOR" pentru mai multe informatii, insa nimeni placerea de a raspunde la telefon.

    Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt posturi disponibile, deci nu te poti inscrie. Logic!

      Ștergere
    2. Același lucru mă întreb și eu. Dacă nu sunt posturi disponibilă ce sens are să mă înscriu (eu caut un post pe asistență psihopedagogică, nivel gimnazial, București și nu există)? Poate doar în speranța că pe parcursul anului se vor scoate posturi pentru suplinitor. Criss, ne poți ajuta cu un răspuns? Mulțumesc, Anca

      Ștergere
    3. Și eu am aceeași întrebare: am vreun motiv să dau examentul de titularizare pentru prima oră fară să fie vreun post disponibil pentru disciplina pe care o doresc (asistență psihopedagogică, nivel gimnazial, București)? Mă gândesc că poate ajută doar în cazul în care, pe parcursul anului școlar, se scot posturi de suplinitor...Cris ne poți ajuta? Mulțumesc anticipat pentru răspuns! Anca

      Ștergere
    4. Daca nu este nici macar un post nici nu te poti inscrie pentru examen.

      Ștergere
  14. Am si eu doua intrebari:pana pe 16 stiu ca sunt inscrierile si 2,unde gasesc bibliografia la disciplina istorie?Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Programa si bibliografia la istorie le gasesti impreuna chiar pe acest site. Sunt neschimbate din 2010.

      Ștergere
  15. Unde trebuie sa depunem dosarele pt titularizare?Multumesc...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la centrele de concurs de la tine din oras, intreaba la inspectoratul scolar judetean care sunt

      Ștergere
  16. Intre ce ore se fac inscrierile?Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu este o ora fixa de dimineata e recomandabil de la 9 incolo

      Ștergere
  17. salut, as dori sa imi dau titularizarea in bucuresti dar sunt din judetul iasi. trebuie sa merg in bucuresti sa imi depun actele pentru titularizare sau se poate si in iasi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. titularizarea o dai in orasul in care doresti post

      Ștergere
  18. as dori sa candidez pentru invatamantul special ca educator sau profesor de psihopedagogie unde ar trebui sa imi depun dosarul?
    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  19. fisele de inscriere pentru examen le primim sau trebuie sa le ducem noi gata completate?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am dus-o completata desi nu prea am scris mare lucru in ea, sa nu uiti sa lasi semnatura pe mine m-au intors din drum

      Ștergere
  20. Deranjez cu o intrebare. Pt a participa la repartizarea 2014 cu nota de anu trecut, trebuie sa-mi fac iar dosar de inscriere?
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Faci iar dosar. Birocratia trebuie sa aiba materie prima.

      Ștergere
  21. Daca am terminat facultatea in 2013 si inca nu am diploma de licenta eliberata, este necesar sa solicit foaia matricola sau ma pot inscrie doar cu copie legalizata dupa adeverinta de la licenta?

    RăspundețiȘtergere
  22. Daca am terminat facultatea in 2013 si inca nu am diploma de licenta eliberata, este necesar sa solicit foaia matricola sau ma pot inscrie doar cu copie legalizata dupa adeverinta de la licenta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu poti. Doar cei din promotia 2014 se pot inscrie fara diploma. Trebuie sa faci rost de diploma.

      Ștergere
  23. buna ziua am si eu o intrebare. Anul acesta termin facultate iar de la facultate mi-a eliberat o adeverita pentru a putea participa la concurs, mai am nevoie de foaia matricola(liceu) deoarece nu o mai gasesc:D. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai nevoie de foaie matricola liceu din moment ce te inscrii pentru un post pentru care se cer studii universitare.

      Ștergere
  24. buna stie careva cand este perioada de depunere a dosarelor pentru cei cu note din 2012 la prima specializare si sa ia la a doua specializare .Eu am nota din 2012 la mecanica si anul acesta termin literele si vreau sa iau la a doua specializare pe litere .Astept raspuns Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna, am si eu o intrebare, cei care au dat de trei ori examenul de definitivat si nu l-au promovat se mai pot inscrie la examenul de titularizare, sau trebuie sa repete din nou modulul psihopedagogic?
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu are legatura triplul esec de la examenul de definitivat cu inscrierea la concursul de titularizare sau cu modulul psihopedagogic. Deci te poti inscrie de cate ori doresti la concursurile de titularizare, iar modulul psihopedagogic este valabil permanent.

      Ștergere
  26. as dori si eu sa stiu ce documente sunt necesare la dosar

    RăspundețiȘtergere
  27. In judetul nostru sunt persoane inscrise la titularizare pe discipline unde nu este scoasa la concurs nici o ora.Deci e posibil!
    Cum??
    Am citit mai sus despre posibilitatea de a te fi putut inscrie la titularizarea de anul acesta pentru a putea ocupa un eventual post cu nota de anul trecut.
    Unde e mentionata in legislatie aceasta posibilitate?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este posbil sa te inscrii daca nu exista nici macar o ora. Pentru ce dai examen daca nu este post?
      Da, te puteai inscrie cu nota de anul trecut. Citeste in metodologie.

      Ștergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...

Primeste postarile direct pe mail

Introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos: